تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۴۹۱۴۱۸
دیدار استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مدیران دستگاه‌های اجرایی مطرح شد

معوقات پرستاران در دستور کار استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت

۲
۱
معوقات پرستاران در دستور کار استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دیدار کرد و مشکلات، برنامه‌ها و اقدامات در حال اجرای آن‌ها دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار داد. کمبود فضای آموزشی و مدارس فرسوده و معوقات پرستاران مورد بحث و در دستور کار استاندار قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، یدالله رحمانی با برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدار و در جریان مشکلات آن‌ها و برنامه‌ها برای توسعه و پیشرفت استان قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابتدا در دیدار با مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی یک هفته گذشته یکی از مشکلاتی که در سطح استان منعکس شده تأمین نیروی برق و نارسایی در این حوزه است که برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان مرور و در سه حوزه پروژه‌های حیاتی، پروژه‌های ضروری و پروژه‌های اصلاح شبکه توزیع دسته‌بندی شد.
وی عنوان کرد: برای به سرانجام رساندن پروژه‌های حیاتی استان از جمله افزایش ظرفیت ترانس‌های پست باشت و جهاد گچساران و پست فوق توزیع گچساران، احداث خط ۱۳۲ کیلوولت در منطقه قلعه رئیسی و دیشموک و افزایش ظرفیت ترانس‌های پست مختار و پست بهمن بویراحمد نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان منابع هستیم که‌امید داریم با پیگیری‌ها و با همکاری شرکت توزیع برق خوزستان در کوتاه مدت برنامه‌ریزی و با اقدامات لازم مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.
استاندار با اشاره به اینکه برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های ضروری استان حداکثر بازه زمانی ۲ تا ۳ ساله در نظر گرفته شده است، گفت: برای اصلاح شبکه توزیع نیروی برق فشار متوسط و فشار قوی و تعمیرات شبکه به۷۴۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
رحمانی بیان کرد: نارسایی برق موجب تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ استان در برخی ایام فصل تابستان می‌شود که با اجرای برنامه‌هایی که در این حوزه مدنظر داریم برق واحد‌های خانگی و صنعتی تأمین و راندمان تولید و بخش صنعت نیز افزایش می‌یابد.
وی در ادامه در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود فضای آموزشی در مرکز استان گفت: سرانه فضای آموزشی در شهرستان‌های استان ۸ متر مربع بوده اما در بویراحمد چهار متر مربع است و تراکم دانش‌آموزان بالای ۳۰ نفر است که قابل قبول نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان خواست تعداد مدارس فرسوده استان که باید تخریب شوند و همچنین مدارس نیازمند تجهیزات را به همراه اعتبارات مورد نیاز و به تفکیک شهرستان‌ها را ظرف چند روز آینده مشخص کنند تا این موضوع در وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری شود.
رحمانی همچنین در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بر احصاء پروژه‌های نیمه تمام و همچنین تکمیل بیمارستان‌های در حال احداث تأکید کرد، ضمن اینکه آخرین وضعیت پروژ‌های در دست احداث از جمله بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی دهدشت بررسی شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص معوقات کارانه پرستاران گفت که این موضوع در دستور کار قرار گرفته و در تلاشیم تا تمام یا بخشی از معوقات پرستاران پرداخت شود.
دیدار با دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر برنامه‌های استاندار بود که مشکلات جامعه کارگری مورد بررسی قرار گرفت و رحمانی خواستار پرداخت به موقع دستمزد کارگران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از روزی که استاندار شده هیچ کاری نکرده
فقط چهار تا حرکت مسخره و نمایشی
مگه نمیگفتین از استان شناخت داره
منتظر چیه؟
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین معاون استاتدار، معاون عمرانی بود
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1