تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۷۵۶۳۸
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

معرفی اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان مارگون

۰
معرفی اولین فرمانده سپاه در شهرستان مارگون
کبنا ؛اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در شهرستان مارگون معرفی و منصوب شد.
به گزارش کبنا، جانشین سپاه فتح استان در این آیین گفت: قدم برداشتن دراین مسیرارزشمند، ماندگار بوده و افراد به میزانی که به کشور و خادمان خود دلبسته باشند از مسیرهای انحرافی دور خواهند شد.
سردار مصطفی مثنوی افزود؛ همه آحاد مردم، بالاخص بسیجیان باید با مفاهیم و عملکرد سپاه به‌خوبی آشنایی داشته باشند و این آشنایی را چراغ راه خود قرار دهند.
وی اضافه کرد؛ اولین مؤلفه در انقلابی بودن شخص یا اشخاص میزان شناختی است که آنان از دشمن دارند، چراکه در دوران گذشته به دلیل بی‌بصیرتی عدم شناخت از دشمن زمینه نفوذ دشمن در کشور به روش‌های گوناگون فراهم شد و توجه به استحکامات درونی سپاه یکی از شیوه‌‌های انقلابی‌گری است و مهم‌ترین عامل موفقیت در دهه‌های اخیر همراهی و همسویی دولت و مردم با خادمان خود در سپاه پاسداران بوده که این مورد به‌خوبی توانسته است دشمن تا دندان مسلح را در دنیا رسوا کند.
معرفی اولین فرمانده سپاه در شهرستان مارگون
مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون در این آئین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سرمایه‌‌های عظیم و بازویی توانمند در تمامی عرصه‌های میدانی این نظام هست و عملکرد این شجره‌ی طیبه چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن برهیچ کس چه دوست و چه دشمن پوشیده نیست.
اندرخور در ادامه افزود: در هیچ جای جهان و در هیچ کشوری سراغ نداریم که دولت و نیروهایش توانسته باشد در تراز سپاه پاسداران در هر عرصه در راستای خدمت‌رسانی و حفظ امنیت کشورش چشمگیر و فعالیتی همچون سپاه ما داشته باشد و یا خدمتی به مردمش کرده باشد.
معرفی اولین فرمانده سپاه در شهرستان مارگون
وی در ادامه افزود؛ رشد درونی سپاه پاسداران ازلحاظ ایمان، اقتدار، عمل و آمادگی از دیگر شاخصه‌های مهم این نهاد مقدس است که اگر بخواهیم از این مقوله‌ها بی‌تفاوت بگذریم بی‌انصافی محض بوده و در حق آنان عدالت و انصاف را رعایت نکرده‌ایم و باید قدردان این نیروی قدرتمند، مخلص، زمان‌شناس، دشمن‌شناس و ضدتروریستی باشیم.
حاجتمند، رئیس دادگاه عمومی و انقلاب مارگون هم گفت: بسیجیان و پاسداران سرزمین کهن و پهناور اسطوره‌های روزهای سخت، میدان مین و ترکش و نیروهای حریم امنیت و ولایت در تمامی دوران امتحان خود را پس داده‌اند و ثابت کردند در راه مقابله با دشمنان فریب ظواهر دنیا را نخواهند خورد و به تکلیف شرعی خود عمل کرده‌اند و ما قدردان آن‌ها هستیم و مسئولین نباید به پشت‌میزنشینی و ابلاغ‌های چندروزه دل‌خوش کنند، و امروز مردم کسانی را می پذیرند و با آن‌ها همراهی می‌کنند که برایشان کار کنند و نگذارند مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی بر سفره خانوادگی آنان فشار بیاورد و بر همه واجب است با استعانت از خداوند متعال و دست در دست هم دادن تا سرحد مقصود در زمینه برداشتن باری از مشکلات معیشتی مردم گام‌های اساسی و مهم برداریم.
معرفی اولین فرمانده سپاه در شهرستان مارگون
در پایان و طی حکمی از سوی سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، سرهنگ دوم پاسدار مجتبی داوری به‌عنوان اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مارگون معارفه و منصوب شد.
گفتنی است، شهرستان تازه‌تأسیس مارگون تا پیش‌ازاین ناحیه مقاومت بسیج نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1