تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۶۳۶۸۵
رئیس ستاد انتخابات کشور:

فرمانداران و بخشداران بانک اطلاعاتی عوامل و هیات اجرایی را تکمیل کنند

۰
فرمانداران و بخشداران بانک اطلاعاتی عوامل و هیات اجرایی را تکمیل کنند
کبنا ؛
معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور بر استفاده از همه ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران و‌بخشداران خواست نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی عوامل و هیات های اجرایی اقدام کنند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از پایگاه اطلاعاتی وزارت کشور، محمدرضا غلامرضا این مطلب را در نخستین همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در مجتمع نفت محمودآباد، مطرح کرد.
وی باتاکید بر استفاده‌ از ظرفیت‌ حلقه‌های میانی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم گفت، در فرایند انتخابات، آموزش به عنوان‌ یک عامل پیشران از جایگاه ممتازی در فرایند اجرای انتخابات برخوردار است و قوانین مرتبط با انتخابات نیز باید آنقدر در ذهن عوامل اجرایی تکرار و تمرین شود تا آنان به همه امور مسلط گردند.
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به تهیه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری براساس مولفه‌های چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، افزود: در همین راستا راهبرد‌هایی تدوین و به استان‌های کشور ابلاغ شده است.
غلامرضا با اشاره به اینکه دشمنان با توسل به ابزارهای مختلف به دنبال کاهش سطح مشارکت در انتخابات پیش رو  هستند، افزود: در این دوره می‌بایست با تکیه بر ظرفیت‌های مختلف زمینه را برای مشارکت حداکثری و خنثی سازی توطئه دشمن مهیا ساخت.
وی با بیان اینکه، در این وادی دشمن به هیچ عنوان بیکار نخواهد نشست و با تبلیغات سوء خود به‌دنبال تردیدافکنی در ذهن مردم است، تصریح کرد: جایگاه ممتاز جهاد تبیین در این مقطع حساس مشخص می‌شود که باید با روشنگری و آگاهی‌بخشی از سوی حلقه‌های‌میانی، واقعیت‌های درست را برای مردم بیان کرد.
 رییس ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: دشمن با روی آوردن به یک جنگ ترکیبی و شناختی در پرتو خلق روايت‌های دروغین، قصد وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها را دارد و با این روش ذهن مردم و جوانان را نشانه گرفته است.
غلامرضا ادامه داد: نقش فرمانداران و بخشداران در برگزاری انتخابات بسیار برجسته است که باید از الان با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.
وی افزود: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها باید ضمن تکمیل بانک اطلاعاتی عوامل و هیأت‌های اجرایی، در جهت‌ تهيه برآورد با شناسایی نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهدیدات آن حوزه انتخابیه در دوره های پیشین، گام بردارند تا به موجب آن زمینه برای اجرای انتخابات سالم در یک فضای سالم فراهم گردد.
معاون سیاسی وزیر کشور  در پایان خاطر نشان ساخت: در حال راه اندازی سامانه‌ای در ستاد انتخابات وزارت کشور هستیم تا به موجب آن زمینه برای تسهیل ارتباطات بین ستاد و صف و همچنین رفع مشکلات و چالش‌های احتمالی به صورت‌ برخط فراهم گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1