تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۲۵۲
جانشین ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جانشین ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سپاه عشایر در هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز نشست خبری سید صادق دانش_ جانشین ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد_ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، سید صادق دانش در ابتدای این نشست با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.
وی با بیان اینکه ما در سپاه عشایر ۲۳ برنامه اصلی و ۵۳ ریزبرنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کنیم، افزود: اعزام معتمدین، ریش سفیدان عشایر و طوایف مختلف به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری که دیروز در سطح کشور برگزار شد، اولین برنامه ما در هفته دفاع مقدس بود.
دانش در ادامه از اعزام گروهان رژه‌رونده عشایری استان برای حضور در رژه سراسری نیرو‌های مسلح در کنار مرقد مطهر امام خمینی(ع) خبر داد و گفت: یادواره شهدای شهرستانی و بخشی را داریم که یادواره شهدای عشایر در شهرستان مارگون و بخش سپیدار اجرایی و عملیاتی می‌شود.
وی افزود: برگزاری یادواره آبروی محله در سطح حوزه‌های مقاومت در دستور کار است.
دانش همچنین افزود: کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان عشایری، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، برپایی نمایشگاه عکس در مناطق عشایری، ایجاد نمایشگاه فروش کتاب و لوازم فرهنگی، مراسم غبارروبی از گلزار شهدای عشایری، معرفی شهدای شاخص عشایر، کوهپیمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کمتربرخوردار از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
جانشین ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: تجلیل از نخبگان عشایری در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، کارآفرینی و... از دیگر برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.
وی در پایان گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی و کمک‌های مؤمنانه به نیابت شهدای دفاع مقدس از دیگر اقدامات در این هفته خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی حسنعلی پور
Romania
سلام به همه نیروهای حافظ امنیت بخصوص نیروهای بسیجی انقلاب از بسیجیان دفاع مقدس گرفته تا بسیجیان سراسر کشور در شهرها و وستاها وعشایریها وسلام به پاسداران جان برکف ودر میدان هفته دفاع مقدس را به رهبری انقلاب وملت بزرگ ایران اسلامی تبریک می گویم ولازم میدانم به همرزمانش دوران دفاع مقدس که از جنوب تاجنوب غرب باهم بوده ایم این هفته گرامی بدارم وبرای آن کسانی هم که در قید حیاط نیستند وبه رحمت خدا رفته اند هم صلوات میفرستم وخدا رحمت کند عزیزان رزمنده ی که در قید حیاط نیست وارزوی توفیق برای عزیزان همرزم حال حاضر دارم دوران دفاع مقدس در زمانه خودش با همه خوبی ها وبدیهای یک دانشگاه پر تجربه ی بود برای جوانان وطن یادتش بخیر مجددا هفته بسیج بر همه بسیجیان مبارک باد یونسعلی حسنعلی پور از دیل گچساران وبسیجی هشت سال دفاع مقدس 30/6/1402 09927081326
خواص فوق العاده پیاز برای معده

خواص فوق العاده پیاز برای معده

پیاز یکی از آن مواد غذایی است که نه تنها برای طعمی که به غذاها می‌دهد معروف است، بلکه ...
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
1