تاریخ انتشار
جمعه ۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۷۷۳۱۱
معاون عمرانی استانداری:

بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر از مردم یاسوج با افتتاح طرح آبرسانی الغدیر

۶
۰
بهره‌مندی ۴۰ هزار نفر از مردم یاسوج با افتتاح طرح آبرسانی الغدیر
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم یاسوج با افتتاح طرح آبرسانی الغدیر از آب سالم و پایدار بهره مند شدند.
به گزارش کبنا نیوز، علی محمد روستا با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به شهرک الغدیر و شهرک ولایت عنوان کرد با افتتاح این طرح مردم ساکن در شهرک الغدیر و شهرک ولایت، منطقه نجف آباد، سروک، اکبرآباد از آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند و تنش آبی این مناطق پس از سال ها رفع شد.
روستا عنوان کرد: برای رفع تنش آبی در این مناطق ۴۰ متر چاه  با دبی ۷۰ لیتر در ثانیه حفر شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی ضمن قدردانی از تلاش های آبفای استان گفت: آبفا طی دولت سیزدهم با همکاری بسیج سازندگی مشکل تنش آبی ۱۰۷ روستا استان را حل و این تعداد روستا از تنش آبی خارج شدند.
روستا به افتتاح فاز اول پل چهارم بشار(پل شهید یزدان پناه) اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح پس از هفت سال، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز دوم طرح نیز آغاز می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: بلافاصله پس از افتتاح پل چهارم استارت فاز دیگری از روند احداث پل سوم بشار زده شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نهضت ملی و بهره برداری از ۲۸۸ واحد مسکن در گچساران گفت: افزون بر دو تا سه هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستاها هستند که بنیاد مسکن تدبیری اتخاذ کند که طرح نهضت ملی مسکن در روستاها سریعتر عملیاتی شود و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر هنوز آب نرفته داخل لوله چون شیر آلات وصل نشده احتمالا میرسه برای 22بهمن
موسوی
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفایفکری هم برای آب منطقه تل خسروکنید،،شبادوساعت آب میادتانکرپرمیشه روزآب نداریم چطورمیشه بایه تانکرهمه کاراروانجام داد
سروک
Netherlands
سلام در شهرک ولایت ساعت ۱۲ به بعد اب گیر نمی اید قطع می باشد ۲:۴: ۱۴۰۳
کاربر
Iran, Islamic Republic of
همین الان روبروی تالار پارسیان آب نیست
تشنه
Iran, Islamic Republic of
بفرمایین بگین این آبی که به شهرک الغدیر دادین کجاست ؟
United States
با سلام خدمت دست اندرکاران و مسئولین استانی آب مناطق مختلفی از جنوب غرب یاسوج از نظر کیفی و هم از نظر کمی بغرنج است از نظر کمی ما در قسمت تل زالی تا بلوار شهید قرنی خصوصا خیابان شهید علمدار کرمی در شبانه روز بالای ده ساعت آب نداریم و واقعا در این ده پانزده سالی که در این منطقه سکونت داریم بعد از ظهرها و نیمه شب آب وجود ندارد آب این مناطق از ساعت یک و نیم بعد از ظهر می‌ره تا ساعت پنج و شیش بعضاً هفت غروب و شب ها هم از ساعت دوازده شب می‌ره تا ساعت چهار و پنج صبح این مشکل جدی در مرکز استان قابل توجیه نیست به برکت نظام جمهوری اسلامی در دور ترین مناطق روستایی و حتی عشایری آب پایدار و کیفی وجود دارد ولی در مرکز استان شهر یاسوج چندین سال است که این مشکل و این تنش آبی و این معضل وجود دارد و گوش مسئولین هم بدهکار شنیدن صدای مردم نیست لطف کنید اگر ظرفیت منابع ذخیره کم است یک منبع ذخیره اضافه کنید اگر در دیگر مناطق آب هست این قسمت ها را به مدار یا شبکه وصل کنید بخدا این وضعیت در شأن این مردم نیست
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1