تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۴۷۲۱۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| موحد در چاروسا

۰
کبنا ؛روز جمعه (13 بهمن‌ماه 1402) سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس و یکی از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، به چاروسا سفر کرد.
به گزارش کبنا، موحد در روستاهای مختلف و متعدد از زیرکل تا جاورده و قلعه رئیسی و شوتاور به در خواست مردم در جمع آنها حضور پیدا کرد و ضمن دفاع از عملکرد خودش از برنامه‌هایش برای دور بعد انتخابات نیز سخن گفت. موحد در گردهمایی باشکوه مردم در حسینیه جاورده گفت: از لطف همیشگی مردم این دهستان و از استقبال خوبی که امروز کردند تشکر می‌کنم و خدا را شاهد می‌گیریم که برای هیچ مطالبه‌ای از شما نبوده که وقت نگذاشته باشم و پیگیری نکرده باشم.
وی گفت: خدمات زیادی به لطف خدا در این دهستان صورت‌گرفته است که با پیگیری‌های مستمر و نیت همین مردم بوده است. وی تصریح کرد: در زمان‌های گذشته از همین قلعه دختر تا جاورده اگر کسی مسافرتی به این مناطق داشته باید حداقل از 24 رودخانه گذر می‌کرد ولی با برنامه‌هایی که داشتیم توانستیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم و اکنون نه‌تنها جاده‌های اصلی بلکه تمام جاده‌های روستایی نیز وضعیت مناسبی دارند.
موحد اضافه کرد: همین‌جا به مردم در مورد بقیه جاده‌های روستایی قول می‌دهم که اگر جایی نیاز به آسفالت و قیر دارند مطرح کنند تا قیر در اختیار او قرار دهیم چرا که دستورات لازم را از معاون وزیر در این زمینه گرفتم.
وی گفت: در زمینه آب، برق، تلفن، اینترنت گاز و دیگر خدمات هم تلاش‌های بزرگی شده و آنچه که شما امروز می‌بینید ماحصل تلاش‌های شبانه‌روزی بوده است.
موحد در زمینه بهداشتی هم گفت: من قبلاً آمبولانس برای دو بخش چاروسا و دیشموک را پیگیری کردم و امروز نیز در همین جلسه مجدداً با مسئولان مرتبط تماس گرفتم و گفتند که در حال تجهیزکردن داخل آمبولانس هستیم و به‌زودی به این دو بخش فرستاده می‌شود.
وی همچنین گفت: برای دیگر شهرستان‌ها نیز آمبولانس گرفته‌ام ولی این دو بخش که محروم هستند را به شکل ویژه‌ای پیگیری کردم تا الحمدلله به نتیجه رسید.
بنا بر گزارش روابط عمومی دفتر نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ، نکته جالب این دیدارها حضور مردمی است که حدوداً نیم‌قرن با موحد بودند و امروز نیز پا به پای او وی را همراهی می‌کردند و انگار دور اولی بوده که این مرد کهنه‌کار به این روستاها آمده است. استقبال‌های مردم به حدی بوده است که وی ساعت‌ها طول می‌کشید تا یک روستا را به مقصد روستای بعدی ترک کند و موحد با سعه‌صدر و باحوصله جواب مطالبات تک‌تک افراد را می‌داد و حتی دراین‌بین فردی که از خواسته‌ای داشت با واکنش دیگران مواجهه شد و به موحد گفتند که وی از هواداران شما نیست و خواسته‌ی او را پیگیری نکن اما با کمال تعجب موحد گفت: برای من فرقی ندارد و احترام مردم برای من واجب است و دست به تلفن شد و کار او را پیگیری کرد و نتیجه دلخواه را به فرد مطالبه‌گر داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاجی اگه رای بیاره واسه همتون سنگ تموم میزاره این حوزه روزاخرهمه به ایشون رای میدن
غلام رضارضایی
United Kingdom
خدایامن موندم بعدازموحدکی به فریاداین مردم برسه ،کی دردودلاشون راگوش بده،کی کوچهاوروستاهاشون اسفالت بکنه،ای مردم موحددوازده سال نبود،بعدازدوازده سال هنوزبایدبه فکراسفالت باشه،بازم خداراشکرتوشهرستان ها۴تابیمارستان ساخت،پتروشیمی که بعدازموحدیه زمین خالی بودوالبته عدل هاشمی استارت خوبی زدهرچندموفق نبود،کارخانه خردایش توسرفاریاب وچندطرح دیگه
غلامرضا کاسه لیس
Iran, Islamic Republic of
عقل نباشه جون در عذابه
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1