تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۹۱۰۵۷
در شهریورماه 1403 اتفاق افتاد

تردد بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
تردد بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت تردد بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در محور‌های استان خبر داد.
حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهریور ۱۴۰۳، بیش از ۱ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۷۰ تردد بین استانی وسایل نقلیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته است که نسبت به ماه گذشته ۱۰ % افزایش و نسبت به شهریور سال گذشته ۱۱% افزایش داشته است.
پیمانجو افزود: متوسط تردد بین استانی روزانه در شهریور ماه سال ۱۴۰۳، ۶۲ میلیون و ۲۱۲ هزار وسیله نقلیه در روز بوده که بیشینه مجموع تردد ورود و خروج به استان در روز شانزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ و معادل ۷۴ میلیون و ۶۷۷ هزار وسیله نقلیه بوده است.
وی افزود: محور‌هایی که دارای بیشترین تردد در شهریورماه ۱۴۰۳ در استان بوده‌اند، به ترتیب محور‌های یاسوج- پاتاوه، پاتاوه-یاسوج، یاسوج – بابامیدان، بابامیدان– یاسوج و گچساران - بابامیدان می‌باشد.
پیمانجو در پایان از کاربران جاده‌ای درخواست کرد که سامانه جامع اطلاع‌رسانی جاده‌های کشور ۱۴۱ به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن‌های همراه نسخه اندروید پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با هموطنان عزیز است؛ به نحوی که می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود را با ما در میان بگذارند تا در اولین فرصت نسبت به پاسخگویی اقدام شود و همچنین با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir می‌توان آخرین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویر جاده‌ای را جهت اطلاع از وضعیت جاده‌ها مشاهده کرذ.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1