تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۷۵۳۲۸
آغاز سفر محسن منصوری به کهگیلویه و بویراحمد؛

معاون رئیس جمهور وارد کهگیلویه و بویراحمد شد + برنامه‌ها و تصاویر

۳
۱
معاون رئیس جمهور وارد کهگیلویه و بویراحمد شد + برنامه‌ها و تصاویر
کبنا ؛معاون اجرایی رئیس جمهوری به منظور بازدید از پروژه آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف، پتروشیمی دهدشت، سد کوهبرد، کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت سخنرانی در جمع کارگران امروز دوشنبه وارد کهگیلویه شد.
به گزارش کبنا، محسن منصوری دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد تا در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه حضور یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: این اجلاسیه ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار خواهد شد.
سید علی احمدزاده افزود: برنامه‌های سفر ۲ روزه محسن منصوری با بازدید از پروژه آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده و روستا‌های اطراف آغاز شده است.
وی تأکید کرد: این طرح با جمعیت ٢۴٠ هزار نفر شامل ١۵٣ هزار نفر شهری و ٨٧ هزار نفر روستایی با هدف تأمین ١۶ میلیون و ٩۴٠ هزار مترمکعب آب کلنگ‌زنی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این طرح در مجموع ١٧ میلیون مترمکعب در سال آب شرب با دبی لحظه‌ای ٨۶٠ لیتر در ثانیه انتقال داده می‌شود و به نحوی طراحی شده که قابلیت افزایش ظرفیت تا سقف یک هزار و ٣۴۵ لیتر در ثانیه به منظور انتقال آب مورد نیاز صنعت را نیز تأمین خواهد کرد.
معاون رئیس جمهور وارد کهگیلویه وبویراحمد شد + برنامه‌ها
وی ادامه داد: منصوری همچنین از سد کوهبرد بازدید خواهد داشت. عملیات اجرایی سد کوهبرد از سال ۱۳۹۰ با هدف کنترل سیلاب، توسعه گردشگری و آبیاری اراضی کشاورزی دیم حومه غربی دهدشت در شهرستان کهگیلویه آغاز و با تخصیص اعتبارات لازم در سفر رئیس جمهور در سال گذشته و تکمیل آن، در اولین بارندگی پاییز آبگیری شد. سد مخزنی کوهبرد به عنوان تنها سد خاکی شهرستان کهگیلویه و از پروژه‌های مهم حوزه آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی است که به منظور توسعه بخش کشاورزی، گردشگری و اشتغالزایی در محدوده دشت‌های اطراف روستا‌های کوهبرد تا برج بهمنی بعد از ابگیری با تخصیص ۶۷ میلیارد تومان از سوی برنامه و بودجه شیکه خطوط انتقال اب کشاورزی اجرایی خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: معاون اول رئیس جمهور مینی پالایشگاه دهدشت را کلنگ زنی می‌کند. احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.
وی افزود: با راه‌اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود. گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از پیامد‌های اجرای این طرح است.
معاون رئیس جمهور وارد کهگیلویه وبویراحمد شد + برنامه‌ها
احمدزاده افزود: همچنین معاون اول رئیس جمهور، ‌امشب در جمع کارگران شرکت نفت گچساران سخنرانی خواهد کرد.
شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه‌های گذشته با محرومیت و توسعه نیافتگی عجین بوده است و جوانان تحصیلکرده بسیار اما بیکار دارد و درپی توسعه و محرومیت زدایی از این منطقه ساخت طرح‌های مهمی در این شهرستان در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفته است. این خطه پرظرفیت اگرچه در طول دولت‌های مختلف و به برکت انقلاب و نظام پیشرفت‌های چشمگیری داشته و خدمات و طرح‌های زیربنایی و زیرساختی فراوانی در حوزه‌های مختلف داشته اما راه‌های نرفته زیادی نیز دارد که اقدامات‌امید بخش دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر برای رفع تنگنا‌ها و جبران محرومیت‌های تاریخی این منطقه‌امید را در دل مردم این دیار زنده کرده است. کهگیلویه وبویراحمد در بسیاری از شاخص‌های توسعه در ردیف آخر قرار دارد و اجرای این طرح‌ها، برای زدودن غبار محرومیت از چهره‌ی این استان برخوردار اما توسعه نیافته ضروری است.

معاون رئیس جمهور وارد کهگیلویه وبویراحمد شد + برنامه‌ها
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بی لیاقت بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
معاون اجرایی نه معاون اول
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
پ کو موحده!!!


مه وخویه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1