تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۷۲۰۸۱
مجتبی اندرزیان در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد؛

حضور من بخاطر همسو بودن نیست، بخاطر کهگیلویه است / هر چه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما (آقای موحد) انتظار دارد / آقای نجات نیا، همه جوانان اعتقاد دارند رشد شما به واسطه ارتباطات بوده و نه تخصص / آقای مژدهی یکی از معاونان بزرگ و ملی ما بود، من سوال دارم و خواهش می کنم، چرا می خواهید دوران بازنشستگی خود را به مردم تحمیل کنید / به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم

۳۴
۲
حضور من بخاطر همسو بودن نیست، بخاطر کهگیلویه است / هر چه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما (آقای موحد) انتظار دارد / آقای نجات نیا، همه جوانان اعتقاد دارند رشد شما به واسطه ارتباطات بوده و نه تخصص / آقای مژدهی یکی از معاونان بزرگ و ملی ما بود، من سوال دارم و خواهش می کنم، چرا می خواهید دوران بازنشستگی خود را به مردم تحمیل کنید / به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم
کبنا ؛
 با حضور کاندیدا‌های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله، سید محمد موحد، علی مژ‌دهی‌پور،  فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد. مجتبی اندرزیان گفت: حضرت اقا (آقای موحد) ما دست شما را می‌بوسیم، جامعه انتظار دارد شما یک اقدام انقلابی انجام دهید و فضا را برای جوانان باز کنید. شرمم می‌شود تا یک و نیم شب نگاه فوتبال کنم و ساعت ۱۰ صبح پاشم و بگویم که پیرمرد ۷۰ ساله چه کرد برای من؟ من ازش توقع دارم. آقا خسته نباشید، هر چه توسعه استان و شهرستان دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما انتظار دارد.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت در حال برگزاری است و از کاندیدا‌های جوان همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع می‌همانان این جلسه پیوستند، از دیگر می‌همانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.
شامگاه پنج شنبه (۱۲بهمن ماه ۱۴۰۲)، مجتبی اندرزیان از کاندیدا‌های انتخاباتی کهگیلویه در نشست شورای اصولگرایان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامیو اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: دو عبارت وجود داشت که عزیزان هم سو و انقلابی باشد، حضور من بخاطر همسو بودن نیست، بخاطر کهگیلویه است، انقلابی بودن نیز، تعریفی از انقلابی بودن می‌شود. در فرانسه، در جمهور سوم دموکراسی محقق شد، سومین انقلاب در تاریخ بشر انقلاب اسلامی است. انقلابی با پشتوانه فرودستان، مستضعفین و مذهبی‌ها. آنجایی که جامعه داشت از معنویت تهی می‌شد، خشم خود را در کف خیابان آورد و انقلاب شد. انقلاب سخت‌ترین اتفاق سیاسی است و هیچ جامعه‌ای از سر خوشی به سراغ انقلاب نمی‌رود، پس ماقبل آن شرایط بسیار بد بوده است. الان می‌شنویم که بخش کوچکی از جامعه از گذشته قبل از انقلاب به خوبی یاد می‌کند، در حالی که خود واژه انقلاب اینطور نشان می‌دهد که اصلاً اینگونه نبوده است.
ساختار سیاسی انقلاب با گذر زمان در جهت سعادت جامعه قدم برمی دارد، تمایز انقلاب اسلامی و مترقی بودن آن بخاطر نظریه ولایت فقیه بوده است، اینکه دو عالم فیلسوف جامعه شرق، به نام سهروردی و ملاصدرا بعد از حکومت پیامبر که مقام معظم رهبری از آن به عنوان قله حکومت دینی یاد می‌کند. نظریه ولایت فقیه می‌گوید یک شخص عالم دانا به عنوان ولی فقیه و با رأی مردم به عنوان متولی امت تعریف می‌شود که با ۹۸/۲ درصد مردم به امام خمینی و حکومت جمهوری اسلامی آری گفتند. اما آنچه من گام دومی الان می‌بینم با آن مفاهیمی که در ابتدای انقلاب در سال ۵۷ رخ داد همخوان نبود؛ درخصوص عدم توزیع عادلانه و بهره‌مند نشدن شهرستان کهگیلویه از امکانات.
توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی در مناطق مختلفی به برکت انقلاب رخ داده، ولی توسعه سیاسی نداشتیم، باورم بر این است که اگر قرار است بر آرمان‌های سال ۵۷ باشیم و یا در همان ساختار بمانیم انقلابی نیستیم، انسان انقلابی لحظه به لحظه پویا است و آرمان‌هایش تعریف شده و تلاش می‌کند.


ولایت فقیه مثل یک لیوان است، میشه در آن آب، قهوه، شیر بریزید، مهم این است که این لیوان نشکند، حال همه فلسفه‌های سیاسی را در این ساختار امتحان کرد به شرط اینکه اصل ولایت فقیه حفظ شود. اینکه ساختار و تفسیر نداشته باشیم. شورای وحدت محوریت روحانیت است، من نمی‌توانم بپذیرم، باید گفته شود شورای وحدت چه فلسفه سیاسی دارد، در مسأله اقتصادی مقید به ساختار اقتصادی دستوری هستید، یا بازار یا تلفیقی از آن‌ها. کدام یک جامعه را به سعادت می‌رساند. در بحث فرهنگ شما مقید به فرهنگ سنتی یا مدرن هستید؟ اینکه محوریت روحانیت باشد، همین الان هم محوریت انقلاب اسلامی بر روحانیت و مذهب است.
صرف ثبت نام ما تأیید‌کننده این است که ما خواهان انقلاب اسلامی و ساختار ولایت فقیه هستیم اما بحران داریم، برای این بحران آمده‌ایم و حضور پیدا کرده‌ایم. من می‌خواستم به این جمع‌بندی برسم که با تعریفی که گفتید بنده همخوانی نداشتم.
مواردی مطرح شد، گریزی به برنامه‌های ما‌زده شد. ما شهرستان را سه سطح کردیم، سطح اول مناطقی که در بن بست هستند شامل لیکک و بهمئی، لنده، دیشموک، قطعه رئیسی، چارؤسا، سرفاریاب، این‌ها مناطق بی‌برخوردار هستند، هیچ امکان وجود ندارد که بتوان در این مناطق بتوانیم کارافرینی و اشتغال طرح کنیم، مشکل الان ما کار و رفاه است. باید بر اساس فلسفه سیاسی سوسیالیست، سرمایه‌گذاری کند، خصولتی‌ها و خصوصی‌ها، تضمین خرید کنند. در مناطقی که زیرساخت دارند، جامعه به سمت کارآفرینی برود، هفته گذشته در سایت کبنا نیوز عنوان شد که بیشترین درخواست استخدام دولتی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است، باید به صراحت با جامعه صحبت کنیم که دولت جای استخدام ندارد و جامعه باید به سمت کارافرینی برود. در نگاه ملی نگاه ما دولت رفاه است، مالیات پلکانی، بهداشت و درمان رایگان، بورسیه نخبگان.
آقای نجات نیا، همه جوانان اعتقاد دارند رشد شما به واسطه ارتباطات بوده و نه تخصص. و نکته دیگر اینکه حضرت اقا (آقای موحد) ما دست شما را می‌بوسیم، جامعه انتظار دارد شما یک اقدام انقلابی انجام دهید و فضا را برای جوانان باز کنید. شرمم می‌شود تا یک و نیم شب نگاه فوتبال کنم و ساعت ۱۰ صبح پاشم و بگویم که پیرمرد ۷۰ ساله چه کرد برای من؟ من ازش توقع دارم. آقا خسته نباشید، هر چه توسعه استان و شهرستان دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما انتظار دارد.



اندرزیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای کهگیلویه و بخاطر کهگیلویه حضور پیدا کرده‌ام و مسلماً تا آخر هم می‌مانم، بخاطر اینکه حرفمان را بزنیم. مردم می‌خواهند، مردم این ساختار عشیره‌ای و طایفه‌ای را نمی‌خواهند. مسائلی که درخصوص همسو بودن مطرح شد، ما گفتیم که اگر انقلابی بودن به معنای صرف ماندن در چارچوب سال ۵۷ باشد نیستیم، اما انقلابی هستیم، به معنای انقلابی پویا.  
در کهگیلویه منابع برای توسعه و صنعت وجود ندارد، و منابع باید از یاسوج یا تهران ازاد شود. قانون می‌گوید سرمایه‌گذار هر جایی که بخواهد می‌تواند سرمایه‌اش را در گردش بگذارد، اما نماینده می‌تواند با استفاده از همین قانون، ملزم کند که سرمایه‌گذار هرجایی که سرمایه‌گذاری کرد، پولش نیز در همان منطقه درگردش شود، اگر این اتفاق بیفتد، دیگر اینطور نیست که منابع نداشته باشیم.
به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی‌بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم
نظام سرمایه‌گذاری می‌گوید سرمایه‌گذار ازاد و مختار است، ولی نگاه جامعه گرا و سوسیالیستی می‌گوید که شما باید در جهت اقشار قدم‌برداری و سرمایه‌ات را در ضعیف‌ترین منطقه کشور سرمایه‌گذاری کنید. نگرش افراد اهمیت دارد، و ما باید بدانیم کاندیدا‌ها به اقتصاد بازار آزاد توجه دارند یا اقتصاد جامعه گرا و سوسیالیستی.
چرا همه اعضای شورای وحدت و همه کاندیدا‌ها نتوانستند بیایند. ‌گذار از انتخابات عشیره‌ای و قومی به انتخابات فرادستان، شعار ما است، یعنی یک سری در طوایف هستند که در طایفه قدرت دارند، و به نماینده دسترسی دارند، این‌ها رأی طایفه خود را می‌خرند، می‌گویند ما با آقای فلانی هستیم، هر نیازی داشتید براورده می‌کنیم، به فلانی رأی بدهید.
من نام آقای موحد را بردم، از آقای مژدهی هم نام می‌برم، آقای مژدهی یکی از معاونان بزرگ و ملی ما بود، من سؤال دارم و خواهش می‌کنم، چرا می‌خواهید دوران بازنشستگی خود را به مردم تحمیل کنید، شما هم در همین گروه سنی هستید، به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی‌بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم. نه اینکه شما تیم‌های رسانه‌ای بگیرید، یارانی بگیرید، برنامه‌ریزی‌هایی بکنید، ۲۹ جوان را تطمیع کنید، به والله این‌ها را باید جواب دهید، شما باید این‌ها را در آخرت جواب دهید. در بویراحمد چه خبر است؟ به اندازه یک کوچه میش و بره برای نماینده و کاندیدا می‌کشند. شور انتخاباتی وجود دارد، اما در کهگیلویه این شور انتخاباتی را نمی‌بینیم. بگذارید شور و‌امید ایجاد شود، با این فضاسازی رسانه‌ای هم به اهداف نمی‌توانیم برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت به اندرزیان که حقیقت نجات نیا افشا کرد
United States
نجات نیا نشان داده که خودش هست و خودش
اما اندرزیان نشان داد که/ موحد هست وسیله پیام‌رسان موحد هست
پس نجات نیا را با دیگران مقایسه نکنید
Iran, Islamic Republic of
برو فیلم نجات نیا را ببین .
United States
نجات نیا نشان داد که با جنب خودش آمده اما دیگر کاندید آمده بود که فرمان موحدش را اجرایی کند
اندرزیان وسیله هست فرمانبر بود
Romania
شگرد موحد فقط کدخداها و سران طایفه ها هست،
هیچ وقت ندیدم تو کل شهرستان دست یه آدم فقیر یا تهدستی رو بگیره....
از طرفی هیچ وقت به نخبه های شهرستان فرصت نداد و نمیده ....
Iran, Islamic Republic of
نمایندگی و وکیل مردم بودن شرایط و صفاتی دارد که در جمع حاضر وجود ندارد ...همه ما مسئولیم نسبت به انتخاب مان..
Romania
"در بویراحمد چه خبر است؟ به اندازه یک کوچه میش و بره برای نماینده و کاندیدا می کشند. شور انتخاباتی وجود دارد، اما در کهگیلویه این شور انتخاباتی را نمی‌بینیم. بگذارید شور و امید ایجاد شود، با این فضاسازی رسانه ای هم به اهداف نمی توانیم برسیم."
جناب اندرزیان شور انتخاباتی لازم نیست،شعور انتخاباتی لازم است.در ضمن فرمایشات حضرتعالی موید این نکته است که حداقل الفبای سیاست و انتخابات را نمی دانید.چنین پول پاشی هایی (کشتن گوسفند) توسط افرادی است که قطعا از قبل کاندیدا به نوایی رسیده و یا خواهند رسید.عموم مردم در تامین هزینه های یومیه خود مانده اند .
United States
هاشمی که برنده انتخابات کهگیلویه هست و بیشترین آرا را دارد در جلسه نیست
بزرگواری بعد از عدل بیشترین رای را دارد کجاست
موحد اینقدر ذلیل شده که با اندرزیان بیست رأیی و نجات نیا سهزار رأیی همشور میشود
United States
اندرزیان اومد که تعریف موحد بدهد شاید شغلی برایش تهیه کند
حتما جایی برایت ردیف می‌کند
دوکی بیکار
Iran, Islamic Republic of
قلبم با اندرزیان بود ک بهش رای بدم...ولی توی فیلم مناظره و متن مناظره دیدم و موحد رو ...پشیمون شدم...فهمیدم توهم مثل همونایی.....
Iran, Islamic Republic of
چرا متن من رو دستکاری کردید و کامل نیس؟؟؟؟؟ چرا ادامشو ننوشتید؟؟؟؟؟
اندرزیان / موحد..........
Iran, Islamic Republic of
جناب اندرزیان، موحد یه پست خوب برات جور کرده. نگران نباش
United States
اندرزیان باید تعریف موحد بدهد مگر موحد می‌توانست این جمله را برای خودش بگوید
هر چه توسعه در کهگیلویه هست متعلق به موحد هست
این جمله توسط شخص موحد تنظیم و به اندرزیان اعلام شد که وظیفه شماست که این جمله را بگویی
نه به پیرپاتال ها
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا به اشتباه نوشته توسعه کهگیلویه در حالی اندرزیان گفت توسعه انسانی کهگیلویه... حقیقت گفته، مژدهی را کی پرورش داد؟ عدل هاشمی که راننده آمیراحمد بود کی شهردار کرد؟ بزرگواری را کی نون داد؟... اندرزیان ادب به خرج داد و با متانت گفت آقای موحد انصراف بده؟ این کجاش هماهنگی بود؟
پارسایی
Iran, Islamic Republic of
خدایی آدم کامنتله ایخونه دلش به حال استان ایسوزه... اینهمه مطلب علمی و تحلیلی، همه تمرکز کردن روی دعواهای افراد... خشم بیداد ایکنه بین مردم.
United States
این جمله
توسعه کهگیلویه مال موحد هست
چند روز پیش این جمله توسط مشاوران موحد نوشته شد و وظیفه آن اندرزیان هم اعلام آن بود
همه چیز برنامه ریزی شده بود
United States
این جمله
توسعه کهگیلویه مال موحد هست
چند روز پیش این جمله توسط مشاوران موحد نوشته شد و وظیفه آن اندرزیان هم اعلام آن بود
همه چیز برنامه ریزی شده بود
United States
کاندیدی اندرزیان با هماهنگی موحد هست
جمله ای که تا الان کسی برا موحد نگفته و اندرزیان حتی آن را بلد نبود بوسیله مشاوران موحد تنظیم و باید اندرزیان اعلام کند
Iran, Islamic Republic of
شیخ عزیز ..گپ فایده نداره
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اندرزیان که ماهیت نجات نیا نشون داد
United States
با التماس میخواهید آنها کنار بروند که شما بیایید این چه معنایی دارد پس مردم چکاره اند شما نمیتوانید مردم را قانع کنید این ها کناره‌گیری کنند شما تا الان کجا برای مردم کار کرده ایذ که مردم را انتخاب کنند
United States
.قدر مسخره است التماس میکنند که شش ما کنار بروید تا ما بییاییم
از کجا معلوم هست که شما کاربلد هستید مردم چگونه اعتماد کنند
United States
را از مژدهی میخواهید کنار برود مگرمژدهی تا الان مجلس رفته ؟
شما تا الان نتوانستید جایی مشغول کار شوید و مردم شما را بشناسند و خدمتی به مردم نکردید چه ربطی به مژدهی دارد
عجب رویی دارید
United States
اندرزیان نمی‌تونه خودش به مردم معرفی کند با پوست کلفتی به مژدهی می‌گه کنار بکش یعنی چه؟ حیا نمی‌کنند
United States
هر کس برنامه بده عملکرد و رزومه بده و به مردم خدمت کند آنوقت مردم خودشان قضاوت میکنند و در رای گیری حق را به حق دار می‌دهند
United States
آدم های ضعیف که ده رای ندارند به افرادی مانند مژدهی که پست ملی داشت می‌گوید تو چرا آمدی ؟؟
خیلی پوست کلفتی دارید ؟
خودتان چه کردید ؟
چه سوابقی دارید کدام مشکلات مردم را حل کردید؟؟
موحد و مژدهی هزاران نفر را مشغول به کار کردند شما چه خدمتی کردید
Iran, Islamic Republic of
اونم فقط سرکوه راک و الگن و المور
فقط سید و طیبی اونم فقط تاماولی
United States
اندرزیان با موحد هماهنگی کرد که من تعریف تو میدم و تو هم هوای من داشته باش یا شغلی برای من بگیر ؟
این افرادیکه بیست رای هنوز جمع نکرده‌اند چگونه در این جلسات میان
United States
آقای اندرزیان
اگر هرچه آبادی در کهگیلویه هست مال موحد هست پس چرا امدی؟چرا مزاحمش میشی ؟
United States
آقای اندرزیان
اگر هرچه آبادی در کهگیلویه هست مال موحد هست پس چرا امدی؟چرا مزاحمش میشی ؟البته شاید برای اجماع و گرفتن یک میلیاردی یا اینکه بتواند آیی تو را استخدام کند؟
که نمیکند چون دور بعدی موحد نیست و جواب تلفن هیچ کس را نمیدهد
United States
موحد نفر سوم با افرادیکه صد رای ندارند جلسه می‌گیرد
اخ بمیرم واست
اگر دور گذشته بود در چنین جمعی شرکت هم نمی‌کرد
تخریب هر شب که دعا میکنند عدل نیاد
United States
موحد نفر سوم با افرادیکه صد رای ندارند جلسه می‌گیرد
اخ بمیرم واست
اگر دور گذشته بود در چنین جمعی شرکت هم نمی‌کرد
تخریب هر شب که دعا میکنند عدل نیاد
صادق اندرزیان
United States
با سلام خدمت همه دوستان ،
آقای اندرزیان جوان و نخبه کهگیلویه ست ، اگر قراره با سیاسیون قبلی که همیشه فقط شعار تو خالی دادن و فقط تو مراسم های عزاداری خودنمایی میکنن ،و از جنس مردم نبوده و نیستن ، بازهم بخواهید ازشون حمایت کنید ، مطمئن باشید ده سال به عقب برمی‌گردیم ، پس کی و چه وقت باید نخبه های کهگیلویه و باسوادان به روز رو وارد این کارزار و زیر چتر حمایتی مردم قرار داد ؟
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمائید با کدام خصائص نخبه هستن؟ بلد نیست حرف بزنه...اول بره پیش بهدارپور کلاس فن بیان
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1