تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۳۹۶۰۵
به قلم محسن رحمانی پور

گلایه شهروند لنده ای از عدم پیشرفت شهرستان لنده در هشت سال گذشته

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
گلایه شهروند لنده ای از عدم پیشرفت شهرستان لنده در هشت سال گذشته
کبنا ؛هنوز چند صباحی از شروع کار دولت سیزدهم نمی گذرد که فریاد عده ای چه در داخل چه در خارج از کشور بلند شده که ای وای کشوربدبخت شد واکسن نیست دارونیست بازار رهاشد اجناس گران شدواتفاقا همینها تا توانستند مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب کردند  وخلاصه صدها وهزاران شکایت و 'گله گذاری و ایجاد جو نا امیدی دربین مردم این عده که در ۸ سال گذشته قفل بر دهانشان زدند کر بودند وفریاد مردم را نشنیدند وکور بودند که ندیدند وحالا معجزه ابراهیم ریسی انها را مداوا کرد.
این عده نمیدانند که دیگه مردم به مرحله ای رسیدند که خادم وخائن را خوب تشخیص می دهند این نویسندگان وقلم بدستان اول بفرمایند چه کارنامه ای در ۸ سال گذشته داشته اند برای نمونه در شهرستان لنده بفرمایند چه پروژه ای را با اعتبارات دولت شروع وبه اتمام رساندند واگرنبود بنیاد علوی چه حرفی برای گفتن داشتند.
 کدام جاده روستایی با اعتبارات دولت شروع وبه اتمام رسید،چرا پروژه ۹کیلومتری جاده لنده به تراب که درسال ۹۴ به زمین زده شد وقراربود دوساله به اتمام برسد،هنوز اندرخم یک کوچه است. کلنگ ایستگاه تقویت برق که در سال ۹۶ در لیر بزرگ به زمین زده شد وقراربود ۲ ساله به اتمام برسد ۳ درصد پیشرفت داشته ودر سال ۹۹ عملا متوقف شد، راه ارتباطی لنده به قیام آیا کوچکترین اقدامی در زمینه روکش اسفالت صورت گرفته،آیا پلی به عرض ۳ در ۶ متر در مسیر سراسیاب به مالشیخ که سالهاست تخریب شده،درست گردیده که روزانه چندین وسیله نقلیه ومحل عبورهزاران نفر می باشد مگر چقدر اعتبار میخواست، برق شهرکهای متصل به لنده وآب شرب شهر لنده بزرگترین آلودگی را دارد که بدون دستگاه تصفیه خانگی قابل خوردن نیست وهزاران مشکل دیگر. عزیزان نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی در کشور داشته آما بی تدبیری دولتمردان این شهرستان یک فضای نا امیدی بوجود اورده که سالها باید بگذرد تا برگردد،در طول ۸ سال گذشته چقدر مسولین اجرایی به مردم این منطقه وعده  دروغ دادند،مردم از خیر امورات زیربنایی واشتغال زایی گذشتند لاقل  برای نیازهای اولیه آنها چه کردند،وآدم وقتی این دوگانگی در گفتار ورفتار  را می بیند تاسف می خورد، حالا که در استانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان هستیم انشاله تمهیداتی اندیشیده شود تا جو امید ونشاط به مردم برگردد ومشکلات مردم خصوصا در حوزه راه، آب وبرق وبهداشت  مرتفع گردد.

1400/7/8
محسن رحمانی پور
نام شما

آدرس ايميل شما

آخش
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحمانی عزیز
Iran, Islamic Republic of
صد درود بر رحمانی انقلابی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرهنگی فرهیخته جناب رحمانی پور عزیز فرمایش جنابعالی به حق و کاملا سنجیده است
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1