تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۷۲۷۸۶
یادداشت ارسالی؛

غلامرضا تاجگردون‌، امیرکبیر توسعه حوزه انتخابیه گچساران و باشت

۹
۲
غلامرضا تاجگردون‌، امیرکبیر توسعه حوزه انتخابیه گچساران و باشت
کبنا ؛صادق حیدریان _فعال سیاسی اجتماعی در یادداشتی نوشت: حوزه انتخابیه گچساران و باشت به دلیل داشتن منابع سرشار، صنایع، توسعه شهری و وضعیت زیرساختی که از قدیم الایام داشته است به مراتب وضعیتی بهتر از سایر شهرستان‌ها و حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است. داشتن نیرو‌های اجتماعی فرهنگی مناسب و سیاسیون ملی چون بهرام تاجگردون و سایر عزیزانی که در بدو انقلاب مردمی در کانون اتفاقات و رخداد‌های کشوری حضور داشتند، این منطقه را تا حدودی از سایر مناطق استان جدا کرده بود.
مسائل و شرایط فرهنگی مصطلح در استان کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی در سال‌های اوایل انقلاب و بعد از جنگ مسیر توسعه گچساران را با کندی مواجه کرد و آنگونه که شایسته و بایسته این حوزه انتخابیه غنی باشد، کار به جلو پیش نمی‌رفت. با حضور مرد سیاست بلد و توسعه گرای گچسارانی که هم تجارب ارزنده‌ای در سازمان مهم برنامه و بودجه داشت و هم دانش تئوریک خیلی خوبی در حوزه توسعه پایدار داشت، گچساران سردار سازندگی خود را پیدا کرد و الحق و الانصاف توانست در مدت کوتاهی در وضعیتی کشوری و پا به پای کلان شهر‌های توسعه یافته برنامه‌های توسعه‌ای خود را برنامه‌ریزی و پیاده سازد.
با آمدن‌ایشان طرح‌های بزرگ عمرانی و اقتصادی شروع و گام‌های عملی بلندی برای دستیابی به توسعه پایدار در شهرستان گچساران و باشت آغاز شد. قبل از حضور‌ایشان، حرکت لاک پشتی کارخانه پتروشیمی گچساران تنها طرح اقتصادی مهم دو شهرستان باشت و گچساران باعث ناامیدی مردم و پایین بودن سطح درآمدشان شده بود. مردم کشاورز منطقه به دلیل کمبود بارش‌ها بیکار شده و هیچ‌امیدی به آینده نداشتند. بافت‌ها فرسوده بودند و فضای شهر آنگونه که زیبنده این منطقه نفت خیز باشد نبود. آسیب‌های اجتماعی بیداد می‌کرد و با توجه به اینکه مؤلفه‌های توسعه به هم مرتبط هستند، بیکاری، رکود و بی‌آبی باعث شده بود که آسیب‌های اجتماعی چون اعتیاد، خشونت و نزاع‌های دسته جمعی، طلاق و بی‌بندباری بشدت شیوع پیدا کرده و وضعیت بغرنجی را در این خطه نفت خیز و قابل مستولی کند.
با حضور غلامرضا تاجگردون و به سبب سواد توسعه‌ای که‌ایشان داشت این خطه مستعد به نفس مسیحایی روند توسعه را آغاز کند. طرح‌های جدید زیرساختی، عمرانی و کشاورزی شروع به کار کردند و طرح‌های بر زمین مانده همه مجدداً تزریق اعتبار شدند.
در مدتی که‌ایشان در مجلس شورای اسلامی جلوس داشتند جاده‌های حوزه انتخابیه گچساران و باشت در ترافیک وزرا و مسئولین کشوری آرام نداشتند. بدور از تعارفات مرسوم و مألوف و فارغ از بازی‌های جناحی و حزبی غلامرضا تاجگردون‌ امیرکبیر توسعه حوزه انتخابیه گچساران و باشت است و باید همه آحاد مردم استان با انتخاب و تقویت و تشویق اینچنین نیرو‌های توسعه گرایی موجبات برون رفت استان کهگیلویه و بویراحمد را از این فقر تاریخی و عدم توسعه یافتگی نجات داده و به ساحل امن توسعه پایدار برسانند.
جا دارد به رسم ادب و به پاسداشت کرامت‌های اخلاقی در برابر عظمت روح این مرد مبارک نفس سرتعظیم فرود آورده و خدای را به خاطر داشتن این انسان بزرگ شکر و سپاس نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کبنا از حذف نظرات معلوم که کاملا در جریان انتخابات برا آقای تاجگردون سنگ تمام گذاشتین ..که البته جبران می‌شود ....امیر کبیر در زمینه های دیگر می گفتید بیشتر ارتباط داشت ....خدا لعنتتون کنه اگر پخش نکنید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب حیدریان ترافیک وزیر و وزراء هیچ مشکتی را حل نمیکند کاش یکی از کارهای که در مدت هشت سال شروع وبا این ترافیک وزاء که گفتید به پایان رسانده باشد را ذکر میکردی
رضا
United States
با ثبت بیش از 80 شرکت برای خانواده اش، امیرکبیر که هیچی نماینده خداست!!!!!
دیل
Iran, Islamic Republic of
امیر کبیر تون رو به اتهام انداختن بیرون
دیلی
Iran, Islamic Republic of
همون شخصی که دنبالش نامه نگاری کرد ان شاءالله بزودی جوابش میگیره
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل فقط دکتر تاجگردون
باشت
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل تاجگردون
بویر
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی کبنا جان مرد توسعه مرد عمل مرد میدان مرد دوست داشتنی
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
خدایی مردم فکر کنید رای بدید دوران تاجگردون پیشرفت ها ببینید دوران حسینی هم ببینید ..ان شاءالله خودش با اختلاف ۳۰هزار رای وارد مجلس میشه
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1