تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۶۳۶۲۱

وزیر کشور: برگزاری باشکوه انتخابات اولویت اصلی کشور است

۰
وزیر کشور: برگزاری باشکوه انتخابات اولویت اصلی کشور است
کبنا ؛وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
به گزارش کبنا نیوز، احمد وحیدی روز پنجشنبه در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
وی تصریح کرد: ایجاد رضایت و سرمایه اجتماعی از کارکردهای همه دستگاه است و باید خواست های مردم را با تمام توان دنبال و به نتیجه مطلوب رساند.
وزیر کشور بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اراده ملت است چرا که نظام شکل‌گرفته در ایران، نظامی مبتنی بر آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور پیدا کرده است.
برگزاری راهپیمایی اربعین با محوریت مردم
وی در ادامه راهپیمایی اربعین ‌را فرصتی مغتنم برای همگرایی جهان اسلام خواند و خاطر نشان کرد: پیاده‌روی اربعین از مباحث مهم نظام است و باید ستاد این حرکت مهنوی فعال باشد.
وحیدی ادامه داد: مسوولان باید در برگزاری باشکوه پیاده روی اربیعن مشارکت کنند و این راهپیمایی با محوریت مردم ساماندهی کنند.
وی ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب نیز با جدیت دنبال و باید توجیهات لازم انجام شود و در غیر این صورت با اقدامات قانونی برخورد شود.
وزیر کشور مسأله اقامه نماز را نیز از مهمترین مسایل جامعه دانس و گفت: باید در ادارات و مجموعه های دولتی به این امر اهتمام جدی داشته باشند.
وی یادآور با بیان اینکه همه ادارات ما باید وجهه آن مذهبی باشد افزود: بحث جهاد تبیین به خصوص برای جوانان و دانشگاهیان جدی گرفته  و در این راه تلاش شود.
لزوم تخصیص اعتبار برای طرح راهسازی بجنورد به جنگل گلستان
وحیدی در ادامه به طرح راهسازی بجنورد به جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: تدابیر لازم برای تکمیل این طرح باید اندیشیده شود و اعتبارات لازم باید زودتر تخصیص داشته شود.
وی عنوان کرد: این پروژه بسیار مهم و کاربردی است چرا که این مسیر سالانه جان بسیاری از هموطنانمان را می‌گیرد و باید سریعا جلوی آسیب به مردم گرفته شود.
وزیر کشور همچنین از پیگیری بازگشایی بازارچه مرزی "پرسه سو" در خراسان شمالی خبر داد و گفت: باید به این موضوع رسیدگی شود چرا که ارتباط این استان را با کشور همسایه ترکمنستان تقویت می کند.
وی افزود: انتقال آب های زیرزمینی از جمله دیگر طرح های مهمی است که در دستور کار قرار دارد.
حضور در مزار شهدای گمنام بجنورد، بازدید از طرح های پتروشیمی خراسان و حضور در نشست شورای اداری خراسان شمالی از برنامه های سفر یک روزه وحیدی و هیات همراه به استان بود.
استان خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت بجنورد در شمال شرق ایران است. / ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1