تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۴۵۵۰۹۴
رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

طرح «بشری» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود

۰
طرح «بشری» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود
کبنا ؛
رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح بشری (آموزش نوین قرآن کریم) ویژه حافظان و مربیان سطح استان از ۱۰ دی‌ماه سال‌جاری خبر داد.
به گزارش کبنا، جان‌ محمد خوب‌ پور رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌ و بویراحمد درباره اجرای طرح بشری اظهار کرد: طرح بشری(آموزش نوین قرآن کریم) با هدف تقویت بنیه تخصصی مربیان و حافظان استان‌ها در روش‌های نوین آموزش قرآن و جریان‌سازی در حوزه آموزشی قرآن و عترت اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این دوره ویژه حافظان، مربیان مؤسسات قرآنی، مربیان قرآنی و پرورشی آموزش و پرورش و داوطلبین حوزه‌های علمیه با حضور اساتید کشوری مانند ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و سایر مربیان همراه برگزار خواهد شد، افزود: بانوان و آقایان متقاضی می‌توانند تا ۱۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.
رئیس دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  هگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه هر کلاس آموزشی ۱۰۰ نفر پذیرش می‌کند، افزود: این کلاس‌های آموزشی در هر شهرستان ۲ روز به‌صورت حضوری برپا می‌شود، به طوری که در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در حال برگزاری است و  بعدها در دیگر شهرستان‌های سطح استان کلاسها برگزار می‌شوند.
خوب‌ پور با اشاره به ثبت‌نام ۷۰ نفر در این طرح، گفت: طرح بشری از ۱۰ دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ضمن اینکه در دیگر استان‌ها با استقبال ویژه‌ای روبرو شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1