کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا ایراد از فعالان محیط زیستی حوزه زاگرس است؟

چرا شانس ما پیش شما نماینده‌های زاگرس نشین نمی‌نشیند؟

1 شهريور 1400 ساعت 1:30

سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در توئیتی از رسیدگی به شکایت فعالان محیط زیست بخاطر قاچاق چوب از جنگل های مازندران سخن گفته است. چقدر خوب است که نماینده گچساران و باشت برای محیط زیست و منابع طبیعی کشور مطالبه می کند.


سیدناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت در توئیتی از رسیدگی به شکایت فعالان محیط زیست بخاطر قاچاق چوب از جنگل‌های مازندران سخن گفته است. چقدر خوب است که نماینده گچساران و باشت برای محیط زیست و منابع طبیعی کشور مطالبه می‌کند و این مایه خوشحالی است، چرا که این طبیعت متعلق به همه است و همه باید برای آن دلسوزی کنند.
به گزارش کبنانیوز، ولی آیا ایراد از فعالان محیط زیستی حوزه زاگرس است که کسی به فکر آن نیست؟ اگر کسی شکایت ننوشته ولی صدای ضجه زاگرس از رسانه‌های شخصی و محلی و استانی هم شنیده نشد؟ یا اینکه شانس ما پیش شما نماینده‌های زاگرس نشین نمی‌نشیند؟ شاید هم مرغ همسایه غاز باشد و ما خبر نداریم! بیش از 10 نماینده زاگرس نشین داریم، اما کوه‌های زاگرس بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، فارس سوخته‌اند! اینکه چرا هیچ کدام از این نمایندگان برای حفاظت از منابع طبیعی منظقه شان به فکر نمی‌افتد خود جای تأمل دارد!
چرا مسئولان به فکر تصویب یک طرح برای صیانت از زاگرس نیستند؟ هر چند که طرح صیانت از زاگرس نوشته شده ولی 20 سال از این طرح می‌گذرد و به دلیل ایراداتی که داشت به درستی اجرایی نشد! الان که تابستان و هنوز هم در فصل آتش سوزی هستیم، تا چشم به هم بگذاریم نیم سال دوم هم می‌گذرد، امسال بیش از هر سالی شاهد سوختن زاگرس بودیم، مشخص نیست سال آینده چند هزار هکتار از زاگرس، این نعمتی که ذخیره گاه بزرگ آب شیرین کشور است، در آتش بسوزد؟



کد مطلب: 438131

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/438131/چرا-شانس-پیش-نماینده-های-زاگرس-نشین-نمی-نشیند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1