تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۲۳۴۷۶
با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

آغاز مرحله دوم «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» در استان کهگیلویه و بویراحمد

۰
آغاز مرحله دوم «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» در استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در ادامه مرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی مومنانه» توزیع مرغ از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) به مناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین نیازمندان استان انجام شد.
به گزارش کبنا، «سید حشمت الله صمیمی دوست» امروز (۳۰ تیر ماه) در حاشیه بازدید از روند اهدای سبدهای معیشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در راستای شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته در سطح کشور و به تبع آن در استان موجب تعطیلی کامل بسیاری از مشاغل شد و تنها صنوفی از جمله صنف داروخانه ها، نانوایی ها، قصابان، میوه فروش و خواربار به ارائه خدمات می پرداختند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا زندگی کارگران را از ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار داده، گفت: بیش از ۹۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار شهر یاسوج و به تبع آن در سایر شهرستان های استان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع این بیماری تعطیل بودند.
وی ادامه داد: با توجه به هدایت حکیمانه و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری رزمایش «مواسات و همدلی و مومنانه» در راستای رفع مشکلات افراد کم درآمد به نهادهای اجرایی ابلاغ شد.
صمیمی دوست خاطرنشان کرد: با اجرای این رزمایش تا حدودی مشکلات این قشر از جامعه برطرف شد‌.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۸ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، اظهار داشت: حدود ۲۰ هزار صنف به دلیل شرایط خاص تعطیل شده بودند.
وی گفت: در طول این مدت فعالیت ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان برون شهری و حمل بار کاهش یافته است.
صمیمی دوست با اشاره به بیکار شدن کارگران فصلی و ساختمانی، یادآور شد: در حوزه گردشگری نیز هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی ما به صورت نیمه فعال به ارائه خدمت می پردازند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توجه ویژه دولت، سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دور اول توزیع این کمک ها، گفت: در دور گذشته از یک میلیون بسته، تعداد ۲۵ هزار بسته به استان ما اختصاص داده شد و در دور دوم از چهار میلیون بسته حدود یک درصد، یعنی ۴۰ هزار بسته به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
وی از توجه ویژه و زحمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تقدیر کرد و گفت: امروز ۱۱۰ تن مرغ منجمد به ارزش ۲ میلیارد تومان در استان توزیع می شود.
صمیمی دوست با بیان اینکه انتظار می رود این کمک ها همچنان تداوم داشته باشد، گفت: امید است که هرچه سریع تر این ویروس کنترل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1