تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۵۷۸
با حضور معاون استاندار برگزار شد

اجراي طرح پيشگيری از اعتياد در «سینره» (+تصاویر)

۰
کبنا ؛(چهارشنبه 24 آذرماه) کمیته تخصصی کاربردی و عملیاتی مشارکت‌های مردمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در شرکت سینره یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح کاج در کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه کارگری، کارگاه‌های تولیدی را تحت پوشش آموزش‌های مربوط به اعتیاد قرار می‌دهد. این طرح طی تفاهم نامه‌ای با وزارت کار و رفاه اجتماعی منعقد شده که کارگاه‌ها را تحت آموزش‌های لازم قرار می‌دهد.
وی در ادامه افزود: در این میان اکثر کارگاه‌ها طبق تفاهم نامه و برخی دیگر نیز خارج از مقوله تفاهم نامه تحت پوشش آموزش‌ها قرار گرفته و سعی شده که در این مورد از ظرفیت‌های استانی نیز استفاده شود. 
رضایی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و مهارتی براساس تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بهبودیافتگان و آسیب دیدگان اعتیاد را به صورت رایگان تحت پوشش آموزش فنی و مهارتی قرار می‌دهد، گفت: در این کارگاه‌ها علاوه بر آموزش و مشاوره مشاوره خانواده‌ها به کارگران داده می‌شود.
هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز اظهار کرد: امیدواریم ظرفیت‌های کارآفرینی همچون «سینره» در استان فراهم شود منفعت این شرکت تولید کننده محصولات آرایشی بهداشتی باعث شهرت و آوازه، افتخار و اعتبار استان شده است.
هاشمی در ادامه افزود: تولید خوب و با کیفیت محصولات شرکت سینره باید بتواند با روند تولید غیراستاندارد مقابله و جایگزین مناسب باشد. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: معضل اجتماعی و بیکاری می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد که در نهایت منتهی به معضل اعتیاد و دیگر آسیب‌ها نیز می‌شود. 
وی ادامه داد: اگر جوانان در کارگاه‌های تولیدی مشغول باشند احساس امنیت می‌کنند و فضای امنی برای آن‌ها ایجاد می‌شود. آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی و دوری از آسیب‌های اجتماعی از اهم اقداماتی است که باعث‌ عدم ورود افراد به چرخه‌ی مجدد اعتیاد می‌شود. 
وی افزود: باید جامعه‌ای عاری از آسیب و معضل داشته باشیم و بهبودیافتگان را در این مسیر یاری کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1