تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۶۳۹۱۷
کبنا گزارش می دهد؛

روایت مصدومان تصادف خونین در یاسوج (+ فیلم )

۱۵
۶
روایت مصدومان تصادف خونین در یاسوج (+ فیلم )
کبنا ؛
حوالی ساعت 11 امروز در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور ترمز بریده و ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین این مسیر را زیر گرفته است. مصدومان این تصادف ناگوار، به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند. تعداد مصدومان زیاد است و حدود 27 نفر در بخش های مختلف بیمارستان بستری شده اند و حال چند تن از این افراد بدتر از بقیه است.

به گزارش کبنا نیوز، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج امروز جمعه (2 تیرماه 1402) گفت: 24 مصدوم بستری داریم که 7 نفر آنها شرایط بدتری دارند و نیاز به آی سی یو دارند.
تعدادی بصورت سرپایی هستند ولی باید وضعیت آنها پس از اقدامات درمانی اولیه مشخص شود.
از این تعداد 15 نفر مرد و 10 نفر خانم هستند، که 4 خانم کودک هستند و حال دو نفر از آنها کمی بدتر از بقیه مصدومین است.
به گزارش کبنا نیوز، این حادثه از سوی دستگاه قضایی نیز در حال پیگیری است و به گفته دادستان یاسوج، راننده تریلر در بازداشت به سر می برد.
  
صحبت‌های رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج(سید عباس رضایی)
به گزارش خبرنگار کبنا نیوز از بیمارستان شهید جلیل، یکی از مصدومان حادثه در خصوص این اتفاق گفت: یک تریلی از تنگ کناره سرعت داشت، ترمز بریده بود، آمد و سوار همه ما شد، فقط دیدم که همه ماشین ها را با خودش به سرعت به سمت ما می آورد.
یکی از مصدومانی که در منطقه پلیس راه جنس می فروخت اظهار کرد: جلوی پلیس راه بار می فروختم، از آینه وسط داشتم نگاه می کردم، دیدم که تریلی دارد می آید به سمت ما، بوق نمی زد، از ماشین خارج شدم فرار کردم، و تا جایی که توانستم به بقیه هم گفتم فرار کنند.
او بیان کرد: یک مشتری کنار ما ایستاده بود که تریلی روی او هم آمد، تریلی روی ماشین من سوار شد و بعد از آن هم تعادل نداشت و به این طرف و آن طرف می رفت.
یکی از مصدومان دیگر گفت: کنار پلیس راه پارک کردم، گوشی ام زنگ خورد، نشسته بودم سر و صدا شنیدم، تا سرم را بلند کردم، دیدم هوا به رنگ زرد شده و تا بلند شدم تریلی خورد به من، ماشین له شد، خودم پرت شدم به یک سمت.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: حدود ساعت ۱۱ امروز یک دستگاه تریلر از سمت گچساران به یاسوج در محدوده پلیس راه یاسوج - شیراز با تعدادی وانت‌بار، خودرو‌های پارک شده و عابران پیاده برخورد کرد.
سرهنگ دانایار با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر در دم جان باختند و ۲ نفر هم حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند گفت: متاسفانه در این حادثه ۲۷ نفر هم به شدت مصدوم شدند که نیرو‌های امدادی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقلشان کردند.
  
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز در تشریح وضعیت  گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور به علت سنگینی ترمر برید و سرنشینان ۲۵ دستگاه خودروی سبک وسنگین این مسیر کشته یا زخمی شدند.
وی بیان کرد: ۳۰ امدادگر هلال احمر به همراه نجاتگران فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان این سانحه هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس و سه ست نجات برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شده است.
فلاح دوست عنوان کرد:اسامی مصدومان و جانباختگان سانحه رانندگی مذکور پس از بررسی های لازم اطلاع رسانی می شود.
براساس آخرین آمار این حادثه خونین ۲۵ مصدوم و ۶ قربانی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
علت فقط بی تفاوتی مسوو لین مربوطه است این چندمین حادثه از این نوع با همین وضعیت در همین نقطه است چه کار کرده اند برای رفع مشکل جاده ، بعد این وانت بلرها چه کار می کنند کنار پلیس راه که خود عامل ایجاد کننده ی ترافیک شده اند باید مقصرین برخورد جدی بشه واقعا مصیبت بزرگی است برای خانواده ها حادته دیده
Iran, Islamic Republic of
کاش خودروساز و قطعه ساز متخلف هم مثل راننده بازداشت میشدند
Iran, Islamic Republic of
من جز اولین نفرات بودم رسیدم .مقصر پلیس راه است ک اجازه میده ماشین ها دست فروش روبرم پلیس راه تو پارکینگ دستفروشی کنند.
صادق
Netherlands
کلا بد جایی هست برا دستفروشی ورودی شهر و کنار پلیس راه
بی قانونی بیداد میکند
Iran, Islamic Republic of
ترمز بریدن این ماشین دست راننده نبوده،،هممون ماشین داریم و میدانیم شاید روزی این بدبختی گریبان خودمان شود،در حین رانندگی لاستیک بترکد،ترمز ببرد و کار نکند،باید چه کنیم؟؟؟؟
باید شانه راه خالی باشد تا بدون خسارت جانی به کسی ماشین را کنترل و به زمین های اطراف چپ کنیم
آیا این رانندخ تریلی با وجود اون ماشین های دستفرشی جلو پارکینگ پلیس راه میتوانست چه کاری کند؟؟؟چه چاره ای :داشته؟؟؟؟
خودتان را جای آن بنده خدا بگذارید،با وجود این بی قانونی ها در مسیر اصلی جاده و مخصوصا جلوی پلیس راه،و پر کردن شانه راه توسط وانت های میوه فروش خودتان بودید چه کاری میکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ننگ بر آدمهای بی مسئولیت و رانندگان بی قانون و بی اطلاع از قوانین رانندگی که در جا و مکان اشتباه دست به فروش میوه و جنس خود میزنند.
به نظر من پلیس راه و وانتهای دستفروش مقصر اصلی بدبختی دیگران بودند
سعید
Iran, Islamic Republic of
نظرتون درست ولی ظاهرا شب قبل حادثه میدونسته ماشین ترمز نداره با اسرار خود راننده تریلی بارگیری کرده مقصر اصلی راننده تریلی هست ک نقص فنی ماشین و درست نکرده تا این حادثه دلخراش پیش بیاد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت شما
این ضایعه بزرگ راخدمت هم استان‌های عزیز تسلیت میگویم
اما درمورد نظر شما باید بگوییم که کاملا در اشتباهیدلطف کنید یه کم فکر کنید این تریلر ترمز بریده ولی فرمان آن که سالم بوده ما نظیر این اتفاق را قبلا هم داشتیم. اما باید بگوییم که واقعا این راننده ناشی بوده چون این ماشین جلو پلیس راه که ترمز خالی نکرده بوده حداقل از سرازیری تنگ کناره ترمز نداشته این میتونست راحت کنار جاده وقبل از رسیدن به پلیس راه توزمینهایی اطراف این ماشین چپ کند البته اینو هم بگم مسولان ماهم مثل آب تو یخچال ن هیچ بخاری ندارن وفقط حرف میزنن وعمل نمیکنن
United States
فرمان داشته درست ولی شانه جاده جاده باید راه فرار داشته باشد،، شن ریزی با عمق حداقل 40 سانت، همه جاده های دنیا این شرایط رو دارن
فرشته
Iran, Islamic Republic of
مردم نابود شدن فقط ۵ نفر فوتی
United States
بیشتر از ۵ نفر هست
حداقل ۱۵نفر جان خود را از دست دادند
ولی مسئولین ۶ نفر را فوتی قرار دادند
United States
باید مسئولین دستگاههای خدمات رسان جاده‌ای باید پاسخگوی این فاجعه باشند نه فقط یک راننده چرا بساط خودروهای دوره گرد دستفروش در شانه جاده در کنار پلیس راه باشد که دستفروش ، خودرو و عابر پیاده ای که برای خرید پارک کرده همه قربانی شوند چه دستگاههایی متولی جلوگیری و جمع آوری این دوره گردها در معابر درون شهری و برون شهری می باشند تا کی باید مردم تاوان ندانم کاری و ناکارآمدی مسئولین بی مسئولیت را بدهند
Romania
درود در کمربندی شیراز هر ساله از دستفروشان مبالغی توسط شهرداری دریافت میشود و اجازه کار میدهند،این خود یک عامل خطر ساز است،
حسن
Iran, Islamic Republic of
همه مقصرن بجز خودروساز ... این خودروها همشون بالای بیست سال از عمرشون گذشته اما بعضیانمیذارن مردم سوار خودرو درست حسابی بشوند تا امنیت داشته باشن...
United States
متاسفانه سیستم حمل ونقل جاده ای ایران بسیار فرسوده شده وکسی به فکر جان مردم نیست
United States
متاسفانه سیستم حمل ونقل جاده ای ایران بسیار فرسوده شده وکسی به فکر جان مردم نیست
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1