تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۷۲۴۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

علی مژدهی‌پور: به مناظره دعوت می‌کنم، تا ببینید کی به کی رشد داده است / اقدامات سردار عدل هاشمی‌پور در تاریخ کهگیلویه بزرگ باقی خواهند ماند

۶
۰
علی مژدهی‌پور: به مناظره دعوت می‌کنم، تا ببینید کی به کی رشد داده است / نظر مژدهی‌پور در خصوص عدم تاییدصلاحیت عدل هاشمی‌پور
کبنا ؛علی مژدهی‌پور، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع هوادارانش ضمن تبریک دهه فجر و دعوت همه مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در جامعه مسائلی مطرح می‌کنند و می‌گویند؛  بپرسید که کی به آقای مژدهی‌پور رشد داده است؟
  

وی در توضیح این سئوال گفت: مردم کهگیلویه بزرگ، من کسانی را که این حرف‌ها را می‌زنند به مناظره دعوت می‌کنم. اگر جرأت و مردانگی دارند، بیایند، جلو، که کی برای کی کار کرده و رشد داده است.
مژدهی‌پور در ادامه گفت: مردم اگر امروز فریاد می‌زنند و هوای تازه می‌خواهند، از تبعیض ناراحت هستند. یک خانواده 4 فرزندش سر کار رفته و اما همسایه او 4 و 5 نفر از فرزندانش بیکار هستند. آیا باز هم تکرار.
وی کنایه‌ای به رقبای خود زد و گفت: من دارای دکترای حقوق از دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه دولتی هستم. آنها هم مدرک خود را نشان دهند.
   
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه به عدم تأییدصلاحیت عدل هاشمی‌پور اشاره کرد و گفت: آقای هاشمی در طول 4 سال نمایندگی خود، اقدامات بسیار خوبی انجام داد که این اقدامات قطعاً در تاریخ کهگیلویه بزرگ باقی خواهند ماند. اگر خداوند به این حقیر توفیق داد که وارد مجلس شورای اسلامی شوم، قطعاً از مشاوره این عزیز بهره کافی و وافی را خواهیم برد. به طرفداران سردار عدل هاشمی‌پور تبریک عرض می‌کنم که تا آخرین لحظه تاییدصلاحیت‌ها وفادار و همگام ماندید و پا پس نکشیدید. دستمریزاد و احسن بر شما.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مگر خواب مجلس راببینیدوالی بعنوان نماینده هیچوقت روی مجلس را نخواهی دید
قناری
Iran, Islamic Republic of
شما غیب گو هستی امان از حسادت
Iran, Islamic Republic of
نه بزرگ به تاریک سرای هفتم...
یزدگرد
Iran, Islamic Republic of
درود
کیست که نداند حیات و ممات شما از موحد بوده ، حالا همه برای خود عرض اندام میکنند ...
قناری
Iran, Islamic Republic of
هه هه موحد کیه بعد تو وکیل مدافع دیگرانی
Reza
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مژدهی شما این ۴۰ ساله کجا بودید؟ازکهگیلویه فقط شناسنامه اش رو داری .ثروت افسانه ای شما از کجا آمده و به درد کی خورده؟حال که سالها بازنشسته شده ای آمده ای وقصد نمایندگی داری و فکر میکنی مردمان امروز فریب گذشته شما رو میخورند. نه شما و نه موحد ونه بزرگواری و... هیچکدامتان لیاقت نمایندگی مردم شریف و نجیب کهگیلویه بزرگ رو ندارید. بروید با آمال دنیوی خودتان خوش باشید و اینقدر این جغرافیای مقدس رو آزار ندهید
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1