کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حضور جمعی از فرهنگیان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار در دفتر کبنانیوز؛ نگرانی‌های جامعه فرهنگی از مدیریت آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد منعکس خواهد شد

18 مرداد 1402 ساعت 10:01

به مناسبت روز خبرنگار، جمعی متنوعی از فرهنگیان از همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی و مناطق شهرستان بویراحمد که از همه مناطق و بخش‌های گوناگون شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون در میان آن‌ها بودند، در دفتر پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز حضور پیدا کردند. فرهنگیان شاخص و فعال اجتماعی و سیاسی و شناخته شده در این جمع از همه مناطق حضور به هم رساندند.


به مناسبت روز خبرنگار، جمعی متنوعی از فرهنگیان از همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی و مناطق شهرستان بویراحمد که از همه مناطق و بخش‌های گوناگون شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون در میان آن‌ها بودند، در دفتر پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز حضور پیدا کردند. فرهنگیان شاخص و فعال اجتماعی و سیاسی و شناخته شده در این جمع از همه مناطق حضور به هم رساندند.
در این دیدار گرم و صمیمی، تعدادی از فرهنگیان به نمایندگی از فرهنیگان بویراحمد و جمع حاضر صحبت‌هایی را بیان داشتند؛ به پاس گرامی داشت روز خبرنگار و ارزش‌گذاری به خدمات جامعه خبررسانی و اطلاع‌رسانی و خبرنگاران مستقل و آزاد که صدای اقشار گوناگون و توده‌های مردمی هستند و رسالتی که این قشر زحمت کش و در معرض خطر و‌اتهام، بر دوش دارند و حاضر هستند با هر عواقبی انتقاد‌ها و کم کاری‌ها و سواستفاده‌ها را به گوش جامعه برسانند و مایه دلگرمی توده‌ها و اقشاری که تریبون ندارند می‌شوند، حضور پیدا کرده‌ایم.
در این جلسه تعداد ۱۱ نفر از جمع حاضر اظهاراتی داشتند؛ در خصوص ارزش خبر و خبرنگاری تا مسائل روز جامعه و مسائل مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد و به طور ویژه در باب مسائل آموزشی و پرورشی و ارزش تعلیم و تربیت و هشدار در خصوص کم کاری‌ها و سهل انگاری‌ها و سوء مدیریت‌های آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد و به طور خاص شهرستان بویراحمد، صحبت‌های مفصل و کاملی بیان شد.
همگی ضمن تشکر از عوامل و دست اندرکاران پایگاه خبری تحلیلی کبنانیوز، اظهار داشتند که بر خود وظیفه دیدند که مراتب سپاس و قدردانی جامعه فرهنگیان شهرستان بویراحمد را نسبت به حساسیت و توجه این پایگاه خبری نسبت به مسائل آموزش و پرورش را بعمل آورند و انتظار داشتند که همیشه این روحیه دغدغه‌مندی و تعهد و توجه نسبت به مسائل مدیریتی در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد حفظ شود و در کنار مردم و جامعه فرهنگیان، انعکاس دهنده درد‌های آن‌ها باشند.
مسائل گوناگون و بعضا با زبان انتقادی و تند از برخی از نمایندگان در باب مدیریت و وضعیت آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد و اینکه ریشه این مسأله در آمورزش و پرورش استان نهفته است، بیان شد که حاکی از درد‌ها و فشار‌های مضاعفی است که بر این قشر در آموزش و پرورش می‌رود. مقرر شد که موارد را به تحریر درآورده و به تدریج با بررسی و امعان نظر، برای اطلاع مردم استان، مدیران استانی و کشوری در روز‌های آتی منتشر شوند.
با توجه به وضعیت سیاسی و اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و اینکه این جمع همگی شاغل در آموزش و پرورش بویراحمد هستند، مقرر شد که تصویری از این جمع و این حضور منتشر نشود تا موجب ایجاد حساسیت و احیاناً تنش در سطح آموزش و پرورش نشود؛ اگر چه بیش از نیمی از جمع که از چهره‌های نام و نشاندار فرهنگی بویراحمد هستند به انتشار تصاویر رضایت داشتند، ولی برخی دیگر موافق نبودند و پایگاه کبنانیوز خود نیز صلاح را بر عدم انتشار تصاویر می‌داند تا بتوان بدون توجه به اشخاص، محتوای خواسته‌ها و اشکالات و انتقادات به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و استان را اندک اندک منعکس نماید.
 


کد مطلب: 465718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/465718/حضور-جمعی-فرهنگیان-بویراحمد-مناسبت-روز-خبرنگار-دفتر-کبنانیوز-نگرانی-های-جامعه-فرهنگی-مدیریت-آموزش-پروش-استان-کهگیلویه-منعکس-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1