تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۵۱۵۰۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

ارتباط دولت و مردم از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است / ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در طول یک سال گذشته

۴
۰
ارتباط دولت و مردم از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است / ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در طول یک سال گذشته
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به جهاد تبیین، نقش رسانه ها در اطلاع رسانی در زمینه خدمات و افتخارات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را امری مهم و ضروری دانست.
به گزارش کبنا از یاسوج، امین درخشان در نشست شورای اطلاع رسانی دولت با محوریت «اطلاع رسانی خدمات دولت  و ایجاد شور و نشاط اجتماعی» امروز چهارشنبه (26 مردادماه 1401) ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: شبکه های معاند مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد هستند که ناامیدی و بی اعتمادی مردم نسبت به دولت را افزایش دهند، خدمات انجام شده دولت را ناکار آمد و برخی از نواقصات و ضعف ها را بزرگ نمایی  کنند، از همین رو کلیه خبرنگاران و سایت ها موظف هستند که اخبار را به طور صحیح دریافت و بدون از کم و کاست در اختیار عموم مردم قرار دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نقش مهم ائمه  جمعه در زمینه «جهاد تبیین» سخن به میان آورد و افزود: ائمه جمعه می توانند پشت تریبون نماز جمعه برای مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اطلاع رسانی کنند و همچنین خدمات ارائه شده دولت مردمی را در خطبه های نماز جمعه به سمع و نظر افراد جامعه برسانند.
وی با تاکید بر حفظ آرامش در جامعه، خاطرنشان کرد: ارتباط دولت و مردم از مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم است که این ارتباط و اعتماد باعث آرامش، ایجاد شور و نشاط و ایجاد روحیه همکاری بین مردم و دولت خواهد شد.
درخشان بیان داشت: با توجه به بحران های به وجود آمده برای کشور، تلاش های جهادی از طرف دولت سیزدهم با مدیریت شخص رئیس جمهور و وزرا نسبت به دولت های دیگر صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد به ارتباط اجتماعی دولت با مردم اشاره کرد و افزود: دولت مردمی سیزدهم ویروس کرونا را توانست با برنامه ریزی مناسب تقریبا کنترل و در عرصه بین المللی نیز توانست با قدرت دیپلماسی و گفت و گو بسیاری از مسائل  کشور و منطقه به خصوص مذاکرات برجام را با مدیریت و برنامه ریزی اصولی به نفع مردم به پیش ببرد.
وی با اشاره به اینکه شبکه های معاند دشمن سعی در تزریق ناامیدی و ایجاد روحیه یاس در بین مردم دارند، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با ارتباط مستمر با خبرنگاران و نشست های خبری، دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و  همچنین گزارشاتی از  طرح ها و پروژهای عمرانی در سطح استان برای ایجاد روحیه نشاط آور و ایجاد اعتماد برگزار کنند.
درخشان یادآور شد: ضرورت توجه به بعد اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم به مردم و ایجاد ساز و کاری برای اجرا شدن قوانین این شورا در دستور کار است و به دیگر سازمانها و ارگان ها ابلاغ می شود.
مدیرکل تبلیغات  اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با تاکید بر ضرورت نقش جهاد تبیین از زبان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ضروری است در جهاد تبیین منطق داشته باشیم و از ظرفیت های دستگاه ها و خبرنگاران در زمینه معرفی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه را روشنگری کنیم.
حجت الاسلام سیدرضا افتخاری گفت: مدیران استانی با تمام توان و ظرفیت خود به مردم خدمت رسانی را انجام دهند.
وی با بیان اینکه ضعف ها و خلاءهایی در دولت وجود دارد، گفت: گام های موثر و قابل توجهی در این دولت رخ داده و در زمیینه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام های محکمی برداشته شده است.
سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه سعی و تلاش دشمن بر این است که نظام دینی را ناکارآمد جلوه دهد، گفت: شورای اطلاع رسانی باید اطلاعات و اخبار را جمع آوری و از طریق رسانه ها و فضای مجازی خدمات دولت را به سمع مردم برساند و همچنین  اطلاع رسانی، صحت، دقت و سرعت باعث امید آفرینی در سطح جامعه می شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان  هم ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هر یک از مدیران و مردم می توانند مبلغی برای اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام باشند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی افزود: در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت کاستی ها را باید بازگو کنیم و دستگاه ها و خبرگزاری ها باید واقعیت را به سمع و نظر مردم و جامعه برسانند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز خواستار شفاف سازی مدیران و مسئولین در زمینه اطلاع رسانی خدمات دولت شد و بر این نکته تاکید کرد که خبرنگاران و سایت ها از صحت و دقت اخبار اطمینان پیدا کنند و بدون از هماهنگی از انتشار اخبار کذب جلوگیری شود.
بهنام احمدی، مدیر خبرگزاری ایرنا هم در این نشست، گفت: دسترسی به داده های خبری از زبان واحدهای تولیدی و خدمات رسان دولت و استفاده از گزارشات مردمی برای اطلاع رسانی صحیح از خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گیرد.
وی در ادامه خواستار برگزاری جشنواره  رسانه ای به مناسبت  هفته دولت با پیوست مجازی شد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مزخرفترین دولتی تابه حال دیده ام...
اکبر_ک
Iran, Islamic Republic of
گفتار درمانی عوام فریبانه بعد از انتصابات طایفه ای
عملکرد شما بهترین شاخصه های شماست
جز انتصابات فامیلی هیچ کاری انجام ندادید
تبلیغ کار های دولت سیزدهم اوج وقاحت در گفتار درمانی
این یک سال تمام سعی وتلاشتون این بوده وهست تابع افراد انگشت شمار استان در جهت ضعف عملکردی دولت ریسی گام بردارید حالا که ریسی می خواد سفر های دوم را شروع کنند افتادید به تکاپو فکر نکنید مسوالان استان و کشوری خبر ندارند شما ها بر علیه نظام انتصابات انجام دادید در این میان چندتا انتصابات به حق طرفدار ریسی را جهت خلال هیزم فتنه برای رد گمی پست دادید .
ابراهیم همه تون روسیاه می کنه
دیشموک
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان استان هیچکدام دنبال پیشرفت استان در دولت ریسی نیستند مصونیت ظاهری برای طرفداری از ریسی تغییر قالب ذهنی مردم بر علیه ریسی با انتصابات طایفه ای و عصبانی کردن سایر طایفه ها در نهایت نامید ساختن مردم به نفع مدیران طایفه ای که اهداف منحوس خود را پیش ببرند .
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز رئیس جلسه مقام بالاتری هست و صحبت‌هاشون مهم‌تر، ولی از مدیرکل ارشاد مینویسی. معاون سیاسی حتمن مرد بزرگی هست چون معلومه بهت پول نداده برای
تبلیغ براش که ایطور خبر از جلسه ای مینویسی که رییسش هست
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1