کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

( فیلم ) تقاضای مهم مدیر کهگیلویه و بویراحمدی از آیت‌الله رئیسی

12 بهمن 1399 ساعت 12:12

عنایت انصاری‌فرد مدیر فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد: از حضرت آیت الله رئیسی تقاضا داریم به جهت اینکه پروازهای ایمن‌تر و بهتری در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم، دستوری مبنی بر جابه‌جایی زندان مرکزی یاسوج نمایند، چرا که الان به دلیل وجود این زندان 890 متر از طول باند فرودگاه یاسوج بلااستفاده مانده است


عنایت انصاری‌فرد مدیر فرودگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر، آینده روشنی از فرودگاه‌های استان ترسیم کرد و خطاب به آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، اظهار داشت: از حضرت آیت‌الله رئیسی که از ابتدای مسئولیت‌شان در قوه قضائیه منشأ خدمات خوبی بوده‌اند. تقاضا داریم به جهت اینکه پروازهای ایمن‌تر و بهتری در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم، دستوری مبنی بر جابه‌جایی زندان مرکزی یاسوج نمایند، چرا که الان به دلیل وجود این زندان 890 متر از طول باند فرودگاه یاسوج بلااستفاده مانده است. و اگر زندان جابه‌جا شود، هواپیماهای بزرگتر می‌توانند، راحت‌تر و ایمن‌تر در فرودگاه به زمین بنشینند.
    

فیلم) در خواست مهم مدیرفرودگاه یاسوج از آیت الله رئیسی

وی توضیح داد: از آیت‌الله رئیسی تقاضامندیم که قدم روی چشم ما بگذارند و به استان کهگیلویه و بویراحمد سفری داشته باشند و یا نماینده تام الاختیار در این رابطه مشخص کنند. با برداشتن زندان مرکزی یاسوج و احداث آن در مکان دیگری کمک شایانی به توسعه و ارتقاء ایمنی فرودگاه و پروازها خواهد شد. ضمن اینکه به لحاظ شهری و گردشگرپذیر بودن یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد وجود زندان در ورودی مرکز استان مناسب نیست.
 


کد مطلب: 430266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/430266/فیلم-تقاضای-مهم-مدیر-کهگیلویه-بویراحمدی-آیت-الله-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1