تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۷۷۲۳۱
در جمع خبرنگاران مطرح شد

انتقاد رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم/ سوءگیری فلان فرماندار از یک کاندیدای خاص نشانه ضعف اخلاقی و شخصیتی این فرد است/ این شائبه به وجود می آید که می خواهند انتخابات را هدایت کنند

۴
۰
انتقاد رئیس ستاد پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم/ سوءگیری فلان فرماندار از یک کاندیدای خاص نشانه ضعف اخلاقی و شخصیتی این فرد است/ این شائبه به وجود می آید که می خواهند انتخابات را هدایت کنند
کبنا ؛
رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید هیئت‌های اجرایی انتخابات را طوری می‌چیدند که از نظر سیاسی افراد مختلفی حضور داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز، علیرضا کفایی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است افرادی در انتخابات گذشته طرف‌دار جبهه‌های سیاسی دیگری بوده‌اند؛ ولی در انتخابات پیشرو طرف‌دار آقای پزشکیان باشند، ما از همه اقشار استقبال می‌کنیم؛ ولی مرزها و خط‌کشی‌های سیاسی باید حفظ شود، جبهه اصلاحات نمی‌تواند خودش را طرف‌دار هر فردی بداند، افراد باید به اصلاحات پایبند باشند. 
وی در خصوص اینکه یکی از فرماندارهای استان سوگیری داشته و در مورد یکی از کاندیداها اظهارنظری کرده، افزود: این از ضعف اخلاقی و ضعف شخصیتی این فرد است، کسی که به‌عنوان فرماندار از یک کاندیدا حمایت می‌کند، در جایگاه اشتباهی قرار گرفته است، این خطا است.
وی تصریح کرد: با چنین رفتارهایی این شائبه به وجود می‌آید که انتخابات از سوی دولت مهندسی می‌شود.
کفایی در خصوص سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص احتمال سفر پزشکیان به کهگیلویه و بویراحمد گفت: فکر نمی‌کنم سفر آقای پزشکیان به استان انجام بگیرد.
وی بیان کرد: معلم اخلاق جناب آقای خواجوی فرد سیاستمدار و اخلاق‌مدار، یکی از سرآمدان و مبارزان قبل از انقلاب بودند، بعد از انقلاب هزینه‌های زیادی دادند، آقای لاهوتی از جمله افراد است که همیشه اصلاح‌طلب باقی ماندند؛ ولی هیچ‌وقت وارد هیچ حزبی نشدند، یاد ایشان را گرامی می‌داریم.
وی گفت: این زندگی شایسته مردم ما نیست، تغییراتی را در نظر داریم و پیگیری می کنیم، اگر آقای پزشکیان پیروز انتخابات شوند، این مطالبات را پیگیری می کنیم.
کفایی بیان کرد: اصلاح طلبان با دلی پر خون وارد عرصه انتخابات شده اند، در شرایطی که تاجزاده با همه خدمتی که از قبل انقلاب تاکنون داشتند، بدون اینکه کاری کرده باشند، فقط به جرم نقد کردن 7 سال و حالا هم دو سال در حبس هستند.
وی گفت: آقای زیباکلام بیمار هستند و سرطان دارند، آقای موسوی و همسرشان با وجود کهولت سن در حصر هستند، قول هایی هم احتمالا داده شده است.
کفایی بیان کرد: ان شاء الله تغییراتی ایجاد شود، در قانون اساسی فصل حقوق مردم و حقوق شهروندی به درستی اجرا شود.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان تصریح کرد: ضمن احترام به تمام کاندیداهایی که در صحنه هستند، از استانداری تا فرمانداری ها انتقادهای جدی داریم، هیئت های اجرایی انتخابات کاملا یکسویه است. حتی امروز فرمانداری در یک شهرستانی موضع گیری درخصوص یکی از کاندیداها داشته که به این کاندیداها احترام می گذاریم، ولی از دروغ بیزار هستیم.
وی گفت: کسانی که سالها در این کشور در قدرت بودند، این وضع فلاکت بار را به وجود آوردند، باز هم به میدان آمدند، اگر می خواستند کاری کنند، همان موقع می کردند.
کفایی اضافه کرد: نسبت به ترکیب هیئت های اجرایی کاملا معترض هستیم، استانداری فرصت دارد که حتی تا روز رأی گیری تغییرات را ایجاد کند، اعتراض خود را از طریق رسانه ها اعلام کردیم و هم سخنگوی ستاد دکتر پزشکیان در استان اعلام کردند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته صیانت از آراء در حال رصد اعضای صندوق های رأی هستند، با مشکلات مواجه هستیم، این شائبه به وجود می آید که می خواهند انتخابات را هدایت کنند. ان شاء الله بتوانیم یک مشارکت حداکثری داشته باشیم.
وی گفت: امیدواریم دستگاه قضایی حرکت کند و جدای از دستورات امنیتی، بطور مستقل عمل کند و این افراد آزاد شوند. مسئله مهم انتخابات است، برای اینکه مشارکت بالا باشد، آراء بالا باشد و بتوانیم در جهان حرف بزنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
آقای استاندار روز امتحان دینداری شما است مجری و برگزار کننده انتخابات عملا موضع گیری کرده علیه کاندیدای ریاست جمهوری همه می‌دانند شما قدرت لغو ابلاغ ندارید فقط فعلا آقای فرماندار را از دخالت در انتخابات و هئیت اجرایی منع کن
United States
آقای استاندار خیلی بد وارد بازی دو سر باخت شدی
Iran, Islamic Republic of
دوباره انتخابات،دوباره ایجاد تشکیک ، حربه ای نخ نما، که اگر نتیجه مطابق میل و نظر ما و به سود ما نباشد ، قطعا تقلب رخ داده. تاکتیکی که از سال ۸۸ با نظر تئوریسین های منفعت طلبان به یک کلیشه ثابت در انتخابات‌ها برای این جماعت تبدیل شده .
کاش نهاد های امنیتی با دقت نظر بیشتر این تلاش های برای نشر اکاذیب جهت تشویش جامعه را مورد بررسی قرارد دهند، تا نظام در شرایطی قرار نگیرد که مجبور به دادن هزینه برای گزاف گویی های عده ای طماع رسیدن به قدرت شود.
Iran, Islamic Republic of
هر موقع بوی باخت میاد شروع میکنید به لجن پراکنی!!!
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1