تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۷۱۵۹۰
کبنا گزارش می دهد؛

تقدیر امام جمعه کهگیلویه از یک کار خوب انتخاباتی

۱
تقدیر امام جمعه کهگیلویه از یک کار خوب انتخاباتی
کبنا ؛
امام جمعه کهگیلویه از یک کار خوب انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد و مزایای آن تقدیر کرد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در دهدشت، راه‌اندازی کانال های تبلیغاتی صدا و سیما جهت ارائه برنامه نامزدهای انتخاباتی به مردم را یک اتفاق بسیار خوب عنوان کرد‌ و گفت: در ابعاد مختلف ظرفیت بسیار خوبی را برای کاندیدها به وجود آورد.
وی نخستین شاخصه این اتفاق خوب را صرفه جویی در وقت دانست و گفت: با روستا به روستا، خانه به خانه رفتن و جلسه برپا کردن وقتی زیادی تلف می‌شد، اما با راه‌اندازی کاناهای تبلیغاتی در وقت صرفه جویی می‌شود. 
حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: کاندیدها از این ظرفیت‌ رسانه‌ای که در اختیار دارند برنامه‌های خود را برای مردم حوزه انتخابیه تشریح کنند.
وی به حضور برخی از کاندیداها در جمع‌های خانوادگی جهت تبلیغ اشاره کرد و گفت: قطعا در این جلسات تعداد محدودی می‌توانند حضور داشته باشند، اما کانال تبلیغاتی صدا و سیما برای کل مردم حوزه انتخابیه است‌، قطعا تأثیر بیشتری دارد.
وحدانی فر از کاهش های رفت و آمدهای متعدد، وقت گذراندن و توضیح بیش از یک بار یک مسئله برای چند نفر به عنوان دومین شاخصه راه‌اندازی کانال های تبلیغاتی نام برد. 
وی یکی از معضل های دوره انتخابات را هزینه های مالی خواند و افزود: بالاخره امسال با این کار صدا و سیما و ستاد انتخابات کشور این هزینه ها کاهش می‌یابد.
حجت‌الاسلام وحدانی فر رایج بودن بنر ها و پوستر های تبلیغاتی و امثالهم در سنوات گذشته را یادآور شد، و گفت: امروز تمام مردم حوزه انتخابیه در لحظه واحد می‌توانند نامزدها و تشریح برنامه های آنان را از قاب کانال تبلیغاتی صدا و سیما ببینند.
امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه گاه توسط نامزدهای انتخابات مراسمات مردم تحت الشعاع قرار گرفته می‌شود، افزود: گاها وقت و هزینه خودشان، فرصت و مراسمات مردم به تعطیلی کشیده می‌شود.  
وی این کانال تبلیغاتی را ظرفیت بسیار خوبی دانست و از این اقدام فاخر و ارزشمند صدا و سیما تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1