تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۷۷۷۱۲
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

گردهمایی نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد با سخنرانی ستار هدایت‌خواه و شعار نه به‌ دولت سوم روحانی / تشک اقای روحانی با هواپیما برایش حمل می شد / پناهی: سیاسیون پاس اشتباه ندهید تا مردم اشتباه نگیرند / امروز دعوای این جناح و آن جناح نیست

۲
کبنا ؛
گردهمایی نیرو‌های انقلاب بزرگداشت شهدای خدمت با شعار (امتداد راه شهید جمهور و نه به دولت سوم روحانی) و سخنرانی ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (یکشنبه ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳) گردهمایی نیرو‌های انقلاب با شعار (امتداد راه شهید جمهور و نه به دولت سوم روحانی) و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی و سخنرانی ستار هدایت‌خواه برگزار شد.
در این نشست جمعی از مدیران دستگاه دولتی از جمله علی معتمدی‌پور، کیوان آشنا و جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی، حیدرپور مدیرکل تحقیقات کشاورزی و... حضور داشتند.
حجت‌الاسلام و المسلمین صفدر پناهی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از همه سیاسیون و جریان‌های سیاسی اصولگرا خواست که با وحدت و برادری برای پیروزی آقای جلیلی تلاش کنند و اظهار کرد: سیاسیون پاس اشتباه ندهید تا مردم اشتباه نگیرند. امروز دعوای این جناح و آن جناح نیست، الان بحث نظام و انقلاب است و همه باید هوشیار باشیم.
پناهی بیان کرد: امروز کسی را طالبان می نامند و کسی را تخریب می کنند که منطقی ترین و اصولی ترین کارها را کرده است، اینها دارند جلیلی هراسی می کنند، در حالی که مردم در مناظرات دیدند، کسی که برنامه و هدف داشت، کسی که پای اصول ایستاد، کسی که آرامش داشت آقای جلیلی بود.
پناهی گفت: سه سال دولت شهید رئیسی را با 32 سال دولت اصلاح طلبان مقایسه کردید، همان هایی که می گفتید تعامل با دنیا را بلد نیستند، با چین که ارتباطش با ایران قطع شده بود، تعامل برقرار کرد، وارد سازمان همکاری شانگهای شد.
وی بیان کرد: اگر همه ما جریان انقلابی با هم باشیم، برنامه ریزی کنیم، و مردم را آگاه کنیم، به امید خدا پیروز هستیم، الان وقت وحدت و همراهی است.
هدایتخواه درخصوص دولت تدبیر و‌امید گفت: تشک اقای روحانی در زمان ریاست جمهوری وقتی به استان دیگری سفر می‌رفت باید با هواپیما برایش حمل می‌شد، این یک فاجعه در جمهوری اسلامی است.
ستار هدایتخواه سخنران دیگر این مراسم گفت: آقای رئیسی به دنبال تحقق عدالت بود و عادل بودن از ویژگی‌های وی بود. به گزارش منابع بین‌المللی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شدت و ضعف بر خلاف
هدایتخواه اظهار کرد: روند کشور‌های در حال توسعه‌ای مثل ایران به سمت عدالت حرکت کرده و قبل از انقلاب ضریب جینی ۵۰ بود که تا سال ۱۳۹۰ به ۳۰ رسید اما از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ به ۴۰ رسید و شکاف‌های طبقاتی بیشتر شد.
هدایتخواه بیان کرد: در دولت آقای رئیسی و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ به سمت کاهش ضریب جینی قدم برداشته شد. حقوق‌های نجومی، ماجرای فساد برادر رئیس جمهور، فساد برادر معاون اول رئیس جمهور، فساد دختران برخی وزرا در دولت قبل اتفاق افتاد.
وی گفت: شهید رئیسی با فساد‌ها برخورد کرد، فساد چای دبش در آن دولت اتفاق افتاد و در این دولت کشف شد.
هدایتخواه افزود: شهید رئیسی در مدت سه سال به همه استان‌ها سفر کرد و حتی برخی استان‌ها را تا هفت بار هم سفر کرده است‌.
وی با اشاره به فعالیت‌های شهید رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی گفت: طرح خادمیاری را عملیاتی و اجرایی کرد زیرا خدمت به مردم اولویت‌اش بود.
هدایتخواه درخصوص دولت تدبیر و‌امید گفت: اما می‌بینیم که تشک اقای روحانی در زمان ریاست جمهوری وقتی به استان دیگری سفر می‌رفت باید با هواپیما برایش حمل می‌شد، این یک فاجعه در جمهوری اسلامی است.
هدایتخواه اظهار کرد: شهید رئیسی ساده زیست بود و در زیر باران، آفتاب و گرد و خاک به دیدار مردم و رفع مشکلات آن‌ها میشنافت اما روحانی ماساژور مخصوص داشت.
هدایتخواه گفت: رئیسی دلخوش به لبخند دشمن نبود و مثل برخی‌ها با لالایی دشمن خوابش نمی‌برد، مردم رئیس جمهور تنبل و رفاه طلب نمی‌خواهند، رنگ ریش و عبای روحانی باید یکی می‌شد.
وی افزود: رئیسی ۲ بار در سازمان ملل حضور مؤثر یافت و یک بار کلام خدا و یک بار دیگر عکس شهید سلیمانی را به رخ مردم دنیا کشید.
هدایتخواه گفت: دشمنان گفته‌اند‌امید ما به یک جریان سیاسی در ایران است و حتی نتانیاهو اعلام کرده اصلاح طلبان‌امید ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: رئیسی مظهر وحدت نیرو‌های انقلاب، مردم متدین و انقلابی ایران بود، ما در شرایط بسیار حساسی هستیم و اکنون کسی باید رئیس جمهور شود که روحیه رئیسی را داشته باشد و ادامه دهنده راه او باشد.
هدایتخواه اظهار کرد: دولت روحانی ۳۰۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۲۰ تا ۳۰ دلار می‌فروخت اما دولت آقای رئیسی فقط در یک سال ۵۷۰ هزار بشکه نفت با قیمت ۷۰تا ۸۰ دلار فروخته است. ‌امید است روز شنبه جشن پیروزی رئیس جمهوری که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است را بگیریم.



خبر تکمیل می شود

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ملا ستار مردم از شما بیشتر میدانند
زمان گفتن و در رفتن تمام شد
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
مگه نمی‌گفتند حضور مدیران دولتی ممنوع است...!!!؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قوت قوت قوت وانی بیت
Iran, Islamic Republic of
ایشانه حساب نیکنن،بدبختل مهره سوخته...
Iran, Islamic Republic of
آقای هدابت خواه
تورابه امام رضا قسم میدهیم مردم رابهاشتباه نندازبگذاذ مردم درست تصمیم بگیرن
Iran, Islamic Republic of
حرفای تکراری وبیخود حال آدم بهم میخوره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
روزشنبه یاباید چهره سعید جلیلی ببینی وِلذت ببری یا چهره دوم روحانی و طبل ناامیدی و نمیتوانم ،،،انتخاب باتوست ،،و تودربرابر انتخابت مسئولی ،،

یک ایران ،یک فرصت ،یک جهش ،،
پ
Iran, Islamic Republic of
تاسف داره یعنی هنوزهدایت خواه برای چندهزارنفرتصمیم میگیره وخودشون قدرت انتخاب ندارن این توهین به مخاطبای شماست استاد
Iran, Islamic Republic of
آقای عدالتخواه ا/. چرا در استانداری یک نفر بخور بخور دارد و معلوم هست همه کاره هیت
Iran, Islamic Republic of
معلم اخلاق
چرا عمل روحانی رو به پای پزشکیان می نویسی ؟
تشک روحانی چه ربطی به پزشکیان داره؟
چرام
Iran, Islamic Republic of
کاش در سخنرانی تان مقداری از وضعیت اینترنت و فیلترینگ، قیمت های سرسام آور گوشت و مرغ قند و پوشاک بچه و میوه و دارو و ووووووو ... که داره بیداد می کنه سخن می راندید .....اینها همه دستپخت دولت فعلی است.... چرا نمی بینید مگه کور شدین....
Iran, Islamic Republic of
شما تشک خودتون رو کجا پهن می کنید.....
......
ححح
Iran, Islamic Republic of
آقای منتظریان این بنده خدایی که سخنران هستش گفت من مسئولیت دارم..یادت بیاد
علی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله جلیلی
Iran, Islamic Republic of
اگه گندم دارشاهی را دیدی قبولی دوستتون هم می بینی
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1