تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۷۷۳۷۹
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | حاشیه‌های سفر پزشکیان به اهواز؛ «ما که هوا نداریم، ولی هواتو داریم» / پزشکیان: تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام / رئیس‌جمهور شوم به اهواز می‌آیم و مشکلات شما را پیگیری می‌کنم /  پزشکیان در جمع مردم شیراز: باید همان طور که با دختر خودمان رفتار و تعامل می‌کنیم، با دخترهای ایران هم باید تا ابد تعامل کنیم

۲
کبنا ؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود به خوزستان سفر کرد؛ سفر او با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
به گزارش کبنا، «مسعود پزشکیان» روز شنبه پس از سفر به سنندج و شیراز شامگاه همان روز، از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی به خوزستان رسید؛ این سفر یک روزه با حواشی مختلفی همراه بود.
پیش از شروع رسمی برنامه بخش‌هایی از سخنرانی محمدجواد ظریف، عضو ستاد پزشکیان و وزیر امور خارجه دولتِ روحانی در سالن پخش شد که با کف و سوت حاضران همراه بود.
پخش ترانه «یار دبستانی» در محل سخنرانی هم، شور و هیجان حضار را به همراه داشت. همچنین یک گروه از کودکان و نوجوانان اهوازی با لباس محلی روی سن رفته که پرچم ایران را به نشانه پیروزی و سربلندی ایران تکان می‌دادند.
شعار «سلام بر پزشکیان، دورد بر خاتمی»، «پزشکیان زنده باد، خاتمی پاینده باد»، «ما که هوا نداریم، ولی هواتو داریم» از جمله شعارهایی بود که هواداران به صورت خودجوش سردادند.
این نامزد ریاست جمهوری پس از ورود به اهواز، به سالن ۱۳ آبان که محل برگزاری تجمع انتخاباتی هوادارانش بود آمد و با شعار «اهواز، تبریز، خراسان، جانم فدای ایران» مورد استقبال آنها قرار گرفت.
هواداران و دوستداران پزشکیان تصاویر و دست نوشته‌هایی در دست داشتند و سعی کردند از این فضای پیش آمده برخی مطالبات خود شامل بیکاری، آلودگی هوا، بحران‌های محیط زیستی، وضعیت جامعه کارگری خوزستان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، مشکلات کشاورزان و جلوگیری از انتقال آب و... را با رییس جمهوری احتمالی آینده در میان بگذارند.
جمعی از هنرمندان خوزستانی در این تجمع با در دست داشتن پلاکارد، خواهان بازپس گیری موزه هنرهای معاصر اهواز که چند سالی است تعطیل شد، بودند.
در این سفر تعداد از چهره‌های سیاسی همچون محمدجواد آذری جهرمی، محمود صادقی و محمد علی افشانی، مسعود پزشکیان را همراهی می‌کردند.
در این برنامه نمایندگانی از جامعه «صابئین مندایی» و اقوام مختلف استان نیز حضور داشتند.
مریم پزشکیان، در این سفر نیز پدرش را همراهی می‌کرد.

 پزشکیان در جمع مردم شیراز: باید همان طور که با دختر خودمان رفتار و تعامل می‌کنیم، با دخترهای ایران هم باید تا ابد تعامل کنیم
مسعود پزشکیان در جمع مردم شیراز گفت: باید همان طور که با دختر خودمان رفتار و تعامل همیشگی می‌کنیم، باید با دخترهای ایران هم تا ابد تعامل کنیم.

ببینید / پزشکیان در جمع مردم شیراز: باید همان طور که با دختر خودمان رفتار و تعامل می‌کنیم، با دخترهای ایران هم باید تا ابد تعامل کنیم
مسعود پزشکیان در جمع مردم شیراز گفت: باید همان طور که با دختر خودمان رفتار و تعامل همیشگی می‌کنیم، باید با دخترهای ایران هم تا ابد تعامل کنیم.
   

پزشکیان: رئیس‌جمهور شوم به اهواز می‌آیم و مشکلات شما را پیگیری می‌کنم

پزشکیان: رئیس‌جمهور شوم به اهواز می‌آیم و مشکلات شما را پیگیری می‌کنم
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم اولین برنامه من رسیدگی به مشکلات خوزستان خواهد بود.
مسعود پزشکیان امشب در سفر به خوزستان در جمع هوارادان خود در سالن ۱۳ آبان اهواز با اشاره به اینکه برای ایران خجالت آور است، مردم خوزستان با این منابع در فقر باشند، گفت: بیکاری در خوزستان با داشتن طلای سیاه و این حجم از منابع قابل پذیرش نیست.
وی افزود: اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم اولین برنامه من رسیدگی به مشکلات خوزستان خواهد بود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بدون توجه به محیط زیست؛ توسعه بی معنی است، اظهار کرد: یکی از نامزدها در مناظره دیروز گفت اجازه نمی‌دهیم رئیس جمهور شوید، آن ها خدا و مردم نیستند که جلوی ما بایستند.
 پزشکیان در ارتباط با حل مشکلات زیست محیطی، اظهار کرد: هر کاری از دستمان بر بیاید برای حل مشکلات زیست محیطی، هوا و خاک انجام‌خواهیم داد.
   
وی اعلام کرد: قول می‌دهم  تا پای جان برای حل مشکلات خوزستان پیگیری کنم.

پزشکیان: تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام/ اولین اولویت من حل مشکلات خوزستان است
مسعود پزشکیان با بیان اینکه قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدم اولین اولویت حل مشکلات خوزستان باشد گفت: اقوام عرب، بختیاری و لر عزیز، من تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام. قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم.
پزشکیان اظهار کرد: در مجلس گفته‌ام برای ایران خجالت آور است که در خوزستان آب، خاک، نفت و گاز باشد اما مردم محروم باشند. این قابل قبول نیست و ما مقصر هستیم.
وی افزود: امکان ندارد حکومتی به فکر مردم باشد و اینجا مردم روی طلای سیاه باشند و این مشکلات وجود داشته باشند.
پزشکیان ادامه داد: من قول می‌دهم اگر روزی به قدرت رسیدم اولین اولویت حل مشکلات خوزستان باشد.
 وی اضافه کرد: در ارتباط با محیط زیست قطعا پیگیری با کشورهای منطقه با اولویت انجام خواهد شد و هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام دهیم. برای حل مشکل محیط زیست و هوا و گرد و خاک، حتما فکری خواهد شد و برنامه وجود دارد.
پزشکیان گفت: فردی گفت ما نمی‌گذاریم شما رییس جمهور شوید. آن‌ها مردم و خدا نیستند که بتوانند جلوی مردم بایستند و نگذارند رییس جمهور شویم. ما پیگیر مشکلات شما و صدای استان و گوش برای شنیدن حرف‌های شما خواهیم بود. این شایسته نیست که جامعه و سرزمینی روی طلای سیاه خوابیده باشد اما از بیکاری زجر بکشد.
وی تاکید کرد: به شما قول می‌دهیم حل مشکلات استان در دولت ما جزو مسایل اولویت‌دار خواهد بود. ‌اقوام عرب، بختیاری و لر عزیز، من تاکنون وعده دروغ به کسی نداده‌ام. قول می‌دهم پیگیر مشکلات شما باشم و با حضور شما مشکلات حل خواهند شد.

پزشکیان: تمام مشکلات را با وحدت حل می‌کنیم
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید ما می‌توانیم تمام مشکلات مملکت را در دست در دست هم، حل کنیم. 
مسعود پزشکیان عصر امروز، ۲ تیرماه در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز و در جمع مردم این شهر گفت: آنچه در زندگی به آن اعتقاد دارم، صداقت است و به شما قول می‌دهم به فکر دختران، زنان، دانشجویان، کشاورزان و تمام اقشار جامعه باشم. 
کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران در ادامه با قول اینکه هیچ‌گاه زیر بار زور نرود، گفت: به‌هیچ‌وجه تبعیض و بی‌عدالتی را نخواهم پذیرفت. 
وی با یادآوری اینکه شیراز و فارس، زمانی مرکز امپراطوری دنیا بوده است، گفت: ملتی که از گذشته خود بی‌خبر باشد، نمی‌تواند آینده را تصویر کند. شما میراث‌دار فرهنگ و تاریخ اصیل کوروش هستید و ما می‌توانیم تمام مشکلات مملکت را در دست در دست هم، حل کنیم. 
پزشکیان گفت: با مردم سیلی به راه می‌اندازیم که هیچ مانعی برابر آن نتواند مقاومت کند، چون به خودمان، یعنی به تمام اقوام ایرانی باور داریم. 
وی با اشاره به اینکه نسل جدید جوانان ایران اگر باور شوند، فردا را خواهند ساخت، گفت: قول می‌دهم صدای آن‌هایی باشم که صدایشان شنیده نشده است؛ صدای محرومان، دور افتادگان، مظلومان، روستاییان، قشقایی‌ها و لر زبان‌ها، مطمئن باشید صدای بی‌صدایان خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکی و اعتدال و میانه روی.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
سفر شیزاز واهواز اقای پزشکیان مردم که امده بودن ثلث دیداری که برای دکتر جلیلی نبود پس مردم اقای جلیلی را انتخاب خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
جامعه ای که احترام واسه خانمها قایل نباشه استخدامی ها رو ببینید ۳۰درصد زنان.کنکور و.........عدالت برقرار نیست مگر شأن خانمها چه در خانه چه در جامعه حفظ شود.
Iran, Islamic Republic of
همونهایی بودند که هوای روحانی را داشتند چه بلایی سرشان آمد فقط رییسی هواشونو داشت
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
سلام کبنا جونی
امروز بیاد داشته باش ، تمام سلول های بدنمون به دیدن دکتر پزشکیان بخروش اومده ، یقین بدان رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران خواهد شد . من بعنوان یه اصولگرا میگم رای بسیاری از اصولگرایان هم مسعود پزشکیان هست. چرا که با رعایت اصول یک اصلاح طلب درجه یک و مردمی و ولایی هست
Iran, Islamic Republic of
خوتانه خسته نکنید فقط جلیلی
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به اندازه شهید رییسی به خوزستان سفر نکرد و خیلی از مشکلات، و حل کرد.. .. شما فقط به فکر تهران هستید و زخم بستر گرفتید
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1