تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۴۶۷۶۵۳
کبنا گزارش می‌دهد

لنده شهر اولین‌ها، شهرستانی که جاده‌های آن در حد اولیه مانده است

۸
۴
لنده شهر اولین‌ها، شهرستانی که جاده‌های آن در حد اولیه مانده است
کبنا ؛برکسی پوشیده نیست که جاده استاندارد و مناسب و راه دسترسی برای ارتباطات منطقه جز اصلی و الفبای توسعه و پیشرفت آن منطقه است.
موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن استان و بالاخص شهرستان لنده موجب شده است با وجود اقدامات ارزشمند دولت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های کشور در زمینه جاده و راه ارتباطی باشد.
شهرستان لنده اگر ۵ کیلومتر پل ایدنک تا لنده را بحساب نیاوریم تمامی راه‌های آن روستایی، با عرض کم و بدون رعایت کوچکترین استاندارد جاده‌ای، خطرناک و حادثه خیزند.
علاوه بر شرایط سخت جغرافیایی و وجود کوه‌ها و تپه ماهور‌های شهرستان، پل فلزی ایدنک که گلوگاه و تنها مسیر تردد به شهرستان مجاور می‌باشد با عرض کم که فقط همزمان یک ماشین اجازه عبور دارد. فرسودگی و فلزی بودن آن، خطر تصادف را بیشتر می‌کند.
مطالبه عمومی برای برون رفت لنده از بن بست شامل فعال شدن پروژه لنده به تشان، تسریع در تکمیل و بهربرداری از جاده لنده به تراب و اتصال به محور دهدشت به پاتاوهو ... خواسته به حقی است که بعد از چهل و پنج سال از عمر انقلاب اسلامی لازم است به فوریت اجابت شود.








---------------------------------------------
گزارش: مصطفی‌ امانت




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پل پاتاوه در شهرستان دنا که روستاهایک ده کهنه حمید آباد بهرام لیگی ده شیخ و روستاس سقاوه لی بی خاتونین س و خیلی روستاهای دیگر را اتصال می دهد هم قدیمی هم فرسوده و پوسیده فلزی و یک طرفه هست .متاسفانه جاده های روستایی و برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی وضعیت فوق العاده اسفناکی دارند.خدایا خودت رحم کن الان در استان های دیگر خیلی وضعیت روستاهای شان ومحورهای مواصلاتی شان بهتر و با کیفیت تر و مدرن تر هست.
Spain
با این فرماندار به جایی نمیرسه
شهروندلنده
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سایت وزین کبنانیوز ،انصافا مطلب به جا ومطالبه چندین ساله مردم هست ،مردم لنده وشهرستان لنده به جهت نداشتن راههای ارتباطی همچنان بن بست هست ،راه محور توسعه است وقتی راه ارتباطی نباشد توسعه ای هم وجود ندارد ،از سال ۹۴تا الان کلنگ جاده لنده تراب ،جاده پاتاوه به دهدشت ،هنوز حتی همان ۵ کیلومتر که هروز وعده اش را بنیاد علوی می دهد اندخم‌یک کوچه است
ایل بزرگ طیبی شهرستان لنده
Iran, Islamic Republic of
سلام
تا این فرماندار و این نماینده هست وضع شهرستان لنده از این بهتر نمیشه .... دلیل عقب ماندگی شهرستان های چهارگانه کهگیلویه. بهمئی و لنده و چرام همین نماینده است .. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نماینده باید وظیفه خودش را انجام بده و نه اینکه فقط دنبال انتصاب اقوام و بستگانش و استخدام غیر قانونی باشه ولی همه کار می کنند جز وظیفه اصلی شان و خودشون نباید از مجلس حقوق بگیرن چون به وظیفه قانونی خودشون عمل نمی کنند.
مالک
Iran, Islamic Republic of
موحد ۲۰ ساله داره طیبی .ورای جمع میکنه ..
رضایی ده مراد
Iran, Islamic Republic of
۳۰ سال نماینده فرستادید مجلس دریغ یه پل درست حسابی یا جاده ، بازم چشماتون را ببندید بهش رای بدید.
سلام بسیار بجا و حق عموم مردم شرستان است
Iran, Islamic Republic of
سلام بسیار بجا و حق عموم مردم لنده است
فرزاد، غ
Iran, Islamic Republic of
ک جونم من نفس گزارشگر اقای امانت
چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

چرا تل‌آویو بین سرزمین‌های فلسطینی و غزه فاصله ایجاد کرد؟

یک کارشناس انرژی اظهار داشت: جنگی که در خاورمیانه و شرق مدیرانه شاهدیم بیشتر جنگ برای ...
چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

چرا منطقه آزاد سیاسی نداریم؟!

اگر منطقه آزاد سیاسی سودی بیش از منطقه آزاد تجاری نداشته باشد، لابد و قطعاً فایده کمتری ...
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
1