تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۷۱۰۱۶
یادداشت؛

هراس و نگرانی از موج منتظریان خواهی در بویراحمد

۸
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
هراس و نگرانی از موج منتظریان خواهی در بویراحمد
کبنا ؛از ابتدای گرم شدن فضای انتخابات در بویراحمد بزرگ و بویژه در عرصه رسانه شاهد تخریب‌ها و حملات هماهنگ و مدیریت شده از سوی گروه‌های مختلف علیه نادر منتظریان بوده‌ایم. هر چند می‌توان در یک کلمه چرایی این رفتار‌ها را پاسخ داد و آن هم «نگرانی از شانس بالای پیروزی نادر منتظریان» در انتخابات پیش رو است اما لازم است این موضوع و وضعیت بیشتر تشریح و تبیین گردد.
«نادر منتظریان» به عنوان نامزد جریان انقلاب از ابتدا روش و شیوه انتخاباتی خود را بر پرهیز از ایجاد تنش و ورود به مسائل غیر ضروری عنوان کرد و بر همین مدار نیز گام برداشت. وی از ابتدا بر این نکته تأکید داشت و دارد که در شرایطی که جامعه با حجم وسیعی از مشکلات و تنگنا‌ها دست به گریبان است و اولویت مردم مسائل مهم‌تری از جمله معیشت و آسیب‌های اجتماعی است که هیچ کاری برای حل و رفع این آسیب‌ها صورت نگرفته است نامزد انتخابات حق ورود به موضوعات حاشیه‌ای و فرعی و حضور ۲۴ ساعته در سایت‌ها و پیج‌های خبری و حاشیه‌ای را ندارد و اگر قرار است توانایی برای سخنرانی و یا تئوری بافی و تئوری توطئه وجود دارد همه این‌ها باید مصروف گشودن گره هی از مشکلات مردم شود.
منتظریان قطعاً قائل به توجه به نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان است اما از ابتدا این عقیده را داشته است که بزرگترین آفت نخبگان عدم حضور در بخش‌های تخصصی مربوط به خودشان و کمک به حل مشکلات مردم است.
او با همین ادبیات و نگاه جلو آمد و توانسته است این موج وسیع حمایت را در پشت سر خود داشته باشد موجی برگرفته از علایق و سلایق مختلف که در آن مردم مناطق مختلف و حتی جریان‌های سیاسی گوناگون نیز دیده می‌شود و این همراهی و همراهی سرمایه‌ای است که باید قدر دانسته شود.
منتظریان در این مسیر از هیچ کدام از شعار‌ها و آرمان‌های انقلابی و جریانی خود عدول نداشته است بلکه این دیگران بوده‌اند که به واسطه این شعار‌ها و برنامه‌ها در خلق این موج همراه و همگام بوده‌اند.
این موج وسیع اما رقبا را نگران و هراسناک کرده است و آن‌ها در حالی که فضا مناسب برای گفت و گو و نقد درست و سازنده است به تخریب و گاهی تهدید و حتی فحاشی و البته رفتار‌های غیر اخلاقی و مستمسک قرار دادن مسائلی غیر واقعی پناه آورده‌اند و با مطرح کردن نام افراد دیگر می‌خواهند موجبات اختلاف در جبهه انقلاب را فراهم کرده باشند و در ادامه مردم را نسبت به منتظریان دلسرد کنند.
ولی مردم که متأثر از شعار‌ها و وعده‌های پوچ به سمت منتظریان نیامدند که هم اینک با برخی شایعات و تخریب‌ها از وی جدا شوند. اتفاقاً این حجم از تخریب هماهنگ و ائتلاف گونه رقبا علیه منتظریان نشانه‌ای از آن است که بویراحمد واحد راه و نماینده واقعی خود را از هم اکنون مشخص کرده است و این یعنی پیروزی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1