تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۷۵۶۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر | بازدیدهای ادامه‌دار و میدانی معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از روستاها؛ از آلودگی آب روستای گردوه تا نوسانات برق در بخش کبگیان

۴
۱
فیلم و تصاویر | بازدیدهای ادامه‌دار و میدانی معاون عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از روستاها؛ از آلودگی آب روستای گردوه تا نوسانات برق در بخش کبگیان
کبنا ؛
بازدیدهای میدانی به عنوان رکن اصلی برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی خصلت و ویژگی اصلی این دولت است که بعضی از مدیران استان از جمله معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد این ویژگی‌‌ها را دارند. معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور مستمر و میدانی، فرایند تصمیم‌گیری و نظارت را دقیق‌تر کرده است، بجای اینکه مردم مجبور باشند بخاطر بازدید یا امضای مدیر، ساعت‌ها پشت در اتاق او منتظر بمانند، مدیر باید در میدان باشد و فرایند برنامه‌ریزی را تسریع بخشد.  در همین راستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از روستاهای بخش کبگیان بازدید کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1403) علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی از روستاهای مختلف بخش کبگیان بازدید کردند.
   
فیلم‌| جمع‌بندی پایانی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از روستاها
علی‌محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع‌بندی این بازدید به تشریح مشکلات و مطالبات مردم پرداخت و اظهار کرد: پیرو درخواست فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص بازدید از روستا‌های چشمه دزدک، گردو، لیراب، هادی‌آباد دمچنار، موگر و بطاری با حضور مدیران زیرساخت، فرماندار و معاونین این بازدید صورت گرفت.
وی افزود: روستا‌های بویراحمد به برکت نظام جمهوری اسلامی از امکانات خوبی همچون آب آشامیدنی، برق، مدرسه، راه ارتباطی، برق و گاز برخوردار هستند اما به خدمات‌رسانی بیشتری نیاز دارد. برخی از منازل مسکونی روستای بطاری در حریم قرار دارد که عقب‌نشینی برای گازرسانی و خدمات‌رسانی صورت گرفت.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پل ارتباطی در ترانشه و فرورفتگی‌های زمین روستای لیراب در حال احداث است و همچنین مسیر دسترسی این روستا نیاز به آسفالت دارد.
 
روستا در ادامه گفت: روستای لیراب دارای یک مدرسه دو کلاسه است که بخاطر مهاجرت‌ها مخروب شده است. که در حال جمع‌آوری آمار و اطلاعات دانش‌آموزان هستیم تا این مدرسه بازسازی شود.
وی افزود: با تخصیص اعتبارات مشکلات حدود پنج کوچه روستای بطاری برطرف خواهد شد و این کوچه‌ها آسفالت می‌شوند.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آلودگی آب شرب روستای گردوه در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: تا دوماه آینده تست آزمایشگاهی صورت خواهد گرفت و سلامت آب سنجیده خواهد شد. درصورت آلودگی آب تعمیرات و حفاری چاه جدید انجام می‌شود.
روستا تصریح کرد: مدارس راهنمایی و ابتدایی در روستای هادی‌آباد دایر است و آسفالت خیابان‌های اصلی انجام شده است. حدود پنج کوچه و دو خیابان نیاز به آسفالت دارد که سایر کوچه‌ها با تخصیص اعتبارات آسفالت خواهد شد.
وی افزود: همه ساله شکستگی لوله آب، شرایط محیطی، برودت و سردی هوا خسارت‌های زیادی را بر برگرده‌ی بیت‌المال می گذارد که زیرسازی و آسفالت آن باید در برنامه بنیاد مسکن قرار گیرد، این مهم به دلیل عدم تخصیص اعتبارات مشمول زمان شده است. لذا بنیاد مسکن برای آسفالت مشمول زمان شود تا جلوی هزینه مضاعف گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار بیان کرد: روستای موگرد مستعد کشاورزی است که با احداث دو پمپاژ بالغ بر ۳۰۰ هکتار زمین زیر کشت خواهد رفت. این پروژه‌ ایستگاه پمپاژ برق‌کشی ندارد که با پیگیری آقای "احمدزاده" استاندار تأمین اعتبار شده است.
وی گفت: حدود ۳‌ایستگاه پمپاژ با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در مسیر رودخانه بشار قرار دارد. مشکل اصلی این چند ایستگاه برق است که تلاش می‌کنیم رفع شود.
روستا خاطرنشان کرد: در انشعابات دمچنار شهرستان دنا و حوزه بویراحمد میانی شدت نوسان برق وجود دارد که در این خصوص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تعریف شده است.
وی افزود: مشکلات روستا‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید‌های بعدی برطرف خواهد شد و در تمام مناطق خدمات‌رسانی صورت خواهد گرفت.

نام شما

آدرس ايميل شما

روستای بطاری
Iran, Islamic Republic of
ممنون‌و متشکریم
موگر
Iran, Islamic Republic of
روستای موگر دوتا پمپاژ دارد که انشااله با همت شما راه اندازی می شود.
ممنون‌هستیم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آدمها هر چقدر توانمندتر باشند خاکی تر و بی ادعا ترند.
افتخار بنده شاگردی استاد روستا بود
Iran, Islamic Republic of
استات عقب افتاده و محروم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1