تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۲۶۱۹۷
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

10 اثر حوزه هنری نامزد بهترین فیلم در جشنواره استانی مقاومت شدند

۰
10 اثر حوزه هنری نامزد بهترین فیلم در جشنواره استانی مقاومت شدند
کبنا ؛شریف اسلامی خاطر نشان کرد: آثار برگزیده بخش مسابقه جشنواره مقاومت از تولیدات یک سال اخیر حوزه هنری استان با موضوعات سلامت،مقاومت و آسیب های اجتماعی  است که تعدادی از آنها با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،معاونت فضای مجازی صدا وسیمای مرکز دناو معاونت فرهنگی سپاه فتح استان تولید شده اند.
اسلامی به آثار برگزیده جشنواره مقاومت اشاره کرد و گفت: فیلم های "ته ته"و"خواهش" به کارگردانی سید جواد هادی اصل،"پاکبان ضد ویروس نیست" و "زباله" به کارگردانی سعید کریمی "به یاد آنها" به کارگردانی زهرا یزدانی ،"بازی مرگ" به کارگردانی نسیم سهیلی و"امونت"به کارگردانی سلیمان حسنی از جمله  آثار نامزد شده از سوی هیئت داوران برای دریافت جایزه در بخش بهترین فیلمهای داستانی و مستند است.
حضور ۱۲ فیلم در بخش رقابت جشنواره فیلم مقاومت
رئیس حوزه هنری اضافه کرد: "آخرین دیدنی" به کارگردانی علی شیر مردی،"تنگ بلور" از علی محمدی مقدم و "یک قرن مقاومت" به کارگردانی محمد نجفی نژاد دیگر آثار کاندیدا شده برای دریافت جایزه در بخش انیمیشن است.
اسلامی با بیان اینکه 15 اثر از حوزه هنری به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته بود،  تصریح کرد: سه اثر برگزیده در بخش داستانی و مستند و سه اثر برگزیده در بخش انیمیشن  در اختتامیه جشنواره در روز  دوشنبه 14 مهرماه  توسط هیات داوران متشکل از علی علایی ، محمد سلیمی راد و بنیامین هفت لنگ معرفی خواهند شد.
وی یادآور شد: حضور 9 فیلم از این مرکز در جشنواره بین المللی هند و کسب جایزه بهترین انیمیشن، کسب جایزه بهترین اثر یک دقیقه ای در جشنواره بین المللی قرنطینه و راهیابی یک فیلم به جشنواره انگلیس از افتخارات این مرکز در سال جاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1