تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۶۳۵۹۲

محمد ‌هاشمی: جمهوری اسلامی امروز قطب قدرت در جهان است

۰
محمد ‌هاشمی: جمهوری اسلامی امروز قطب قدرت در جهان است
کبنا ؛عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی امروز از نعمت اسلام و انقلاب، یک قطب قدرت در جهان است.
محمد‌ هاشمی در جلسه مجمع وزرای ادوار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی گفت: ایران و جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد داریم و می‌دانیم ملت‌ها در چه فضایی تنفس می‌کردند و دولت‌ها چگونه عمل می‌کردند.
امام خمینی در مدتی که در فرانسه تشریف داشتند در آن 117 روزی که در نوفل‌لوشاتو بودند هم انقلاب و اسلام را به جهان معرفی کردند و نامشروع بودن و ظالمانه رفتار کردن حکام مثل دولت غاصب اسرائیل و آمریکا که زورگو بود را به جهان به خوبی معرفی کردند. در سایه این آگاهی بود که ملت ایران یک پارچه با هم انقلاب کردند و ایستادند و رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کردند.
عضو مستعفی حزب کارگزاران افزود: وقتی به جمهوری اسلامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم جمهوری اسلامی صرفا یک کشور نیست، بلکه به عنوان یک قطب قدرت در جهان مطرح است و مخالفین جمهوری اسلامی را که ببینید ابرقدرت آمریکا و دولت مکار انگلیس و دولت‌های فرانسه و مهم‌تر از همه لابی صهیونیستی است که در آمریکا یکی از قدرتمندترین لابی‌های جهان است و رئیس‌جمهور را تعیین می‌کند. لابی صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه‌های گروهی جهان دارد به گونه‌ای عمل می‌کند که یک دولت را ساقط می‌کند و بر ملت استیلا یابد، اما به لطف خدا نتوانسته نسبت به جمهوری اسلامی ایران به این مقصد و هدف خود برسد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور در دولت ‌هاشمی گفت: به عنوان کسی
که 117 روز در پاریس پیش امام بودم، خاطره امام را گرامی می‌دارم و عزیزان می‌دانند که جهان امروز با جهان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت است. در آن روز دو قطب شرق و غرب بر جهان حکومت می‌کردند و هر کدام منافعی داشتند، ولی امروز جمهوری اسلامی به خود متکی است و بزرگ‌ترین دستاوردهای علمی را در جهان کسب کرده است و به عنوان یک قدرت و یک قطب در جهان مطرح است و الان دوستان رسانه شاهد هستند وقتی مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند، چگونه در جهان اثر می‌گذارد و چند ساعت رسانه‌های خارج از کشور به این می‌پردازند و آن را تجزیه و تحلیل می‌کنند. اینها از نعمت اسلام و انقلاب است و قدر این نعمت را باید بدانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1