تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۷۶۰۰۲
در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید»؛

وزیر ارشاد: رسانه‌ها حق ندارند مردم را از آینده روشن‌شان ناامید کنند / کیهان هر روز تیتر امیدآفرین می‌زند / رسانه‌ها «باید و نبایدها» را با دقت رعایت کنند

۰
وزیر ارشاد: رسانه‌ها حق ندارند مردم را از آینده روشن‌شان ناامید کنند
کبنا ؛وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.
به گزارش کبنا، محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان این‌که «ما امروز در جنگ ترکیبی همه‌جانبه قرار گرفتیم»، اظهار کرد: نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خودشان هم به آن تاکید دارند.
به نوشته ایسنا، وی افزود: امروز دشمن همین نقطه قوت ما که توانستن است هدف گرفته است. ما در عرصه رسانه به تقویت ایمان و امید نیازمندیم. امروز دشمن در این میدان با ما مبارزه می‌کند و کار سختی در این حوزه از دو سال پیش آغاز کردیم تا به مسیر انقلاب بازگردیم.
اسماعیلی یادآور شد: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: شب عملیات وعده صادق شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ضلالت و حضیض تمدن غربی بود. ما وقتی از تمدن و پیشرفت حرف می‌زنیم القایی نیست بلکه می‌خواهیم آن را نشان دهیم. بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند.  
وی گفت: امروز ما در کاغذ تحریر به خودکفایی رسیدیم. امروز ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی چاپ شده است. ما باید زیست‌بوم رسانه‌ای نوجوانان و جوانان را تغییر دهیم تا این سخنان نیز به گوش آنان برسد.
اسماعیلی با تقدیر از فعالیت‌های حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، اظهار کرد: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
1