تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۶۶۱۲۱
مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد

فرودگاه یاسوج در لیست عملیات پرواز‌های اربعین قرار گرفت

۲
۱
فرودگاه یاسوج در لیست عملیات پرواز‌های اربعین قرار گرفت
کبنا ؛مدیر فرودگاه یاسوج به ایرنا گفت: با توجه به نصب امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای پرواز‌های برون مرزی و دریافت مهر ورود و خروج مرز توسط پلیس مهاجرت استان و آمادگی فرودگاه یاسوج برای پرواز‌های بین‌المللی، این فرودگاه در لیست عملیات پرواز‌های اربعین امسال قرار گرفته است.
عنایت انصاری فرد اظهار کرد که هنوز هیچ شرکت هواپیمایی به ما برنامه پروازی اعلام نکرده است.
وی افزود: پیرو سفر دوم رئیس جمهور به استان، دفتر رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کرده و دستور داده است که پرواز‌های فرودگاه یاسوج افزایش یابد.
مدیر فرودگاه یاسوج ابراز کرد: بر این اساس، استاندار استان و مدیریت فرودگاه پیگیر مکاتبات هستند که حداقل یک پرواز برای اربعین امسال فراهم شود.
انصاری فرد ادامه داد: چنانچه برنامه پروازی توسط هر شرکت هواپیمایی اعلام شود از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم استان خواهد رسید.
فرودگاه یاسوج یکی از خاص‌ترین و ایمن‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در استان سرسبز و گردشگر‌پذیر کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۳ هزار نفر جمعیت، یک درصد وسعت و یک درصد جمعیت ایران واقع شده است.
در سال ۹۳ فرودگاه یاسوج یکی از محدودترین باند‌های فرودگاهی کشور را داشت. طول باند آن ۲۶۰۰ متر و pcn(میزان فشردگی آسفالت در واحد متر مربع) آن نیز پایین بود.
ظرف ۳۰ ماه بزرگترین پروژه عملیات خاکی کشور و استان با حجم یک میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب در این فرودگاه انجام شد.
pcn باند فرودگاه از ۲۶ به ۴۶ و طول باند نیز از ۲۶۰۰ متر به ۳۲۰۰ متر ارتقا یافت تا یکی از با کیفیت‌ترین باند‌های فرودگاهی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شود.
روشنایی باند فرودگاه یاسوج نیز کامل شد و در شرایط مه و شب نیز می‌تواند پرواز داشته باشد یعنی فرودگاه یاسوج شرایط لازم برای انجام پرواز در شب را دارد.
ساخت فرودگاه یاسوج از جمله مصوبه‌های سفر خرداد ماه سال ۷۳ رهبر معظم انقلاب به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
فرودگاه یاسوج اکنون به گفته مدیر فرودگاه، کارشناسان هوانوردی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیچ مشکل و مانعی برای افزایش پرواز‌های پرواز‌های مسافری تهران یاسوج و برعکس و دیگر شهر‌های کشور ندارد.
افزایش پرواز‌های یاسوج در سطح ملی و بین‌المللی به عنوان یکی از آرزو‌های بزرگ مردم این دیار، نیازمند مطالبه‌گری مردم، چانه زنی نمایندگان و پیگیری مسئولان است تا به سرانجام برسد.
افزایش پرواز‌ها و توسعه فرودگاه یاسوج گامی مهم و اساسی در توسعه همه جانبه استان است بنابراین می‌طلبد مسئولان ارشد استان و نمایندگان پیگیری این مهم را در اولویت کاری خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همین پرواز تهران هم تعطیل نشه .....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام یعنی مردم مطمئن باشند کشته نمیشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
1