تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۴۱۰۸
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فراخوان سومین مسابقه نقاشی«آب=زندگی»

۰
فراخوان سومین مسابقه نقاشی«آب=زندگی»
کبنا ؛نگهدار معادیجو در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری سومین مسابقه نقاشی «آب=زندگی» خبر داد و گفت: این مسابقه کشوری ویژه کودکان و نوجوانان است.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرکت  در این مسابقه برای عموم کودکان و نوجونان از 4 سال تا 16 سال آزاد است و  تمامی کودکان و نوجوانان  شهرها و روستاهای استان می تواند آثار خود را به دبیرخانه استانی این مسابقه ارسال نمایند.
معادیجو با بیان اینکه ارسال آثار نقاشی  به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده به پشت نقاشی  گوشه پایین سمت راست الزامی است، تصریح کرد: زمان تحویل آثار شرکت کنندگان نیز حداکثر تا تاریخ 30 آبان ماه جاری خواهد بود.
مدیر دفتر روابط عمومی  و آموزش همگانی شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد در مورد مقررات ارسال آثار نیز گفت:  ارسال اثر در بسته‌بندی  تخت  و بدون تاخوردگی  یا قاب  به همراه نشانی کامل  پستی و  شماره تماس، عدم ارسال نقاشی گروهی، کپی شده از آثار  دیگران راه یافته به مسابقات دیگران از مقررات آثار  ین مسابقه است.
وی با اشاره به اینکه موضوعات بخش کودک  شامل  آب از کجا و چگونه به دست می آید؟، چگونه می توان آب را نگهداری کرد؟، چه کار کنیم که آب هدر نرود؟، چگونه ممکن است آب آلوده نشود؟، آب چه نقشی در زندگی ما دارد ؟، می باشد  یادآور شد: موضوعات بخش نوجوان نیز شامل  در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟، برای اینکه آبها آلوده نشوند چه باید کرد؟، با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می کنید؟ و آینده منابع آب را چگونه می بینید؟ است.
معادیجو گفت: آدرس دبیرخانه استانی این مسابقه نیز یاسوج، شرکت آب و فاضلاب استان ،دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی خواهد بود و شماره تماس نیز  07433341116 خواهد بود و علاقمندان می توانند آثار خود را به این آدرس ارسال نمایند.
وی یادآور شد: از مجموع آثار راه یافته به دبیرخانه استانی 10 اثر برگزیده و پس از تجلیل به مرحله کشوری ارسال خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1