تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۹۱۲۱۳
یادداشت؛

اولین حکم استاندار برای یک غیربومی / آیا رحمانی در پی کادرسازی مدیریتی از میان نزدیکان خود است؟

۵
۱
اولین حکم استاندار برای یک غیربومی / آیا رحمانی در پی کادرسازی مدیریتی از میان نزدیکان خود است؟
کبنا ؛یدالله رحمانی اولین حکم خود را برای فردی بنام رحمت‌الله قیصری به‌عنوان مشاور در امور رسانه صادر کرد. احتمالاً این حکم بهانه‌ای برای ورود یک نیروی مورد وثوق و نزدیک به مجموعه استانداری استان باشد رویه‌ای که سابق تاکنون بوده است و مدیران ارشد معمولاً مسئولیت دفتر خود را به نیروهای نزدیک و مورداعتماد می‌سپارند.
قطعاً این حکم نمی‌تواند آغاز یک زنجیره احکام صادره برای نیروهای جدید و خارج از استان باشد چرا که استاندار برای حمایت از نیروی انسانی و سازمانی درون استان آمده است و تصاحب شایسته‌سالارانه مناصب حق طبیعی خود نیروهای درون‌استانی است.
اگر بنا بر کادرسازی از سوی استاندار است این مهم باید کاملاً حول نیروی انسانی استان باشد و مبنا نیز توانمندی و شایستگی افراد باشد.
این حکم به فال نیک گرفته می‌شود ازاین‌حیث که استاندار کهگیلویه و بویراحمد قصد دارد یک نیروی امین را پل ارتباطی خود با سایر نیروها قرار دهد و امیدواریم در عمل نیز این حکم به نزدیکی و شناخت هر چه زودتر استان منجر شود. هر چند محمد بهرامی در روز معارفه مدعی شده بود رحمانی شناخت بیشتری نسبت به رقیب خود از استان داشت که غیر از این نیز یک فاجعه است چرا که زمانی که باید صرف تقویت نیروها شود به سمت هزینه در جهت شناخت و اعتماد نیروها خواهد رفت.
حکم برای رحمت‌الله قیصری اگر چه اولین حکم رحمانی بود؛ اما امیدواریم در وهله اول حکمی میمون و مبارک برای استان باشد و در وهله دوم گامی برای کمک به نیروی شایسته درون‌استانی باشد.
به گزارش کبنا، یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی رحمت‌الله قیصری را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای خود انتخاب کرد.
قیصری ۴۷ساله،  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد عمران و دانشجوی دکترای عمران ضمن تأیید این انتصاب به ایسنا گفت: تعامل و ارتباط با رسانه‌ها از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و پیگیری مشکلات مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.
 در حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به قیصری آمده است.
نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور استاندار در امور رسانه» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در تعامل و هماهنگی با معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف استانداری فرمانداری‌ها دستگاه‌های اجرائی استان صداوسیما، اصحاب رسانه و پایگاه‌های خبری و فضای مجازی در انجام وظایف محوله نهایت تلاش کوشش و درایت لازم را معمول نمایید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای اجرای تکالیف مربوطه و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین سیاست‌ها و راهبردهای دولت جناب آقای دکتر پزشکیان که معطوف به همدلی وفاق ملی و بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان است، از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
گفتنی است که مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۰ شهرداری شیراز،  معاون شهردار منطقه ۱۰ شیراز، مسئول مراکز بخش خصوصی شهرستان‌های استان فارس از سوابق رحمت‌الله قیصری است. او از شهرداری شیراز به استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هرچه زودتر روابط عمومی استانداری باید عوض شود
البته اگر رحمانی بخواهد موفق شود در حوزه رسانه
استانداری
Iran, Islamic Republic of
یکی از نقیصه های احمدزاده نداستن یک رسانه مستقل و مقتدر بود
الان‌همینها همک متهنش می کند
Iran, Islamic Republic of
دلیل اصلی این انتخاب با تحصیلات عمرانی*
Iran, Islamic Republic of
اقای قیصری غیر بومی نیست .صرفا جهت اطلاع رسانه
Iran, Islamic Republic of
لطفا ستم خواهی نکنید تا ایشون برامون کار کنن
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پشت پرده ترور سیدحسن نصرالله

پس از جنگ سال ۲۰۰۶ اسرائیل با حزب الله لبنان، تل آویو سرمایه گذاری‌های سنگینی را جهت ...
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
1