تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۷۲۳۴۱
در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه

سخنگوی دولت در یاسوج: همه با هم می‌آییم و می‌گوییم قدر نهضت امام را می‌دانیم

۱
کبنا ؛سخنگوی دولت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه با هم شرکت می‌کنیم و مشتی در دهان دشمن می‌زنیم، همه با هم می‌آییم و می‌گوییم قدر نهضت امام را می‌دانیم.
  
به گزارش کبنا نیوز، امروز جمعه (20 بهمن ماه 1402) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج، بهادری جهرمی گفت: آقای رئیس جمهور 2 بار، وزیر کشور 7 بار و معاون اجرایی رئیس جمهوری نیز 2 بار به این استان سفر کرده است.
وی گفت: دولت وظیفه خدمت رسانی به مردم دارد، اگر زیرساخت های گاز و آب و برق و راه و ریل فراهم کنیم، مردم دیگر موارد را پیش می برند.
بهادری جهرمی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن همه با هم شرکت می کنیم و مشتی در دهان دشمن می زنیم، همه با هم می آییم و می گوییم قدر نهضت امام را می دانیم.
  
بهادری جهرمی بیان کرد: دولت در دو سال و نیمی که از عمرش می گذرد، تمام تلاش خود را می کند که در حد توان، قدردان مردم همیشه در صحنه باشد.
بهادری جهرمی افزود: مشکلات و مسائلی در کشور وجود دارد که بخاطر دشمنی های دشمن و کوتاهی های خودمان بوده، تحریم ها را داریم، رئیس جمهور به درستی اشاره کردند که نیازمند پرواز روزانه هستیم، ۴۵ سال است که خرید هواپیما را برای ما تحریم کرده اند، وجود هواپیما در خط هوایی ما چه ضرری برای شما دارد؟ می ترسید به مردم خدمت رسانی شود و جلوی شما بایستند؟ 
وی اظهار کرد: در همین دو سال و نیم حدود ۶۰ هواپیما از روش های مختلفی خریداری کردیم، با وجودی که تحریم هستیم، بخشی از آنها بکارگیری شده و بخشی هم بکارگیری خواهد شد.
وی گفت: ۶۸۰ پروژه در کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۹۰ درصد بهره برداری می شود، ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار این تعداد پروژه است.
وی ابراز داشت: بار‌ها تأکید شده است که این دولت وظیفه‌ای جز خدمت‌گزاری به مردم ندارد.
بهادری جهرمی همچنین با اشاره به انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رویداد‌های مختلفی انتخاباتی از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان، شورا‌های اسلامی شهر وروستا و ریاست جمهوری در کشور برگزار می‌شود و براساس آن همه تصمیم گیرندگان نظام با رای مردم انتخاب می‌شوند؛ این این در حالی است که در دوران طاغوت شمار قابل توجهی از نمایندگان مجلس به طور مستقیم با انتخاب و تأیید شاه خانه ملت می‌شدند و انتخابات فرمایشی بود.
سخنگوی دولت گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران تجلی مردم سالاری دینی است.
بهادری جهرمی با اشاره به تلاش‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند امسال از مردم خواست تا با حضور گسترده این تلاش‌ها را نقش برآب کنند.
سخنگوی دولت با اشاره به مسأله فلسطین و جنایات سهمگین رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم و ۳۰ هزار انسان و مردم غیرنظامی گفت: مدعیان حقوق بشر، آزادی زن و مدعیان عدالت به جای آنکه کمترین اقدامی در راستای جلوگیری از این جنایت‌ها داشته باشند خود مستقیم و به طور واضح و در رأس آن‌ها ایالات متحده امریکا از دولت کودک کش و غاصب صهیونیسم حمایت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جالبه،سخنگوی دولت تشریف اوردن
Iran, Islamic Republic of
جالبه،سخنگوی دولت تشریف اوردن
Iran, Islamic Republic of
جالبه،سخنگوی دولت تشریف اوردن
Iran, Islamic Republic of
استانداری که مسئولبن کشوری را می آورد از چه می ترسد
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب سخنگوی دولت...پل معلق پل کلوسیسخت چندماهه سوت وکور خوابیده،جاده جایگزین کریک بیاره پرازمعضل ومشکل است وخدامیدونه چه خطراتی ازهمین الان داره رانندگان تهدیدمیکنه...یک اداره فشل به اسم راهداری حتی عرضه اسفالت کردن ورفع معارض کمترازصدمتررانداره...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
منازل سازمانی شهرسیسخت اینقدرهردم بیل شده ویک نفرکه بیش از۵ سال سکونت داره هیچ کس جانب قانون نیست وحتی طرف الان کارمندشهرستان نیست درحال حاضر..بی سروصاحاب...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1