تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۷۷۴۰۳
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

فیلم و تصاویر | افتتاح ستاد بانوان پزشکیان در دهدشت با حضور پروین تاجگردون

۰
کبنا ؛آیین افتتاح ستاد بانوان حامی دکتر پزشکیان در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست پروین تاج‌گردون و دکتر قنواتیان رئیس ستاد بانوان حامی پزشکیان در گچساران به‌عنوان مهمان حضور داشتند.
 قنواتیان در این نشست اظهار داشت: بانوان و برادران بزرگواری در جمع ما حضور دارند که دغدغه این همایش را داشتند که ضمیمانه از آنها تشکر می‌کنم. این جمع به خاطر دکتر پزشکیان که بین همه نامزدهای انتخابات اصلح‌تر است.
وی با اشاره به نقش بانوان در سرنوشت کشور، شهر و خانواده، گفت: زمانی نچندان دور بحث زنان در حوزه‌های سیاسی کم‌رنگ بود، ولی الان بانوان در جایگاهی قرار گرفتند که طلایه‌داران سیاسی و اجتماعی هستند و باید به خود ببالیم که این اهمیت را به بانوان می‌دهند.
این فعال سیاسی گفت: همه ما دغدغه این که ما می‌خواهیم در آینده ایران آباد نقش داشته باشیم را داریم. چرا که جایگاه  تک‌تک فرزندان این مرز و بوم برای ما مهم است.
قنواتیان بیان کرد: بانوان می‌توانند در انتخابات نقش‌آفرین باشند؛ بانوان با القا فکر و اندیشه صحیح خود می‌توانند اعضای خانواده خود را برای حضوز در پای صندوق رأی ترغیب و تشویق کنند. 
وی تاکید کرد: باید فرزند، برادر، خانواده همه دوستان و آشنایان در این انتخابات حضور داشته باشند  و فعال‌بودن بانوان نقشی است که در امتداد جنگ و مبارزه بود.
وی با بیان اینکه ما باید از بانوان جنگ الگوبرداری کنیم، گفت: زنان در برخی مسائل از جمله شناخت اشخاص  و راهبرد و جریان‌های فکری ظریف‌تر و دقیق‌تر از مردان به جامعه نگاه می‌کنند. ما زن‌ها می‌توانیم در شناخت نامزدهای انتخابات موشکافانه‌تر عمل کنیم.
        
قنواتیان گفت: باید با حضوری پررنگ در انتخابات حضور پیدا کنیم و  و بهبود و درمان جامعه را به دکتر پزشکیان بسپاریم. او طیب ایران خواهد بود.
رئیس ستاد بانوان حامی پزشکیان در گچساران گفت: با زبان مادرانه خواهش می‌کنم ان‌شاءالله حضور حداکثری و ان‌شاءالله که آرا قابل‌قبولی برای دکتر پزشکیان داشته باشیم.
وی ادامه داد: در درجه اول افزایش مشارکت مهم است که باید با تبلیغ و تبیین در محیط‌های کاری و خانوادگی این زمینه را مهیا کنیم و مردم، جوانان و افراد مردد را ترغیب کنیم فضای کشورمان باید فضای علاقه‌مندی به این شور باشد تا مردم بدانند که باید به فردی اصلح رأی دهند شرکت در انتخابات یک وظیفه است؛ اما وظیفه مهم‌تر انتخاب اصلح‌تر است.
 این فعال سیاسی گفت: آقای پزشکیان همراه با دخترش در جلسات و برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند تا به همه بانوان نشان داد که برای بانوان و جایگاه زن ارزش قائل‌اند، او می‌داند که زنان مدیریت اصلح دارند و بهترین‌ها را به جامعه القا می‌کنند.
        
وی در پایان گفت: پزشکیان با تمام توان در این عرصه هستند و تا پیروزی کنار او هستیم و کمک خواهیم کرد که ایران آباد داشته باشیم. زبان گویا و شفاف آقای پزشکیان باشید، چهره واقعی دکتر پزشکیان کاردان را به مردم نشان بدهید. تمام بانوان باید یک مبلغ برای معرفی و آگاهی‌سازی دکتر پزشکیان باشند.
 این فعال سیاسی در پایان تأکید کرد: همه برای یک ایران آباد برخیزند، شهر به شهر، روستا به روستا برای پیروزی آقای پزشکیان همه تلاش کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اصلاحات در دهدشت جایگاهی ندارد. ابمیوه کیکتون و بخورید تشریف ببرید
Iran, Islamic Republic of
کلا چنتا خانواده دور هم جمع شدن اسمشو گذاشتن افتتاح ستاد..افتتاح دکان به مراتب بهتر بود...
Iran, Islamic Republic of
این بوی کباب که شنیدید دارن .....
Iran, Islamic Republic of
وامصیبتا
تاجگردون ها خودشان چی بود که پروین باشه
رز
Iran, Islamic Republic of
ستادبانوان ایناکه نصفشون اقاست
Iran, Islamic Republic of
کاش فعالان سیاسی بانوی شهرستان کهگیلویه به خدمات ارزنده زهرا مشیر همسر دکتر قالیباف در منطقه دیشموک پس از اتفاقات ناگوار آن منطقه می انداختند و حداقل حق مطلب را در این زمان به درستی ادا می کردند، تا اگر زمانی دوباره کسی خواست کاری برای این مردم انجام دهد،بداند که این مردم قدرشناس هستند.
مردم فراموشکاری نباشیم، خادمان واقعی را بشناسیم و دنباله رو کسانی که فقط به فکر خویش و اقوام و نزدیکان خود هستند نباشیم.
اندکی تفکر ....
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد چه کسایی ......
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه به پزشکیان رای نمیدم
Iran, Islamic Republic of
عه عه، مگه قراره باز خاندان تاج گردون توی امور دخالت کنند!!؟؟ بزرگ خاندان که به صراحت فرمودند اصلاح طلب نبوده و نیستم!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت عزیزانی که این مطلب رو می خوانند ....اولا// دکتر نیست یعنی دکترا ندارد .....واینکه ایشون به لطف خانواده دکتر تاجگردون / این خاندان رو برای خدمت انتخاب کردن ... مدتی معاون آموزشی اداره آموزش پرورش گچساران بودند در زمان نمایندگی نماینده خودش با بدترین وضع از اداره رفتند ..چون خدمت خوبی نداشته حمایت هم نشد ...از من می‌شنوید
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1