تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۹۰۹۳۹
در نخستین روز از ماه مهر ۴۰۳

زنگ مهر و مقاومت در شهر چیتاب، مرکزِ بخش کبگیان نواخته شد

۱
زنگ مهر و مقاومت در شهر چیتاب، مرکزِ بخش کبگیان نواخته شد
کبنا ؛به گزارش " کبنا" از چیتاب همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳، آیین نواختن ( زنگ مهر و ایثار ) با شعار مدرسه قوی ایران قوی صبح امروز (یکشنبه) با حضور ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان، حجت اسلام والمسلمین سیـدفرج الله پژمان امام جمعه، و جمعی از مسئولین بخش کبگیان در مدرسه شهید نوربخش شهرچیتاب نواخته شد. 
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در ابتدای این برنامه، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین خیر مقدم به مهمانان و دانش آموزان اظهار داشت: یاد و خاطره همه رزمندگان و شهدای دوران مقدس و ۷۶ شهید والا مقام بخش کبگیان راگرامی می‌داریم و برای دانش آموزان آرزوی موفقیت میکنیم. 
وی افزود: با ورود به مدرسه و افزودن معلومات خود، یادگیری علم و دانش ، قوانین مدرسه، درسهای زندگی و اخلاقی برای ورود به خانه سوم یعنی جامعه آماده خواهید شد و با بهره‌گیری از آنها با روشهای برقراری ارتباط، انتقاد کردن، پیشنهاد دادن، احترام به قوانین جامعه و غیره آشنا می‌شوید و سعی کنید همانند شهدا، در تربیت و مقاومت سرآمد باشید. 
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان هم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و فرهنگیان تاکید نمود: با تلاش و برنامه‌ریزی باید آینده خود را ترسیم کنیم که سعادت هر جامعه در علم آموزی و خرد ورزیست. 
وی در رابطه با دو مولفه فردی و سازماندهی گفت: مولفه فردی، ویژگی‌ها، شاخص‌ها، استعدادها و عواملی ست که در وجود ماست، معلمی که می‌خواهد به دانش آموزان آموزش دهد؛ گفتار و رفتارش هرچه مهربانانه‌تر باشد راحت‌تر در کنار دانش آموز قرار می‌گیرد. 
محسنی فر ادامه داد: در کنار مولفه فردی مؤلفه سازمانی و مدیریتی وجود دارد: مدیریت کار، نحوه برنامه‌ریزیست که بر عهده مسئولین است تا فضای فیزیکی و فضای روانی برای سازماندهی و مدیریت مناسب ایجاد کنیم. 
حکیمه وثوقی مدیر آموزش و پرورش بخش کبگیان هم در ادامه این برنامه ضمن تشکر از حضور حاضرین و تبریک سال تحصیلی جـدید گفت: با پیشرفت در تمام حوزه های آموزشی، پرورشی و تربیتی و ارتقاء علمی دانش آموزان آینده و مسیر زندگی خود را ترسیم می نمایند، و انشالله با این رَویِّه سال تحصیلی با نشاط و شاداب، سرشار از موفقیت برای دانش آموزان و معلمان خواهد بود. 
وی ادامه داد: دانش آموزان باید از فرصت حضور در مدارس و کلاس درس به نحو شایسته در جهت رشد و پیشبرد اهداف خود،خانواده و جامعه و رسیدن به موفقیت های روز افزون استفاده نمایند. 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1