تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۷۲۶۷۷
در آستانه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انجام گرفت

احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز: در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر خواهد شد / تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم / مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم / نهضت احداث صنایع تبدیلی آغاز شد / مشارکت برای پیشرفت استان صفر هست و ادعا‌ها هزار است / بعد از انتخابات به سمت تغییر مدیران ضعیف می‌رویم / برخی از مدیران را به‌خاطر اعتماد مردم در آستانه انتخابات جابه‌جا کردیم / با تخریب چیزی درست نمی‌شود / حرف‌های مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات، مجریان انتخابات و توصیه‌هایی به کاندیداها و رسانه‌ها

۲۰
۱
احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز: در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر خواهد شد / تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم / مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم / نهضت احداث صنایع تبدیلی آغاز شد / مشارکت برای پیشرفت استان صفر هست و ادعا‌ها هزار است /  بعد از انتخابات به سمت تغییر مدیران ضعیف می‌رویم / برخی از مدیران را به‌خاطر اعتماد مردم در آستانه انتخابات جابه‌جا کردیم /  با تخریب چیزی درست نمی‌شود / حرف‌های مهم استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره انتخابات، مجریان انتخابات و توصیه‌هایی به کاندیداها و رسانه‌ها
کبنا ؛
سید علی احمدزاده گفت: بیان اشکالات بسیار راحت است، یک نفر تریبون در دست می‌گیرد و راحت می‌گوید چرا کار نمی‌شود اما برای آن کسی که می‌خواهد کاری انجام دهد و پول ندارد، خیلی سخت است، تفاوت در این‌هاست. به هرحال یک جا‌هایی هم ایراد هست اما ایراد ناشی از شرایط اداری و تشریفات‌های اداری است. در برخی از پروژه‌ها اشکال و نارسایی بسیاری هست بالاخره پروژه‌ها زیاد هستند. مردم تصور می‌کنند پروژه تعطیل است، در حالی که باید پول تخصیص داده شود. در پروژه‌های بزرگ پیمانکار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده و هنوز ریالی به او داده نشده است. از طرفی برخی از پیمانکاران توان مالی ندارند که تأخیر در پرداخت تخصیصات، پروژه را به تأخیر می‌اندازد.
پایگاه خبری کبنا نیوز در آستانه انتخابات 11 اسفند (انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری) گفت‌وگویی اختصاصی با سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشته که در این گفت‌و‌گو درخصوص عملکرد دولت در مدت اخیر و موضوع انتخابات سخن گفته، احمدزاده درخصوص اهمیت حضور سرمایه گذاران و بالا بردن فرهنگ روبرو شدن با سرمایه گذار توسط مردم گلایه کرد، یکی از معضلات فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که فرهنگ برخورد با خیرین و سرمایه گذاران پایین است که احمدزاده در این خصوص صحبت کرده، بخش دوم این گفت و گو را در ادامه می‌خوانید:

بخش اول: استاندار: از کجا مشخص است بیشترین رأی را دارید؟ چرا به دنبال تنش هستید؟ / مردم به خاطر فرستادن یک فرد به مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند؛ والله دولت است که خدمات رسانی می کند، نماینده جاده ساز و برق رسان نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول رئیس‌جمهور محترم و اعضای دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با سایر کشور اعتبارات نسبتاً خوبی برای زیرساخت‌ها داده شد؛ البته این اعتبارات در حد ترازلازم استان نبود که دلیل آن عدم هماهنگی مدیران استانی با دولت جدید «رئیسی» بود.
سید علی احمدزاده افزود: این در حالی بود که دولت آقای رئیسی در استان مستقر نشده و برخی از مدیران استانی هم از دولت قبل «روحانی» بودند؛ بنده هم آن زمان تقریباً دو روز بعنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بودم. به هرحال سیاست‌های دولت جدید با مدیران دولت قبل خیلی هماهنگی یا حداقل انگیزه لازم برای تأمین اعتبارات وجود نداشت؛ اما از طرف دولت رئیسی به نسبت اعتبارات خوبی تخصیص داده شد.
احمدزاده بیان کرد: بخشی از توان استانداری برای تغییر و تحولات در دستگاه‌های اجرایی استان گذشت؛ تا بتوانیم مدیران خوبی را منصوب کرده و با سیاست‌های دولت جدید هماهنگ و انگیزه‌دار کنیم . وقتی‌که نقشی گسترده باشد ممکن است خطا در کارکرد هم پیش بیاید از طرفی سرعت عمل در انتخاب مدیران لازم بود تا مدیران دولت جدید در استان مستقر شوند.
نظر آن‌ها روی افراد غیربومی بود و بنده اصرار بر بومی‌گرایی داشتم
احمدزاده افزود: متأسفانه در انتصاب برخی از مدیران رضایت نداشتیم که شاهد برخی از تغییرات در ادارات استان بودید. وقتی مدیری کارآمد و جهادی نیست و سرعت عمل خوبی ندارد مجبور می‌شویم که آن‌ها را تغییر دهیم که برخی از مدیران و فرمانداران را تغییر دادیم. تغییرات به دلیل کارکرد مدیران یا به دلیل سیاست‌های درون استانی بود به هرحال این موارد در درون خود استان تأثیرگذار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای انتصاب معاونین و مدیران استانداری و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی با وزرا اختلاف نظر‌هایی داشتیم؛ نظر آن‌ها روی افراد غیربومی بود و بنده اصرار بر بومی‌گرایی داشتم. تأکیدم بر این بود که حتماً از فرزندان این استان در پست مدیریتی انتخاب شوند تا فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان مدیرکل منصوب شود. چرا مدیران باید از استان‌های دیگر انتخاب شوند؟ از طرفی آینده یک نسل منوط به فرزندان درون استان است؛ وقتی مدیرکل تغییر کند غالباً در تهران به کار گرفته می‌شود و آنوقت یک تیم از فرزندان استان در تهران جایگاه پیدا می‌کنند.
توجه دولت سیزدهم برای بهره‌برداری جاده پاتاوه-دهدشت
استاندار با بیان اینکه اعتبارات سفر در چند بخش مهم استان باید جذب شود، گفت: اعتبارات را برای پروژه‌های ملی و طرح‌های بزرگ اقتصادی از جمله جاده پاتاوه- دهدشت و پروژه‌های تراز استانی و روستا‌ها تفکیک می‌کردیم. پروژه پاتاوه-دهدشت فراتر از استانی بود؛ جاده‌ای که ترانزیت شمال به جنوب هست و سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده است. برای بهره‌برداری این پروژه عظیم یک تحرک لازم بود که دولت این تحرک را با تزریق اعتبارات به کار برد، اعتباراتی که این پروژه را در یک مقطع زمانی یکساله به اتمام رساند و اگر قرار بود همچون گذشته اعتبارات تزریق شود شاید تا پنج سال دیگر هم به بهره‌برداری نمی‌رسید. توجه دولت در سفر رئیس‌جمهور برای بهره‌برداری جاده پاتاوه-دهدشت به این پروژه سرعت داد.
احمدزاده عنوان کرد: پروژه‌های عظیم همیشه یک سری ایراداتی دارند از جمله برخی از تونل‌ها روشنایی نداشتند؛ نبود چراغ و روشنایی مانع تردد‌ها نمی‌شود درحالی‌که می‌توان با چراغ روشن هم رانندگی کرد. سرعت رفع ایرادات با افتتاح پروژه و تردد در جاده بیشتر می‌شود. وزیر راه کشور نامه زد که این ایرادات در مسیر تونل وجود دارد و باید فوراً تأمین اعتبار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
تزریق  ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار به پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم
وی افزود: طرح اقتصادی پتروشیمی گچساران حدود ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که بیش از ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در این دولت تزریق شد و این پروژه فوق استانی و تراز ملی در سفر دوم رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید. این یکی از هنر‌های دولت مردمی بود که این رقم بزرگ اعتبار را تخصیص دهد و این پروژه را از رکود طولانی به مدار تولید ببرد و این تحول عظیمی بود که در این دولت شکل گرفت.
رقم ۴۰۰ میلیارد تومان در یک پروژه برای استان کهگیلویه و بویراحمد رویاست
استاندار با بیان اینکه در پروژه‌های دیگر استان به همین نسبت تغییر ایجاد شد، گفت: کارخانه قند یاسوج که سرنوشت تلخی داشت با بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفردولت زنده شد و در کمتر از یکسال این کارخانه از صفر در مدار تولید قرار گرفت. پروژه‌ای که دیگر چیزی از آن باقی نمانده بود تأسیسات و تجهیزات آن به یغما و فروش رفت و غارت و مستهلک شد از طرفی نیروی انسانی توانمند بی‌انگیزه محل را ترک کرده و دیگر آنجا یک مخروبه‌ای بود درواقع یک مخروبه را تحویل گرفتیم. رقم ۴۰۰ میلیارد تومان در یک پروژه برای استان کهگیلویه و بویراحمد رویاست، استان با این رقم‌های بزرگ آشنایی و تجربه نداشت؛ که کارخانه با یک مدیریت جهادی خوب در مدار تولید قرار گرفت.
اقدامات دیگری در سفر اول رئیس‌جمهور آغاز شد و بسیاری از پروژه‌های تراز ملی و استانی به خوبی پیش رفتند از جمله پروژه‌ی ۸ کیلومتری باند دوم جاده سی‌سخت در یک مقطع بسیار کوتاه زیرسازی و آسفالت شد و تونل‌ها به خوبی در حال اجرا هستند.
مسیر گل‌زردی-یاسوج در یک مقطع زمانی محل اصلی تصادفات بود
احمدزاده افزود: همچنین طرح تشریفات مطالعات بزرگترین پل کشور انجام شده است که این اقدام ساده‌ای نبود اما در این دولت شدنی است.
پروژه استانی محور یاسوج- بابامیدان کلنگ‌زنی شد و مسیر‌های بابامیدان-یاسوج، یاسوج- اصفهان، یاسوج-شیراز و یاسوج-اقلید امن شدند و برای ایمنی تمامی مسیر‌ها نیاز به زمان و اعتبار است. مسیر گل‌زردی-یاسوج در یک مقطع زمانی محل اصلی تصادفات بود که آن را اصلاح کردیم. ۱۲ درصد تصادفات انسانی را کمربندی یاسوج ثبت کرده که با احداث زیرگذر و رفع ایرادات در سال ۱۴۰۳ تصادفات به صفر خواهد رسید. جاده یاسوج-اصفهان دوبانده و نیوجرسی شده و تصادفات پایین آمده است که تلاش می‌شود این جاده‌ها را دوبانده کرده و استان را از این شرایط خارج کنیم.
در سفر دوم حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار گرفتیم
وی گفت: بخشی از این اقدامات حاصل هزینه‌های سفر ریاست جمهوری است که هنوز هم خدمات ادامه دارد. مطالبات عمده وزارت نفت و سازمان برنامه بودجه تخصیص شده اما برخی از وزارت‌خانه‌ها مبلغی پرداخت نکردند که این مهم را از دولت مطالبه کردیم.
در سفر دوم رئیس‌جمهور برای زیرساخت‌ها دوبرابر سفر اول آقای رئیسی اعتبارات گرفتیم؛ که در سفر اول حدود سه هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد با رایزنی این مبلغ به بیش از هفت هزار میلیارد تومان افزایش یافت. در سفر دوم حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که این رقم در استان بی‌سابقه است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: می‌بایست توان کارکرد اجرایی را به همین نسبت بالا ببریم؛ یعنی شرط اینکه اعتبار جذب شود کار و تلاش بیشتر باشد که در برخی قسمت‌ها تجدید نظر کاری لازم داشتیم. ممکن است برخی از مدیران استان جوابگوی این حد کار نباشند در توان مدیران تجدیدنظر کردیم که حتماً این تغییرات انجام می‌شود.
عملیات پل‌سازی در مسیر سیلاب‌ها
احمدزاده تصریح کرد: در تراز توجه‌ای که دولت و آقای رئیس‌جمهور به استان داشته اقدامات زیادی عمدتاً در جاده‌سازی و آب‌رسانی روستا‌ها انجام شده است. در مسیر رودخانه‌ها تلفات جانی انسانی می‌دادیم که عملیات پل‌سازی در مسیر سیلاب‌ها در حال اجراست؛ پل شهید طیب افتتاح شد، پل رودخانه رودسمه تا عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسد، پل رودخانه خرسان در حال اتمام است و پل وحدت موگرمون در حال اتمام است و این پل‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسند. پل قیام به بهره‌برداری رسید، پل بید انجیر در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد. جا‌هایی که باید با گرگر بعنوان پل عبور می‌کردیم دیگر تمام شده و در روستا‌ها جمع‌آوری شده است. در حوزه دیشموک و چاروسا حدود ۱۳ پل را با اعتبارات جدید شروع خواهیم کرد؛ این روستا‌های آنتنی را می‌خواهیم نجات دهیم و از این وضعیت خارج کنیم.
وی گفت: بسیاری از جاده‌های ارتباطی روستا‌ها از جمله حوزه زیلایی، سادات، پوله، موشمی و موردزرد گرفتار سیلاب بودند مناطقی که اصلاً دیده نمی‌شدند، پروژه‌های زیادی در روستا‌های استان در دست اجراست. در بسیاری از روستا‌ها روکش آسفالت صورت گرفت، جاده‌ها را بازسازی کردیم. برای جاده دشت‌روم_سرفاریاب که از منطقه سادات امامزاده علی (ع) می‌گذرد اعتبارات در نظر گرفتیم و به زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
آبرسانی به حدود ۹۰ روستا
احمدزاده افزود: عملیات اجرایی شبکه‌های آب‌رسانی به روستا‌ها آغاز شده است. آبرسانی به حدود ۹۰ روستا در جهاد آبرسانی سپاه پاسداران کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید، با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی این طرح بسیار بزرگ در مقطع زمانی کمتر از دو سال انجام شد.
خبر خوش استاندار: ۱۴ هزار میلیارد ابلاغ شده است
 احمدزاده گفت: این خبر خوش را به مردم می‌دهم که حدود ۱۴ هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور ابلاغ شده است و پروژه‌ها سرعت لازم را خواهند گرفت. در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند. پیش‌بینی بر این است که به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.
وی بیان کرد: چرا باید حدود ۶ ماه جاده‌ی ارتباطی روستایی قطع باشد؟ سال‌های گذشته در منطقه زیلایی حدود ۵ ماه ارتباطات قطع بود. خوشبختانه استان از این مراحل می‌گذرد و جاده‌های روستایی آسفالت خواهد شد. باید تردد راحت باشد تا وضعیت رفت و آمد‌های مردم تسهیل شود.
احمدزاده تصریح کرد: بسیاری از روستا‌ها تنش آب آشامیدنی داریم. اما با بودجه ۱۴ هزار میلیاردی بسیاری از تنش‌ها مرتفع و برداشته می‌شود ، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تعهد دولت برای تأمین آب شرب است. بسیاری از مناطق شهر یاسوج کمبود آب آشامیدنی داشت که بخش زیادی از مشکلات بخش فرسوده شهر بازسازی و لوله‌گذاری شد و بخش دیگر در حال اجراست. پروژه‌های نیمه‌تمام شهر گچساران و دهدشت که ر‌ها شده بود دوباره از سرگرفته خواهد شد دولت همه‌ی این پروژه‌های مهم را دیده است.
نهضت احداث صنایع تبدیلی آغاز شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قدم‌های بزرگی در سرمایه‌گذاری برداشتیم، افزود: سردخانه یکی از ضروری‌ترین پروژه‌ها در حوزه کشاورزی بود، سیب‌های منطقه یاسوج به دلیل نبود سردخانه با لودر بارگیری و به کارخانه‌های آبمیوه‌گیری ارسال می‌شد چون مکانی برای نگهداری نداشتند، نهضت احداث صنایع تبدیلی در استان شروع شد و نزدیک به ۱۰۰ هزار تن سرمایه‌گذاری در این حوزه آغاز شده است و باغداران استان میوه‌های خود را برای عرضه به بازار نگهداری می‌کنند، این یک تحول عظیم در درآمد مردم و باغداران استان است.
استان سوم در تولید شیلات هستیم حدود ۲۲ هزار تن ماهی سردابی تولید می‌کنیم که این حجم تولیدات از استان‌های شمالی از جمله گلستان، مازندران و گیلان بیشتر است. متأسفانه حتی یک گرم خوراک ماهی در استان وجود نداشت. به این فکر نشده بود که با این حجم رونق شیلات در استان خوراک آن تولید شود. احداث هفت کارخانه خوراک آبزیان، دام و طیور آغاز شده است. دهه فجر پروژه ۱۰ هزار تنی خوراک آبزیان به بهره‌برداری رسید. پروژه‌های دیگر با ۶۰ و ۷۵ درصد در حال اجراست و در سال ۱۴۰۳ خوراک آبزیان استان را تأمین خواهیم کرد و می‌توانیم به استان‌های دیگر صادر کنیم. تعداد زیادی نیرو در این کارخانه‌های بخش خصوصی مشغول به کار شدند، با این سرمایه‌های رهاشده‌ی درون استانی هم خوراک تولید می‌کنیم و هم اشتغال ایجاد می‌شود، با آگهی دولتی اشتغال برطرف نمی‌شود باید به سمت مراکز تولیدی و سرمایه‌گذاری برویم، تا در این حوزه تحول ایجاد شود.
پتروشیمی چرام به مدار ساخت برمی گردد
احمدزاده با بیان اینکه به فکر صنایع بزرگ هم هستیم، گفت: برای اولین بار احداث پتروپالایشگاه در گچساران آغاز می‌شود، حدود ۱۰۵ هزار بشکه نفت خوراک این مجموعه است که با دریافت مجوز محیط‌زیست کلنگ آن به زمین خواهد خورد و با شروع به کار آن حدود ۴ هزار شغل ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس‌جمهور جانانه پای کار هستند و استان را حمایت می‌کنند، گفت: پتروشیمی چرام به دلیل تأمین خوراک "گاز" در مرحله کلنگ‌زنی به مشکل خورد که با حمایت رئیس‌جمهور و دکتر "منصوری" این پتروشیمی مجدداً به مدار ساخت بر خواهد گشت.
عملیات اجرایی پروژه گاز مختار یاسوج آغاز شده است و خبر خوش دیگری که پیش‌روی داریم بهره‌برداری نفت از حوزه شهرستان سه‌گانه بویراحمد در شورم و شبلیز صورت خواهد گرفت و چاه‌های جدید برای بهره‌برداری نفت حفر می‌شود. شهرستان بویراحمد هم جزو مناطق دارای نفت و گاز می‌شود و ‌امیدواریم در این منطقه سرمایه‌گذاری‌هایی در تراز پتروشیمی و پالایشگاه‌ها برای آینده دیده شود، این مطالبه ما هست.
پروژه‌های نیمه تمام آبیاری دشت امام‌زاده جعفر و خان احمد در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.
برخی از پروژه‌ها در دولت‌های قبل آغاز شدند اما تزریق اعتبار بسیار محدود بود که در این دولت پروژه‌های نیمه‌تمام سرعت گرفته است. سد تنگ سرخ سرعت خیلی بالایی دارد، سد سقاوه کلنگ‌زنی شد و عملیات اجرایی آغاز شده است، سد آبریز بعنوان یک مطالبه‌ی عمومی در حال پیگیری است اما دولتمردان را برای احداث این سد قانع کردیم و تقریباً یک اقناع عمومی برای ساخت سد ایجاد شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
وی افزود: مطالعات سد شیو منطقه باشت تمام شده این سد به دلیل توقف سدسازی در کشور متوقف شده است اما برای تأمین آب حوزه کشاورزی باشت یک تصمیم جدی خواهیم گرفت. سد شیو بهترین فرصت در این منطقه است و حتی بخشی از شهرستان رستم استان فارس از آن بهره‌مند می‌شود. مردم آگاه باشند که پرو‌ژه‌های بزرگ ر‌ها نشده است. پروژه‌های تراز ملی هم آغاز شده و انشالله طرح‌های بزرگی در اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور در پیش است؛ و مردم شاهد افتتاح پروژه‌ها خواهند بود. به فضل الهی عمران و آبادانی از جمله پل و جاده ارتباطی، آبرسانی و گازرسانی در روستا‌ها آغاز شده و گاز بیش از ۳۰ روستا به بهره‌برداری رسید. ما جزو استان‌های سبز در حوزه گازرسانی قرار می‌گیریم تقریباً گازرسانی روستا‌ها انجام شده است البته گازرسانی به برخی از روستا‌های دورأفتاده محدود می‌شود.
احمدزاده گفت: از مردم می‌خواهم جلوی پروژه‌ها را نگیرید و بگذارید یک اقدام بزرگ انجام شود تا ده تا از فرزندان استان مشغول به کار شوند و درآمدمان تغییر کند. کشاورزی استان آباد شود، جاده و امکانات رفاهی داشته باشیم، مردم باید همکاری کنند. من این را از مردم مطالبه دارم و کمک می‌خواهم.
امام جمعه‌های حوزه کهگیلویه مطالبات بسیار زیبایی دارند
وی افزود: از ائمه جمعه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد برای فرهنگ‌سازی مطالبه‌گری تشکر می‌کنم. ائمه‌ی جمعه در پروژه‌های استانی و ملی پای کار آمدند. امام جمعه‌های حوزه کهگیلویه مطالبات بسیار زیبایی دارند. وقتی مسئولین و وزرا در این منطقه حضور پیدا می‌کنند راجع به سد آبریز مطالبه‌گری دارند. نماینده ولی فقیه استان حتماً یک پروژه بزرگ از جمله سد آبریز، راه آهن، جاده‌های ناایمن و سد‌ها را مطالبه می‌کنند. ائمه جمعه می‌توانند در فرهنگ مطالبه‌گری و کمک به دولت نقش داشته باشند.
احمدزاده تصریح کرد: بیان اشکالات بسیار راحت است، یک نفر تریبون در دست می‌گیرد و راحت می‌گوید چرا کار نمی‌شود اما برای آن کسی که می‌خواهد کاری انجام دهد و پول ندارد خیلی سخت است، تفاوت در این هاست. به هرحال یک جا‌هایی هم ایراد هست اما ایراد ناشی از شرایط اداری و تشریفات‌های اداری است. در برخی از پروژه‌ها اشکال و نارسایی بسیاری هست بالاخره پروژه‌ها زیاد هستند. مردم تصور می‌کنند پروژه تعطیل است، در حالی که باید پول تخصیص داده شود. در پروژه‌های بزرگ پیمانکار نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده و هنوز ریالی به او داده نشده است. از طرفی برخی از پیمانکاران توان مالی ندارند که تأخیر در پرداخت تخصیصات، پروژه را به تأخیر می‌اندازد.
خواهرخواندگی بین یاسوج و دو کشور عربی را در دستور کار داریم
وی افزود: سطح فرهنگ استان کهگیلویه و بویراحمد را بالا ببریم، استان گردشگرپذیر هستیم و باید به سمتی برویم که گردشگری را رونق دهیم. دنیا به این سمت رفته و استان‌ها به سمت رونق گردشگری رفته‌اند. درآمد گردشکری در دنیا بیشتر از درآمد نفت و گاز است. اگر گردشگری استان رونق بگیرد به اندازه‌ای مردم می‌توانند درآمد داشته باشند که آدم فقیر در استان پیدا نشود. وقتی گردشگر سرازیر می‌شود که ما فرهنگش را داشته باشیم. غریبه‌ها که می‌آیند احترام بگذاریم حرمت نگه داریم نه اینکه برخی از جوانان رفتار ناشایست انجام دهند که گردشگران فرار کنند. گردشگران رفتار خوش می‌خواهند. استان به مهمان‌نوازی شهرت دارد باید این فرهنگ را در گردشگری عرضه کنیم. باید خاطرات خوش از استان داشته باشند و صد‌ها نفر را تشویق می‌کنند که به استان سفر کنند، گردشگران با هر خریدی که انجام می‌دهند درواقع سرمایه به استان می‌آورند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
سرمایه‌گذار خارجی به استان می‌آید، در روستا‌ها یقه سرمایه‌گذار را برای اشتغال فرزندانشان می‌گیرند!
احمدزاده اظهار کرد: گردشگری را رونق می‌دهیم با خارج از کشور ارتباطاتی برقرار کردیم و خواهرخواندگی بین یاسوج و دو کشور عربی رادر دستور کار داریم. تلاش خواهیم کرد که پرواز‌های یاسوج و کشور‌های عربی را برقرار کنیم. مطالبه فرودگاه بین‌المللی را از هواپیمای کشوری داشتیم، که پرواز‌های خارجی برقرار کنند تا گردشگر به استان بیاید. یاسوج در ایام تابستان زیباترین مناظر را دارد. منطقه‌ی گرمسیری در بهار زیباترین آبشار‌ها و مناظر را دارد باید گردشگر به استان بیاید تا تحول ایجاد شود که نیاز به فرهنگ عمومی دارد، این فرهنگ عمومی را همه باید انجام دهیم. معلمان، دانش‌آموزان، نوجوانان، جوانان، ائمه‌ی جمعه، روحانیت، افراد ذی‌نفوذ، نماینده‌ی مجلس و مدیرکل اداره همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ را ایجاد کنیم همه باهم تلاش کنیم.
وی گفت: سرمایه‌گذار باید در استان احساس امنیت کند تا سرمایه‌گذاری صورت گیرد. سرمایه‌گذار با سرمایه ۳ هزار میلیارد تومانی به استان آمده و یک عده‌ای مشکل ایجاد می‌کنند، با این فرهنگ نمی‌توانیم سرمایه‌گذار بیاوریم. یک سرمایه‌گذار خارجی به استان می‌آید روستا‌های اطراف یقه سرمایه‌گذار را برای اشتغال فرزندانشان می‌گیرند. این فشار‌ها باید برداشته شود این تحولات در استان لازم است. این دردل‌هایی بود که باید به مردم استان می‌گفتم نه فقط بعنوان استاندار بلکه بعنوان فرزند این استان.
مشارکت برای پیشرفت استان صفر هست و ادعا‌ها هزار است
احمدزاده خاطرنشان کرد: استان به یک تحولات عظیم فرهنگی راجع به سرمایه‌گذاری، گردشگری و حمایت از دولت نیاز دارد. همیشه با ایراد گرفتن از دولت که درست نمی‌شود، متأسفانه مشارکت برای پیشرفت استان صفر هست و ادعا‌ها هزار است. مطالبه‌ی عمومی از خود مردم دارم که مردم کمک کنند و پای کار بیایند تا به دولت و استان کمک شود تا بتوانیم استان را از این حالت به تراز اول کشوری برسانیم. بخدا قسم به والا شدنی است می‌توانیم استان کهگیلویه و بویراحمد را سرآمد ثروتمندان این کشور قرار داد و بهره‌مندترین استان این کشور باشد استعداد‌ها و بستر‌ها وجود دارد فقط باید همت کنیم و فرهنگش را ایجاد کنیم.
استاندار با بیان اینکه به آن عده‌ای که فقط تریبون دست می‌گیرند و سخنرانی می‌کنند اجازه ندهید که همه چیز را بهم بزنند، افزود: در مجلسی یک آقایی سخنرانی کرد، از این همه حجم ناامیدی ترسیدم و گفتم همین‌امشب ۱۰ جوان بخاطر سخنرانی‌اش خودکشی می‌کنند چرا مردم را نسبت به استان ناامید می‌کنید؟ این استان سرشار از نعمت‌های الهی است چرا مردم را ناامید می‌کنید تا استان را ترک کنند. استان مهد شیرمردان و غیور زنان است افراد شایسته‌ی تراز اول مملکت را دارد. استان‌های دیگر غبطه نعمت‌های ما را می‌خورند البته باید به خوبی از آن استفاده کنیم. دل مردم را خالی نکنید. به مردم کار یاد دهید.
از کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی درخواست دارم که ماهی دست مردم ندهید که همیشه فقیر باقی بمانند
وی افزود: مردم ۴۰ درصد برخی از بخش‌ها تحت پوشش کمیته امداد هستند. از کمیته امداد و نهاد‌های حمایتی درخواست دارم که ماهی دست مردم ندهید که همیشه فقیر باقی بمانند بلکه با پرداخت تسهیلات ماهیگیری یاد دهید تا کار کنند با مشاغل گله‌داری، مرغ‌داری و گاوداری درآمد داشته باشد.
ایراد گرفتن راحت است اما در میدان عمل کار سخت است
احمدزاده گفت: می‌توانیم خط تولید گلیم‌بافی، گبه‌بافی و قالی‌بافی در روستا‌ها راه بیندازیم. قالی ابریشم قم سرامد دنیاست. بزرگترین درامد‌ها این حوزه در استان‌های ثروتمند مثل آذربایجان است. اما چرا در این استان تعطیل شد؟ باید تولید را به خانواده برگردانیم. بانوان باید کمک کنند. شالیکاری در استان گیلان دست بانوان است اما نقش زن در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین است شغل را باید از خانواده‌ها شروع کنیم. باید شغل‌ها را درون خانواده‌ها ببریم. دولت تسهیلات اشتغال خانگی پرداخت می‌کند به‌امید اینکه همه پای کار بیایند. همه باید کنار هم قرار بگیریم تا استان را تغییر دهیم. این‌ها دردودل‌های ناگفته‌ی من بود که برای مردم کهگیلویه و بویراحمد بیان کردم. از مردم می‌خواهم در همه‌ی زمینه‌ها با هم باشیم همه باهم تلاش کنیم. ایراد گرفتن راحت است اما در میدان عمل کار سخت است. وارد میدان عمل شویم پای‌کار بیاید و کمک کنید مردم استان را از این شرایط تغییر دهید. این مطالبه‌ی عمومی از همه‌ی مردم است.
کبنا نیوز: آقای احمدزاده یک مربی خیلی خوب بالای سر تیم ملی استان کهگیلویه و بویراحمد است با بازیکنان ضعیف. متأسفانه بانک‌ها و برخی از مدیران استانی با شما هماهنگ نیستند. صنعت و معدن، اداره کار و شهرک‌های صنعتی لنگ می‌زنند و تحرک ندارند.
احمدزاده: نیروی بهتر از این در ادارات نداریم افرادی را برای مصاحبه به تهران می‌فرستیم ارزیابی می‌کنند و مورد قبول وزارت نیست. دستور آقای رئیس‌جمهور مبنی بر انتخاب مدیران در بومی‌گزینی است. تفکر بنده هم این است تا جایی که امکان دارد از نیرو‌های بومی استفاده کنم.در پرورش نیرو‌های بومی در سطح مدیران ملی محدودیت داریم. یک نفر از یزد برای شهرک‌های صنعتی فرستادند و واقعاً نیروی خوبی بود اما با استان آشنایی ندارد و یکسال فرصت نیاز دارد تا فضای استان را بشناسد و بعد کار کند. رئیس جدید شهرک‌های صنعتی یک نیروی بومی با تحصیلات عالی است که سوابق ریاست در  شهرک‌های صنعتی اقلید و کازرون را در کارنامه خود دارد. این شهرک‌ها خیلی رونق دارند از طرفی وقتی یک هم‌استانی در استان فارس به جایگاهی برسد رشدش قابل قبول است و بهتر از این در استان نمی‌توانم پیدا کنیم. باید فرصت دهیم تا توانمندی خودش در تراز استان فارس را نشان دهد. بنده مصاحبه و ارزیابی کردم و واقعاً یک نیروی خیلی خوبی است که می‌تواند شهرک صنعتی استان را متحول کند. امید است با تجاربی که دارد شهرک‌های صنعتی را تکان دهد. نیرو‌های خوبی در استانی داریم اما حداقل باید یک جا خودشان را نشان داده باشند مثلاً آقای درخشان مدیرکل ارشاد اسلامی مدیر نمونه‌ی کشوری شد که تجربه مدیریت شهرستان بهمئی را دارد. ارزیابی کردیم که انسان توانمندی است.
احمدزاده گفت: تغییرات بعد از انتخابات را خواهیم داشت، بعد از انتخابات به سمت تغییر مدیران ضعیف می‌رویم و مدیرانی که فکر می‌کنیم باید جایشان را به مدیران جدید دهند، از مدیریت خسته شدند یا انتظارات را برآورد نکردند را تغییر می‌دهیم. اگر با نیروی بومی به نتیجه نرسیدیم که تحول ایجاد کند و قوی‌تر از مدیر قبلی ظاهر شود ناچاراً به سمت نیروهای خارج از استان خواهیم رفت. این تنها کاری است که از ما بر می‌آید.
کبنا نیوز: انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش‌روی داریم، دغدغه‌های بسیاری نسبت به چهار راهبرد مقام معظم رهبری ازجمله سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت فرمودند یک توضیح کلی بفرمائید درواقع نگاه اصلی شما نسبت به موضع انتخابات را بدانیم.
احمدزاده: انتخابات یک مطلب بسیار مهم در کشور هست حکومت ما جمهوری اسلامی است. یعنی هم جمهوریت و هم اسلامی است مردم مصداق جمهوریت هستند جمهور یعنی کل مردم. همه‌ی مردم در این حکومت سهم دارند تمامی مردم باهم جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند.
وی گفت: ممکن است یک نفری عزل شود، جابه‌جا شود و از اختیارات بیفتد که چند مورد به این نتیجه رسیدیم که برخی از فرمانداران بهتر است که در صحنه‌ی انتخابات نباشند. ضعف عملکردی نداشتند اما به دلایلی در حاکمیت استان به این نتیجه رسیدیم که برای اعتماد مردم جابه‌جا شوند بهتر است، تخلفی رخ نداده بود، اما پیش‌بینی کردیم که برای اقناع عمومی جابه جا شوند.
احمدزاده اظهار کرد: مجری انتخابات و ناظر انتخابات نمایندگان شورای نگهبان ناظرانی هستند که بر انتخابات نظارت می‌کنند. هئیت نظارت در استان نیرو چیده است و از طرفی نیروهای هئیت نظارت با نظر استانداری انتخاب نشدند. حتی فرمانداران و بخشداران در انتخاب ناظران صندوق رای دخالت نداشتند. بلکه آن‌ها را هیئت نظارت مستقر در استان انتخاب کرده است، پس سیستم نظارتی فعال است. ستادهای نظارتی، رئیس دادگستری، بازرسی، دادستان، اطلاعات سپاه پاسداران، نظارت و رصد می‌کنند. اداره‌ی اطلاعات سیستم نظارتی حاکمیتی و مستقل است، تابع نظر هیچ کسی نیست و به خوبی نظارت می‌کند و در روز انتخابات در کنار فرمانداران و بخشداران نیرو دارند. هر نامزدی روی صندوق‌های رأی نماینده‌ی خودش را دارد. همچنین تیم‌هایی را با حضور رئیس دادگستری و دستگاه‌های نظارتی برای برخورد با پدیده‌ی شوم و نامبارک خرید آراء تشکیل می‌دهیم.
وی گفت: تجلی‌ آن به عنوان مردم‌سالاری است یعنی مردم بر کشور حاکم هستند و حضرت آقا فرمودند "مردم‌سالاری دینی یعنی هم مردم و هم بخش دینی کنار هم باشند تا وجود جمهوری اسلامی را اثبات کنند" حالا تجلی در کجاست در انتخابات. انتخابات‌هاست که حضور مردم را نشان می‌دهد. یک جمعیت کل مردم را داریم بعنوان جمهوریت، آن‌هایی که تعیین کننده‌ی نقش هستند کسانی‌که به یک سن تشخیص می‌رسند تا در حکومت اثر بگذارند یعنی سن رأی دادن. کسی‌که سن رای دادن را دارد یعنی در سرنوشت سیاسی مملکت می‌تواند ورود کند. انتخابات تجلی این اسم است حضور همگانی مردم و کسانی که به بلوغ سیاسی برای انتخاب رسیدند.
احمدزاده بیان کرد: دو واقعه‌ی مهم در پیش‌روی داریم. مجلس شورای اسلامی بعنوان یک رکن نظام و بعنوان یکی از سه قوای اصلی نظام است و تازه امام هم فرمودند؛ «مجلس در راس همه‌ی امور است» مجلسی که دولت را تعیین می‌کند، آقای رئیس‌جمهور تا رای اعتماد از مجلس نگیرد نمی‌تواند وزیر انتخاب کند. اگر رئیس‌جمهور در مدار حاکمیت قرار نگیرد می‌تواند رئیس‌جمهور را عزل کند، این در راس امور بودن است.
وی گفت: مجلس خبرگان رهبری است که رهبر را می‌تواند انتخاب کند البته الحمدالله مصادق نداریم اما در قانون اساسی پیش‌بینی شده که می‌توانند کسی را از رهبری عزل کنند. مجلس خبرگان بسیار مهم است. خبرگان مملکت در تشخیص علم و حاکمیت جمع می‌شوند این مجلس است. مردم باید بیایند پای صندوق رأی و در سرنوشت سیاسی دخالت کنند. دور نشستن که مشکلی را برطرف نمی‌کند. نامزدهای انتخابات که سخنرانی می‌کنند و پیشینه می‌دهند. حدود ۳۹ نفر در حوزه گچساران کاندیدا حضور دارند و ۴۰ کاندیدای دیگر کاندیدای مجلس هستند که سوابقشان را با سخنرانی بیان می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
احمدزاده افزود: مردم تشخیص می‌دهند که برای تأمین منافع شهرستانی، بخش و روستا به کدام نامزد انتخابات رأی دهند به همین نسبت هم رأی می‌دهند و انتخاب می‌کنند. از بین حدود ۴۰ نفر تنها یک نفر انتخاب می‌شود، بقیه هم باید کنار آن نماینده بایستند. رقابت این است که هرکس می‌خواهد ثابت کند که بهتر از کاندیدای دیگر است اما اگر یک نفر انتخاب شد نباید تخریب کرد. کسی که می‌خواهد در تراز مجلس قرار گیرد باید به این شأنیت رسیده باشد، کسی که به این شأنیت رسیده ظرفیت می‌خواهد و اولین ظرفیت هم این است که اگر رأی نیاورد آن را بپذیرد و منتخب مردم را برادر دینی خود بداند و به او کمک کند، به مردم خدمت کند به هرحال مردم تصمیم گرفتند که به فرد دیگری رأی دهند.
وی گفت: شأنیت‌ها اینجاست که تقابل و تفاهم به برادری برسد. از نامزدهای انتخابات خواستارم که همدیگر را تحمل کنید و رقبا را تخریب نکنید با تخریب چیزی درست نمی‌شود، نیازی به تخریب نیست. مردم عاقل هستند و قاطبه‌ی مردم از کسی که شروع به تخریب رقبا کند خوششان نمی‌آید، مردم کسی را می‌خواهند که در شأنیت و تراز نماینده‌ی مجلس باشد.
می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم نه اینکه مردم را به کشتن دهیم
احمدزاده عنوان کرد: کاندیدی که یقه‌ی رقبا را می‌گیرد در مجلس یقه‌ی همه را خواهد گرفت. ظرفیت می‌خواهد، انتقاد کنید ظرفیت‌ها را نشان دهید تا مردم رأی دهند. حکومت تخریب‌گر نمی‌خواهد، همدیگر را تخریب نکنید، همه‌ی پل‌ها را پشت سرتان خراب نکنید، زمینه‌ی برادری را هم باقی بگذارید. به آن کسی‌که انتخاب شد تبریک بگوییم. به این شکل برای استان شیرین و خوب است. به همدیگر رحم کنید تا خداوند به شما رحم کند. به همدیگر رحم کنید و همدیگر را تخریب نکنید. مردم را با این تخریب‌ها تحریک نکنید بالاخره هر کسی طرفداران، خانواده، فامیل، قوم و خویش دارد یک رفتاری نکنید که مردم تحریک شوند و با آن تخریبی که کردید از شما انتقام بگیرند. مردم را به تنش، درگیری و نزاع تحریک نکنید که بین مردم اختلافاتی بیفتد و درگیری پیش بیاید و کسی این وسط جانش تلف شود. استان‌ چنین وقایعی را دیده است، عزیز یک خانواده‌ای تلف شود به چه دردی می‌خورد؟ طوری رفتار نکنید که یک جوان یا آدمی کشته شود این چه ارزشی دارد؟ قرار است به کجا برسیم؟ می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم نه اینکه مردم را به کشتن دهیم. نامزدها مراقب باشند، روزهای فوق‌العاده حساسی را در پیش‌روی داریم.
دستگاه‌های نظارتی بالای سر احمدزاده، مدیران‌کل، فرماندار، بخشدار و ... هست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی بالای سر احمدزاده، مدیران‌کل، فرماندار، بخشدار و ... هست، افزود: آن‌ها موظف هستند که تخلفات را گزارش دهند. اشتباهات قابل جبران را تذکر می‌دهیم. یکی از نامزدها به من زنگ زد و یک اشتباهی را در جایی مطرح کرد که فوراً اصلاح شد. گاهی اشتباه قابل جبران هست که تذکر می‌دهیم و فوراً هم اصلاح می‌شود گاهی اشتباه قابل جبران نیست.
من فردی تصمیم نمی‌گیرم، ما یک سیستم حاکمیتی و شورای تامین استان داریم. در شورای تأمین نظرات بیان و گفت‌و‌گو می‌شود، دستگاه‌های نظارتی ارزیابی می‌کنند که خطری در انتخابات نیست یا این خبر و مطلب صحیح نیست، اگر موضوعی پیش بیاید که خطری در انتخابات باشد دستگاه‌های نظارتی هم تایید کنند که این اشتباه خطر در انتخابات هست و حقوق مردم تضییع می‌شود یا یک خطری برای حکومت و مردم دارد، قطعاً ما به فور تصمیم می‌گیریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص سخنرانی‌های کاندیدا‌ها در جمع مردم و ایجاد تنش و برخی سخنان نادرست درخصوص برگزاری انتخابات هشدار داد.
سید علی احمدزاده با بیان اینکه مردم به هر کسی رأی بدهند برنده انتخابات است، گفت: ممکن است یک کسی ۵۰۰ رأی بیاورد، ممکن است کسی ۵۰ هزار رأی بیاورد. خرید آراء جرم است و قوه قضاییه با این افراد به عنوان مجرم برخورد می‌کند، دستگاه‌های نظارتی پای کار هستند، اگر کسی بخواهد اقدام به خریدن رأی کند قطعاً برخورد می‌شود، قانون با کسی تعارف ندارد.
احمدزاده بیان کرد: همه دستگاه‌های نظارتی فعال و پای کار هستند، هیئت‌های اجرایی آرای مردم را پذیرش می‌کنند و امکان ندارد کسی که مردم به او رأی بدهند برنده نشود، یا کسی رأی نداشته باشد و برنده شود، سرنوشت انتخابات را مردم تعیین می‌کنند. همه کسانی که در عرصه انتخابات هستند مدعی هستند که ما در جایگاه برنده انتخابات هستیم، شما اگر واقعاً چنین جایگاهی برای خود متصور هستید، ما از شما انتظار داریم در همین حد و حدود رفتار کنید، نه اینکه پیشاپیش نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کنید، اگر از الان ادعا می‌کنید که انتخابات مهندسی شده، پس این همه هیئت‌های نظارتی و اجرایی پای صندوق چکاره هستند؟ دادگستری، سپاه پاسداران، اداره اطلاعات، این‌ها چه وظیفه‌ای دارند؟ مگر این‌ها خوابند که چنین اتفاقی بیفتد؟
   
وی افزود: هنوز انتخابات برگزار نشده ادعا می‌کنند که تخلف در انتخابات وجود دارد، یکدستی در اعضایی که روی صندوق هستند، وجود ندارد. اعضای روی صندوق مختلف هستند. مردم مطمئن باشند که کم نظیرترین و بهترین انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. ما مجری انتخابات هستیم و افرادی که به مجلس ‌می‌روند ارتباطی با ما ندارند و ما دخالتی در آن نداریم. ما مجری انتخابات هستیم و مردم انتخاب‌کننده هستند. همه کسانی که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند واجد شرایط نمایندگی هستند و مردم می‌توانند به این افراد رأی بدهند. افرادی که تصور می‌کنند با تخریب مجریان انتخابات نفع و سودی می‌برند در اشتباه هستند، ما خادم مردم هستیم و انتخابات را برگزار می‌کنیم، زیر سؤال بردن و تخریب مجری انتخابات کار درستی نیست، کاندیدایی که برنده نشود و مردم را تحریک کند و تنش و برخوردی بین مردم به وجود آمد، باید تبعات آن را بپذیرد. خودتان را عرضه کنید تا مردم به شما رأی بدهند.
برای اولین بار است که همه کاندیدا‌های مطرح روی صندوق نیرو دارند، پیش از این اصلاً چنین چیزی وجود نداشت، در دولت‌های قبل همیشه نیرو در صندوق‌ها می‌چیده‌اند، برای اولین بار تلاش شد نیرو‌های صندوق و معتمدین از هر ۴ کاندیدای مطرح باشد، و حتی یکی از کاندیدا‌هایی که حوزه انتخابیه خود را تغییر داده، نیرو دارد.
احمدزاده بیان کرد: مشکل این است که هنوز انتخابات برگزار نشده، عده‌ای به دنبال ایجاد تشنج هستند، این‌ها در حالی است که همین افرادی که نیرو‌های زیادی روی صندوق‌ها دارند، بیشتر صدای خود را بالا می‌برند.
وی گفت: آقای ایکس و ایگرگ چرا تصور می‌کنند بیشترین رأی را دارند؟ این‌ها خطر آفرین است، مردم هر چه رأی دهند همان مبنا است.
احمدزاده افزود: از صداوسیما به دلیل آگاهی‌رسانی و همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها می‌خواهم شأنیت و شرأفت رسانه‌ای خود را حفظ کنند و مردم را تشویق کنند که پای صندوق‌های رأی بیایند، دشمن در تلاش است که مردم را ناامید کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
وی گفت: شما رسانه‌ها برای ایران و برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنید، ایران در وسط توطئه‌های ایادی آمریکا است، وسط درنده‌هایی است که می‌خواهند ایران را از بین ببرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرقی نمی‌کند که اصلاح طلب یا اصولگرا یا میانه‌رو پیروز شود، مردم به هر نامزدی که می‌خواهند و دوست دارند رأی بدهند، و در سرنوشت خود دخیل باشند، کسی که نسبت به رأی‌دهی بی‌تفاوت است بعداً نمی‌تواند ادعایی درخصوص مجلس داشته باشد.
احمدزاده عنوان کرد: رسانه‌ها واقعیت را به مردم بگویند، اینطور نباشد که بگویند فلان رسانه ستاد انتخاباتی فلانی است، دروغ پردازی نشود، به حرف دروغ دامن‌زده نشود.
وی گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم که نسبت به مسائلی دامن نزنند که موجب تنش میان مردم باشند، اگر مطلبی منتشر شود و در اثر مطلب آشوب شود، رسانه باید پاسخگو باشد، شأن رسانه این است که واقعیت را بازگو کنند و انحراف در اذهان مردم ایجاد نکند. کمک کنید که برادری مردم حفظ شود. رسانه‌ها برای انتخاب اصلح تلاش کنند، کسی که صلاحیت ندارد نباید برای او تبلیغ شود، معیار‌های اصلح را به مردم بگویید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این را درنظر داشته باشند، والله کسی که قرار است برای مردم کار کند دولت است، دولت است که خدمات‌رسانی می‌کند، نماینده جاده ساز و برق‌رسان نیست، نماینده اگر می‌خواهد کاری کند، باید تلاش کند که وزرا توجه بیشتری به استان داشته باشند، مردم به خاطر فرستادن یک فرد به مجلس با یکدیگر وارد تنش نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نیابی برادر خوانده شویم !!!!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به دلیل تامین نظر نمایندگان به مدیران دلسوز مردم وقانونمند و عملا دارای تقوای الهی و خادمین واقعی ملت را کنار گذاشتی متاسفانه اکثر ادارات استان را جولانگاه نمایندگانی که فقط منافع خود وبستگان وطرفدارانشان را میخواستند قرار دادی خداوند بصیر است وبزودی حق حقداران ادا میشود
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت برق رسان و جاده ساز است پس چرا اجازه می دهید نماینده همه چیز حتی هر آب خوردنی را بنام خودش قلمداد کنند ؟؟
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
داره جونش رو میده که فقط نماینده فعلی بیسواد دور بعد هم بره مجلس
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت ضعیف ترین مدیر هستی ان شاءالله با پیروزی منتظریان ،تاج گردون،بزرگواری،باید بعد از انتخابات بساط خودت وسید افضل جمع شو. ان شاالله.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ایشان گفتند:مدیران در استان تغییر کنند در تهران سمت می گیرند، و این خوب است، مدیرانی در سطح تهران داشته باشیم
همین مدیران آموزش و پرورش را که قرار است بعد از انتخابات تغییر دهید، خوب است، میرن تهران سمت می گیرند، مدیر یه خانه معلمی یا نهایتاً مدیر مدرسه ای در تهران شوند هم خوب است ،
(این شایستگی را هم ندارند)
اینجا کاربردی نداشتند ، آموزش و پرورش را نابود کردند
فکر نکنم تا چندین سال شاید چندین دهه این ویروسی که آپ استان را دچارش کردندکاملآ از بین رود
Iran, Islamic Republic of
سلام اقاي استاندارجون خوت برا تغيير مديرانت از اب و فاضلاب استان شروع كن،تا خوت بتوني بموني ، چون اگه ايشون نره قطعا خوت رفتني هستي، مدير عامل اب و فاضلاب زهله نيكنه معاون فني شون تغيير بده، چون فاميلت
Iran, Islamic Republic of
زمان بگذرد همه چیز مشخص می شود.
Iran, Islamic Republic of
تاريخ ثابت كرده كه استاندار بومي تو اين استان جوابگو نبوده و موفق نيست، برا موفقيت بيشتر و بهتر برو يه استان ديگه، تا اقوام و اشنايانت به خاطر عملكرد ضعيفت مورد هجوم قرار نگيرن
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
Netherlands

حیف که چهار سال عمر بویراحمد را تو و نماینده ضعیف با سخن سرایی بی عمل بر باد دادید
Netherlands
دهانی که بی موقع باز شود
بعد از انتخابات کار خودت هم تمام است
Iran, Islamic Republic of
به فکر معیشت و مسکن کارکنان وزارت کشور باشید تورو خدا، این اسم بزرگ‌وزارت آبروی مارو برده بخدا که معیشت ما تحت خطره، اینکه نهضت ملی مسکن رو برای کارکنان وزارت کشور در استان که اینهمه زمین شون‌توسط سایر نهادها تاراج شده فعال کنید کار سختی برای شخص اول اجرایی دولت نیست
Netherlands
جز وعده های بی پایه و اساس هیچی تحویل مردم ندادی برای رفتنت از این استان لحظه شماری می کنیم ضعیف ترین استاندار تاریخ استان
Netherlands
نامزد پوششی به فضل الهی آخرین نفس هایت را در جایگاهی که علیرغم همه شایستگان غصب کردی می کشی مردم برای جشن آن روز لحظه شماری می کنند
تل زالی
Turkey
خدایی ضعیفترین استاندار بودی با فاصله زیاد
باوی
United Kingdom
خدا رحمت کند مهدی قلی خان مقتدر که هر کاری کرد بدون دلیل نبود پسرش اسدخان و نوه پاک و مقتدرش مرحوم ملک منصورخان حالا زمام امور در دست ...
Iran, Islamic Republic of
مایه ی افتخار استان هستی مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار شما که ادعا میکنید ظرفیت مدیران در ادارات همین هست؛ بین خودت و نماینده و خدا، آیا اگر مدیر توانمندی که با نماینده و یا دولت مخالف بوده اجازه مدیریت می دهید؟ غیر از اینکه نفوذ نمایندگان اجازه نداد و البته وا دادن دولت؟ این چه حرفیه؟ تمام‌نخبگان استان تو این مدت فراری شدن دلیلش چیه؟ مقصر شمایید و‌نمایندگان و پاسخگویی در پیشگاه خدا
کارمند همیاری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار. وقتی در جریان قرار گرفتی که در جابی مثل سازمان همیاری که مدیرش الان در طول سه ماه سه بار به محل کارش اومده چه برخوردی داشتی تازه حضرت عالی رئیس شورای سازمان همیاری هستی. من نمیدانم شما پشتتان به چه کسی گرم هست و هر کسی شما را حمایت کرده و مبکند
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1