تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۷۳۱۵۶
واعظی، رئیس دفتر روحانی:

«صندوق رای» راه‌حل است نه خانه و خیابان / مردم به جای رای سفید به لیست مطهری رای بدهند

۰
رئیس دفتر روحانی:  «صندوق رای» راه‌حل است نه خانه و خیابان / مردم به جای رای سفید به لیست مطهری رای بدهند
کبنا ؛واعظی تصریح کرد: نه خیابان راه‌حل است و نه خانه، بلکه صندوق راه‌حل است.
به گزارش کبنا، روزنامه اصلاح طلب آرمان در بخشی از گزارش امروز خود با عنوان «رای اعتراضی به کدام لیست؟» نوشته است: اعتدالیون بنای لیست انتخاباتی نداشتند و تا چندی پیش قرار بر انتشار لیست اعتدال و توسعه بود، اما با ردصلاحیت‌های گسترده از اعتدالیون به‌نظر می‌رسد که آنها نیز عطای ارائه لیست جداگانه را به لقای خود بخشیده‌اند و قائل به حمایت از لیست صدای ملت شده‌اند.
چنانکه یک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال  و توسعه در خصوص ارتباط مشارکت پایین مردم با عملکرد دولت سیزدهم و مجلس یازدهم اظهار داشت: خیلی زیاد، در گذشته آنها می‌خواستند به ما نسبت دهند اما الان شرایط به نحوی است که مشارکت پایین، به عملکرد این افراد بستگی دارد، چنانچه در همه نظرسنجی‌ها که در مورد وضعیت اقتصادی صورت می‌گیرد، این نکته مشاهده می‌شود.
وی افزود: از طرفی در حال حاضر بیش از ۲ سال و نیم است از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد که به ۳ سال نزدیک می‌شود و عمر یک دولت هم ۴ سال است، نمی‌شود همه چیز را به دولت قبل ربط داد. به‌نظر بنده مشارکت پایین به عملکرد مجلس و دولت و سیاست‌هایی که هم‌اکنون وجود دارد، مربوط است.
محمود واعظی در خصوص احتمال استقبال مردم از لیست علی مطهری بیان کرد: استقبال از نامزدها بستگی به مردم دارد، به این ترتیب که اگر مردم بخواهند بیایند به‌جای رأی سفید، رأی اعتراضی به این افراد رأی بدهند. در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از رئیسی بیشترین رأی را رأی سفید داشت، لذا مردم به‌جای اینکه رأی سفید بدهند به لیستی رأی بدهند که به آنها نزدیک‌تر است و صدایشان در مجلس باشد و بتواند یکسری مسائل را دنبال کند، بنابراین این بستگی به مردم دارد که به چه لیستی رأی می‌دهند، اما به‌هرحال در شرایطی که بسیاری از کاندیداها هم از حزب اعتدال و توسعه، کارگزاران و سازندگی و احزاب دیگر تأیید صلاحیت نشدند، طبیعی است که این احزاب دور هم جمع شدند که به مردم بگویند راه‌حلی غیر از مشارکت و رفتن پای صندوق‌های رأی وجود ندارد.
واعظی تصریح کرد: به این ترتیب که نه خیابان راه‌حل است و نه خانه، بلکه صندوق راه‌حل است. قرار شد که لیست بدهند و این لیست مورد حمایت برخی از احزاب و افراد قرار می‌گیرد و ما از این لیست حمایت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1