تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۷۶۱۸۶
مراسم گرامی‌داشت ریاست جمهوری فقید برگزار شد؛

فیلم و تصاویر | کهگیلویه همچنان در سوگ شهید جمهور

۰
کبنا ؛
مراسم گرامی‌داشت و قدردانی از ریاست جمهوری فقید شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان، و گرامی‌داشت شهدای سوم خرداد برگزار شد.
   

به گزارش کبنا‌نیوز، شامگاه چهارشنبه (۲ خرداد 1403)، با حضور نماینده مردم کهگیلویه و اقشار مختلفی از شهروندان دهدشتی این مراسم برگزار شد.
سید محمد موحد نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه در این گرامی‌داشت به ایراد سخن پرداخت.
موحد شهید سید ابراهیم رئیسی را چه در زندگی و چه در شهادت مظلوم‌تر از شهید بهشتی دانست و گفت: شهید بهشتی را تنها به خودش می‌تاختند، اما شهید رئیسی را حتی به خانواده‌اش هم رحم نکردند و مورد هتک قرار دادند. کسی که در زندگی او حتی یک نقطه تاریک قابل مشاهده نیست.
وی گفت: شهید رئیسی کسی بود که تمام مراحل ترقی را با شایسته سالاری پیمود؛ از دادیاری به بازپرسی، از بازپرسی به دادستانی، از دادستانی به ریاست قوه قضاییه. ایشان حتی حضورشان در ریاست قوه قضاییه با خواست رهبری بود وگرنه این شهید که خودش هم می‌گفتند اکراه داشتند از حضور در این مقام.این شهید عزیز در قوه قضاییه به جامعه کارگری‌امید تزریق کرد، از احیای کارخانه‌ها، کارگران را احیا کرد.
وی ادامه داد: ریسی حضور در مقام ریاست جمهوری را به عنوان یک وظیفه و تکلیف نگاه می‌کرد نه اینکه بخواهد برای خودش جایگاهی درست کند. اینست که شبیه رجایی در قلب ملت جای گرفته است.
موحد با اشاره به حمله‌های بی‌رحمانه به شهید رئیسی گفت: چه بی‌تقوایی‌هایی که به ریسی کردند. حقیقتاً اگر شهید نمی‌شد حیف بود. شهادت مزد زحماتش بود، مزد تقوایش بود.
وی دیپلماسی دولت رئیسی را ستود و ادامه داد: در دیپلماسی امروز شاهد بودیم که ۶۰ کشور جهان برای عرض تسلیت به ملت ایران خدمت رهبری رسیدند. این‌ها خدماتی است که دیپلماسی دولت شهید ریسی و‌امیر عبدالهیان به ارمغان آورد.
نماینده مجلس شورای اسلامی از برکات ولایت فقیه را آرامش حاکم بر کشور پس از این اتفاق تلخ دانسته و اظهار کرد: یکی از آثار ولایت فقیه را در همین حادثه می‌توان دید.بلافاصله پس از این اتفاق به دست رهبری  عزیز، کوچکترین حاشیه‌ای ایجاد نشد. بلافاصله دستور می‌دهند ظرف پنجاه روز ریس جمهور جدید معرفی شود.
این از برکات ولایت فقیه و زعامت رهبر عزیزمان است.
وی از جامعه خواست در انتخاب رئیس جمهور جدید سعی کنند کسی چون رئیسی را انتخاب کنند.
در پایان برنامه از جانبازان معظم سوم خرداد، محمدرضا شریفی، فضل الله اسلام جو، سید سیف الله باقری، سید لطف الله مطهری، نورالله دهناد، اعلمون رامش تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخییی نگاه دکتر تقوی چقدر ناراحته
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1