تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۸۸۴۳
در خطبه های نماز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

سید فرج الله پژمان: حامیان ملت فلسطین ۱۳ آبان به میدان بیایند، کار اسرائیل تمام شده است

۴
۱
سید فرج الله پژمان: حامیان ملت فلسطین ۱۳ آبان به میدان بیایند، کار اسرائیل تمام شده است
کبنا ؛به گزارش " کـبنا" از چیتاب حجت الاسلام سیـدفرَجُ الله پِژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نمازجمعه۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله مرگ، یوم الموت (روز مرگ) اخذ الروح ( گرفتن تدریجی جان)، تراقی ( رسیدن جان به فک) الحلقوم (کنار رفتن پرده ها) از مهمترین مراحل جان دادن انسانها برشمرد و گفت: سعی کنید با عمل صالح، و اخلاق نیکو در دنیا خوشنام از دنیا بروید تا در آن روزیکه نه جایی برای فرار، نه چیزی برای انکار هست شرمنده اعمالتان نشوید. 
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه های این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ۱۳آبان روز تسخیر لانه جاسوسی خطاب به حاضرین گفت: درآنروز لانه جاسوسی تسخیر و در یادمـان این روز باید در حماسه حضور همگانی تحقیر شود زیرا آمریکا شیطان زمان است. 
حجت الاسلام پژمان حضور حماسی مردم بخش کبگیان و شهر چیتاب همگام با سراسر کشور را در این راهپیمائی بزرگ ضربه ای مهلک بر تن نیمه جان اسرائیل برشمرد و افزود: در جان کندنهای آخر رژیم جعلی صهیونیستی حماسه حضورتان در امثال ۱۳ آبان شلاق محکمی بر کالبد نیمه جانشان در ورطه نابودی شان است و هرکس میخواهد در این امر سهیم باشد ۱۳ آبان حضورداشته باشد. 
این خطیب جمعه خطاب به برخی غرب زده های داعیه دار نَفیِ شعار مرگ بر آمریکا با اذعان به اینکه امروزه آمریکا شیطان بزرگ و سگ هارش در خاورمیانه نمونه شاخص استبداد جهانی است نیزگفت: کسانیکه با تعصب بیجا در این جبهه گیری شاید نخواهند بدانند و یا نمی دانند ندای مرگ بر استکبار وظیفه آزادمردان خاصه مسلمین است، آگاه باشند که ریشه برائت ولعن استکبار در قرآن ( آیت الکرسی، عُروَه الوُثقی) آمده است. 
وی تصریح کرد: در کنار ایمان بالله اگر کفر به طاغوت نداشته باشی آزاده نیستی فلذا در مسیر حبل الله باید جوانمردانه با شجاعت کامل در برابر استکبار و استعمار ایستاد. 
حجت الاسلام پَژمان در پایان خطبه های این هفته با اشاره به بی شرمی اسرائیل در کشتار مردم بیگناه غزه نیزگفت: رژیم کودک کش اسرائیل با کشتار این مردم بیگناه سه جبههٔ، همبستگی فلسطینیان، اتحاد مسلمین، و برانگیخته شدن آزدیخواهان دنیا ( حتی ُمردمان کشورهای حامی خود) را فعال تر کرده و به قول بزرگان اینجاست که می گویند گاهی عدو سبب خیر شود و این همان روزیست که خداوند وعده داده است.
وی پایان اسرائیل را مقدمه ایجاد حکومت جهانی برشمرد و ادامه داد: بهاء هر پیروزی باعـزتی، خون دادن و نرفتن زیر بار ذلت می باشد که مردمان شجاع فلسطین این رسالت را بصورت اتمم و اکمل انجام داده اند و بزودی وعده خدا عملی خواهدشد.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

دختر ایل
Iran, Islamic Republic of
سلام
در شعارهایتان با حضور در سیزده آبان یه نهیبی هم به این مسئولان ناکارامدی که کنترل بازار از دستشان عامدانه رها شده بدهید مردم به مو رسیده اند؟.
خانم مهندس
Iran, Islamic Republic of
خداوندا برخی مسئولان دزد بیت المال و بی تعصب به ملت را نابود کند
کوثر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خائنین به ملت
مرگ بر اختلاس گران
مرگ بر رانت خواران
مرگ بر دلالان و پارتی بازان
تک سوار
Iran, Islamic Republic of
کسی حمایت از مردم بیگناه غزه را نفی نمی کند
اما،مردم آه ندارند با ناله سودا کنند ماهنوز دنبال مسئله فلسطین هستیم و شب روزمان شده آزادی قدس و...
بابا به دادملت بدبخت خودتان برسید که از غزه بیشتر دارند زجر میکشند.
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1