تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۴۹۱۵۶۲
در نشست با اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در طرح شهید زین‌الدین خیلی بد عمل کردند، خیلی / در حال بررسی دقیق این طرح هستیم / نباید بقیه را دور بریزیم / کنار گذاشتن ۵۰ درصد نیروها درست نیست، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم / تا زمانی که منابع کافی تولید نکنیم سهم‌خواهی ما را بیچاره‌تر می‌کند / تأسف‌آور است معدل دو سال آخر دبیرستان‌های ما بین هشت تا ۱۰ است / دروغ گفتن شده نقل همه‌جا

۷
۱
رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد: در طرح شهید زین‌الدین خیلی بد عمل کردند، خیلی / در حال بررسی دقیق این طرح هستیم / نباید بقیه را دور بریزیم / کنار گذاشتن ۵۰ درصد نیروها درست نیست، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم / تا زمانی که منابع کافی تولید نکنیم سهم‌خواهی ما را بیچاره‌تر می‌کند /  تأسف‌آور است معدل دو سال آخر دبیرستان‌های ما بین هشت تا ۱۰ است / دروغ گفتن شده نقل همه‌جا
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روز اول برای طرح شهید زین‌الدین جلسه تشکیل دادیم و در حال بررسی دقیق این طرح هستیم. خیلی بدعمل کردند.
یدالله رحمانی شامگاه (چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳) در نشست با اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و اعضای جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه من به وجه آمدم که دولت این‌همه حامی دارد، اظهار کرد: در این مدت سعی کردم که کمتر از ۱۲ شب به خانه نروم.
وی افزود: حرف‌های ناگفته زیاد است و بازم ازاین‌دست جلسات خواهیم داشت. من آمده‌ام خادم ملت و مردم باشم. در این ۴۵ سال، دولت خدمات ارزشمندی زیادی انجام داده است؛ اما مشکلات زیاد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمق محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است، گفت: بیشتر از سرانه متوسط کشور هزینه کرده‌ایم؛ ولی این‌قدر شرایط سخت بوده که هزینه اجرای پروژه‌ها به‌گونه‌ای بوده که نتوانسته مسائل را حل کند.
رحمانی گفت: به شبکه آزادراه و ریل وصل نیستیم و فرودگاه خوبی نداریم و جاده‌هایمان نقاط حادثه‌خیز زیادی دارد.  کمتر از یک کیلومتر آزادراه داریم.
وی بیان کرد: وقتی پذیرفتم خادم مردم باشم، عهد هم بستم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنم.
رحمانی گفت: به‌عنوان اولین استاندار در دولت وفاق ملی انتخاب شدم و سعی می‌کنم همدل باشیم. ما اگر می‌خواهیم توسعه پیدا کنیم. باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
نباید بقیه را دور بریزیم و باید از بقیه هم استفاده کنیم، ارزش صندلی‌ها مقدس است و متناسب آن جایگاه کار بکنیم و فرار از کار اداری ارزش شده است. بله در مدیریت‌ها از کسانی استفاده می‌کنیم که همسو باشند. رأس جایگاه‌ها باید کسانی باشند که از قلب سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند.
در اغلب دولت‌ها ۵۰ درصد نیروهایمان را کنار گذاشته‌ایم که درست نیست و طبیعی است که در این صورت راندمان پایین می‌آید. ما دولتی‌ها پشت بخش خصوصی را خالی کرده‌ایم. دست یاری به‌سوی همه شما دراز می‌کنم. من دست یاری را به‌سوی 730 هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی دراز می‌کنم، اگر همه دست‌به‌دست هم ندهیم انتظار توسعه نداشته باشیم. اگر همان روند گذشته را ادامه بدهیم روزبه‌روز شاخص‌های ما بدتر می‌شود.
وی با بیان اینکه دروغ گفتن شده نقل همه‌جا، گفت: این زمان بهترین شرایط است که همه ظرفیت کنار هم قرار بگیرند. ما محکوم به این هستیم که این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم. تنها مسیر پیشروی جمهوری اسلامی، مسیر وفاق و همدلی است و استقبال می‌کنم از این که برای هر دستگاهی نیروهای زبده، متخصص، دلسوز و معتقد به برنامه‌های دولت معرفی کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه باید دل در گرو توسعه استان داشته باشیم، گفت: اگر توسعه استان را باور داریم اقدام‌هایی انجام بدهیم که منجر به توسعه بشود. بحث سهم‌خواهی الان به‌عنوان یک امتیاز مثبت در جامعه است؛ چون ما در ۴۵ سال گذشته این‌قدر بدعمل کرده‌ایم که باور نداریم آن کسی که بالای سر ما تصمیم می‌گیرد تا کسی از ما پیشش نباشد به نفع ما کار نخواهد کرد.
رحمانی بیان کرد: عده‌ای به بنده گفتند حتماً سهم منطقه ما، شهر و روستای ما بدهید، تا زمانی که منابع کافی تولید نکنیم سهم‌خواهی ما را بیچاره‌تر می‌کند.
وی افزود: وقتی یارانه اجرایی شد اقتصاد مملکت از هم پاشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اساتید دانشگاه‌ها انتظار دارم در هر قالبی می‌توانید برای رفع مشکلات راهکار بدهند. باید نیروی انسانی‌مان را توانمند کنیم. تأسف‌آور است معدل دو سال آخر دبیرستان ما بین هشت تا ۱۰ است، آیا در این وضعیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند بیرون می‌آید.
رحمانی به طرح شهید زین‌الدین اشاره کرد و گفت: طرح شهید زین‌الدین را از صبح چهارشنبه در اولین نشستم در استانداری بررسی کردم و دراین‌رابطه خیلی بدعمل کردند، خیلی بدعمل کردند. با ۶۰ درصد مصاحبه هر کاری را می‌توان انجام داد.
وی افزود: در سازمان استخدامی این‌قدر قشنگ مسیر را برای این افراد فراهم کردند که توانستند هر کاری که می‌خواهند انجام بدهند.
رحمانی تصریح کرد: ۴۰ درصد آزمون کتبی و ۶۰ درصد هم مصاحبه بوده، مشخص است وقتی که ۶۰ درصد را برای مصاحبه بگذارند هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند.
وی افزود: سازمان استخدام زمان اجرای این بخشنامه را یک سال مشخص و ابلاغ کرد و دوباره در بخشنامه دیگری آزمون را آورده‌اند.
رحمانی گفت: در حال بررسی دقیق طرح شهید زین‌الدین هستم.

وی افزود: سعی می‌کنم ناظر دستگاه اجرایی باشیم. هدف توسعه استان است. نصف وقتم برای ملاقات‌ها و نصف دیگر برای عملکرد دستگاه‌های اجرایی گذاشتم و موانع را شناسایی بکنم.
همدلی خوبی بین ما و نمایندگان است و قرار است ۱۲۰ مشکل استان را شناسایی و کتابچه کنیم.
وی با بیان اینکه موضوع سدها در دستور کارمان است، گفت: راه‌ها و زیرساخت‌ها هستند. بحث دوم آب است. ما هزار و ۷۰ میلیون مترمکعب مجوز تخصیص داریم که ۳۰۰ میلیون تخصیص داشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای استاندار تغییرات را سرعت بدهید تغییرات لاک پشتی به شدت به این استان آسیب میزند
بویر احمد
United Kingdom
آقای رحمانی نمک به زخم مردم نپاشد این قانون غلط کشوره این دو طیف شدن اصول گرا و اصلاح طلب باعث نابودی مردمه دور قبل معاون استاندار را آوردند که نیروهای اصولگرا را جذب کنه ماموریت داشت و این دور شما شما و معاونتهای شما را آوردند که اصلاح طلبان را استخدام کنید پایان ۴ سال شما اصول گراها خود را پیامبر و شماها را خلافکار خواهند خواهندبدبخت ملت مظلوم
روان
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار همین بنده خدا جفتت وایساده یکی از همین کسانیه که بدون ضابطه توسط معاون استاندار سابق جذب شد
یا نمیدونی یا شما هم داری میپیچونی
Iran, Islamic Republic of
آقای درفشی یکی از ده نفری است که بدون شایستگی استخدام شد
لنده
Iran, Islamic Republic of
خواهشا نیرو هایی که در حال حاضر خونه به خونه ،خیابون به خیابون ،ادا ره به اداره در لنده دنبال نیروهای خودی و طایفه ای هستند را حذف ‌کنید چرا که همین آقایون لیدر های نمایندگان دیگری هستند ،الآن شدند نیروهای اصلاحات ، قابل توجه استاندار محترم و محبوب
Iran, Islamic Republic of
برام سوال هست که ماها که دارای بیش از۱۰مقاله علمی و فارغ التحصل دانشگاه سراسری با معدل الف بودیم چرا از طرح شهید زیدان خبر دار نشدیم. یه عده خاص باید مطلع و از آن استفاده کنن؟؟ بعدش خیلی ها را میشناسم که واقعا نخبه هستن با مدرک دکترا هنوز بیکار هستن در این استان. واقعا نمیدونم در این استان چه خبر است به خدا از این بی عدالتی ها دیگه خسته شدیم در هر قالبی میان نام عزیز شهدا را بدنام میکنن.
Iran, Islamic Republic of
حتما همه ظرفیت ها هم خلاصه میشه در جریان اصلاحات و اعضای ستاد پزشکیان
جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

جلوی ایده‌ی خطرناک ضدملی و مروج حکومت آبی ملوک‌الطوایفی در احداث سد ماندگان را بگیرید

مهدی میرزایی - کارشناس آب و توسعه - در یادداشتی در روزنامه همدلی نوشت: برخی از تصمیمات ...
خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

خروج از قبیله مغضوبان؛ حضور لاریجانی در صداوسیما چه معنایی دارد؟

«سیمای لاریجانی خود را همچون کیهان شریعتمداری، نه رسانه‌ای پایبند به خواست‌ها و مطالبات ...
خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

خشکسالی دشت‌های کهگیلویه وبویراحمد را می‌بلعد

 کاهش نزولات آسمانی و برداشت بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی، زنگ خطر وقوع بحران در دشت‌های ...
1