تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۴۲۹۳۴
در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان کشوری و استانی سازمان تبلیغات مطرح شد

زیرساخت‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد کمبودهای جدی دارد /پروژه دارآلقرآن یاسوج بعد از 13 سال لنگ اعتبار است

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای کمک همه جانبه به حوزه فرهنگی استان آمادگی کامل دارم آن را وظیفه و تکلیف می دانم و کوتاهی نخواهم کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار معاون سازمان تبلیغات کشور و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این استان، اظهار داشت: دشمن این را فهمیده آنچه انقلاب را نگه داشته مردم هستند و تنها راه امیدش رخنه در فرهنگ مردم و هدف قرار دادن باورها و ارزش‌هاست.
وی با بیان اینکه، دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی در منطقه و دینا قدرتمند است و برآورد دشمن این است و می‌داند با اقدام نظامی هزینه سنگینی خواهد داد، تغییر نگرش داده و به بخش اقتصاد و بخش فرهنگی ورود کرده است.
استاندار ابراز داشت: اگر در جاهایی مشکلاتی است و نگرانی‌هایی داریم به خاطر هزینه‌های فوق العاده ای است که دشمن در حوزه فرهنگی علیه ما به کار گرفته و از جهتی در این خصوص غفلت شده است.
احمدزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌ها تاکید بر دسیسه‌ها و رخنه دشمن به بخش فرهنگی را داشته‌اند و تدبیر و رهکارها را فرموده‌اند و آنچه مهم است، ضرورت تقویت مهندسی فرهنگی است.
استاندار بر تقویت نهادهای فرهنگی تاکید کرد و ابراز داشت: توجه به نهادهای فرهنگی در سال‌های گذشته مورد کم لطفی قرار گرفته و لذا باید نقص داشته باشیم و لنگ بزنیم.
احمدزاده با تاکید بر اینکه، کمک به حوزه فرهنگ و توجه ویژه به حوزه فرهنگ را به عنوان بنیه اصلی و زیربنایی دیگر حوزه‌ها یک تکلیف و وظیفه می‌دانم، گفت: باید زمینه را برای جوانان فراهم کرد تا به جای رفتن پای برنامه‌های دشمن محور به سمت برنامه‌های دین محور حرکت کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: ما باور داریم که برای حفظ ولایت، انقلاب، نظام و دستاوردهای آن یک سری نهادهای فرهنگی که کار بزرگی برای انقلاب و نظام کرده و این را هم دشمن به خوبی فهمیده است، باید پشتیبان، حامی و تقویت کننده آنها باشیم.
احمدزاده، مبلغ پنج میلیارد تومان به سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داد.
استاندار به تأمین اعتبار برای تکمیل ساحتمان دارالقرآن استان قول مساعد داد و تصریح کرد: نیازها و برنامه‌های حوزه فرهنگی احصاء و ارائه شود تا از طریق بودجه سفر پیگیری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در دیداری که هفته جاری با رئییس جمهور داشتیم قول مساعد برای رفع نیازها و اجرای برنامه‌هایی که در مصوبات سفر مطرح نشده بود، گرفته شد.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور هم کمک به حوزه فرهنگ را تقویت ارزش‌ها دانست و گفت: معضلات و آسیب‌های اجتماعی با تقویت بخش فرهنگی کاهش می‌یابد.
محمود روح الامین افزود: نیازها در حوزه فرهنگ بسیار بوده و توقعات در این دولت به مباحث فرهنگی زیاد شده است و باید نگاه‌ها نسبت به گذشته به این بخش عوض شود.
وی یادآور شد: نسبت به تقویت این حوزه ما هم آمادگی داریم و حمایت می‌کنیم و نیازمند کمک‌های استانی به این حوزه هستیم و انتظار داریم حوزه فرهنگ به عنوان یک معاونت فرهنگی مد نظر قرار گیرد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم بر تقویت بودجه فرهنگی تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های حوزه فرهنگی مشکلات و کمبودهای جدی دارد.
حجت الاسلام سیدرضا افتخاری افزود: درالقرآن این استان ۱۳ سال است از ساخت آن می‌گذرد اما به دلیل کمبود اعتبار هنوز تکمیل نشده و نیازمند توجه ویژه است.
وی تقویت و توجه به هیات مذهبی را از دیگر خواسته‌ها خود اعلام کرد و افزود: یکهزار خانه قرآن در استان می‌باشد که به این لحاظ رتبه برتر را داریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1