تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۴۱۴۰۲
شتاب کند تغییر و تحولات در کهگیلویه و بویراحمد؛

سه انتصاب در کهگیلویه و بویراحمد

۵
۱
سه انتصاب در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد در روزی که گذشت، شاهد تغییر و تحولاتی در مدیریت‌ها بود. در شهرستان گچساران مدیر هلال احمر و در شهرستان بویراحمد، معاون آموزش و پرورش شهرستان تغییر کرده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر گچساران منصوب شد
 به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، سید حمید افرازیان بعنوان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران منصوب شد.
 صبح امروز و در مراسمی با حضور مسولان هلال احمر استان، جلسه تودیع و معارفه روسای جمعیت هلال احمر گچساران انجام شد. 
سید حمید افرازیان دارای  یازده سال سابقه در هلال احمر قبل از این معاونت اداره، مسول امداد نجات، مسول جوانان و مسول پایگاه‌های امداد جاده‌ای  را در کارنامه خود دارد.
 وی دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم فوریت‌های پزشکی و لیسانس مدیریت امداد و نجات است.
 طی حکمی از سوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، مدیر جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح معرفی و منصوب شد.
مراسمی که با حضور معاون هماهنگ کننده، معاون روابط عمومی و معاون فرهنگی سپاه فتح برگزار شد سرهنگ دوم پاسدار محسن نیکنام به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح معرفی و از خدمات سرگرد پاسدار رسول علیزاده مدیر پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.
 مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بویراحمد، مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه بویراحمد، مدیر نیروی انسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مدیر نظارت و بازرسی ناحیه دنا از جمله سوابق کاری نیکنام است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بویراحمد منصوب شد
در آیینی در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد معرفی شد.
 در این آیین که در دفتر مدیریت و با حضور شورای معاونین و کارکنان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد با حکم مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ایرج حجتی به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات سید قدرت الله موسوی ارشد در دوران سرپرستی این معاونت تقدیر شد.
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این جلسه گفت: همه باید با هم افزایی و تکیه بر سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و اسناد بالادستی در راستای تحقق ماموریتهای آموزش وپرورش بیش از گذشته تلاش کنیم
کورش دلشاد با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متعهد در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران از رسالت‌های مهم معلمان است گفت: توسعه در همه ابعاد با توجه و اهمیت دادن به آموزش و پرورش تحقق پیدا می‌کند.
وی فضای آموزشی ‌، تجهیزات و نیروی انسانی را سه مؤلفه و شرط لازم برای رسیدن به آموزش و پرورش مطلوب ذکر کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به کمبود فضای آموزشی روبرو هست که در همه جلسات شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان این موضوع منعکس شده است.
وی حساسیت نسبت به انضباط مسائل مالی از مدرسه تا اداره، حفظ و حراست از اموال آموزش وپرورش و فضاهای آموزشی و اولویت بندی و عدالت در تقسیم امکانات سرلوحه معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد قرار بگیرد.
ایرج حجتی معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در آیین معارفه خویش گفت: آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه و تعالی کشور جایگاه مهمی دارد که باید همه با تعهد و رفتار مسؤلانه در خدمت به جامعه فرهنگی و ارتقا کیفیت آموزشی گام برداریم.
حجتی تعادل، تفاهم و تعامل را سرلوحه کار خویش در آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد دانست و گفت: قانون، اسناد بالادستی و سلسه مراتب اداری باید مد نظر همگان قراربگیرد.
وی سیاست زدگی را افت آموزش وپرورش دانست و گفت: توجه به تعهد، تخصص و شایستگی ملاک عمل در آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود.
حجتی تکریم معلمان و بازنشستگان فرهنگی را از اولویت‌های کاری خویش دانست و گفت: از همه توان و ظرفیت خود برای کمک به کیفی سازی آموزش وپرورش شهرستان استفاده خواهم کرد.
وی در پایان از حسن نیت مدیرکل و مجموعه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان، مدیریت آموزش وپرورش استان و مدیریت و شهرستان بویراحمد و دکتر مهدی روشنفکر سردار ندای وحدت نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون مردم فهیم شهرستانهای بویراحمد ودنا تقدیر و تشکر کرد.
در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات سید قدرت الله موسوی ارشد سرپرست سابق معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد تقدیر و حکم ایرج حجتی معاون جدید پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اعطا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهد روزگار
Iran, Islamic Republic of
می‌فرماید؛ آموزش و پرورش نباید سیاست زده شود

بعد در آخر با تقدیر و تشکر فراوان از سردار ندای وحدت دکتر مهدی روشنفکر!!!! ‌‌‌‌‌

عزیز دل: تعارف تیکه پاره نفرمایید. همه ی شما با سوار شدن بر سپر ماشین سیاست به این پست‌ها می‌رسید.
Iran, Islamic Republic of
به داد آموزش و پرورش گچساران برسید.دانش آموزان فدای سیاست زدگی مدیران ارشد شدند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سخنان این آقای حجتی و تقدیر و تشکرها پاردوکسه خیلی زیبنده نیست پای سیاسیون به آموزش و پرورش باز بشه
Romania
واویلا روشنفکر
واویلا حجتی
شاهکار کردین... کمتر کسی میتونه این مسئولیت رو بدست بیاره
بو بو بو بوووووووو
Dena
Iran, Islamic Republic of
آخ سی روزگار عجیب و غریب.....
کاش کسی که میاد معاونت مالی رو برمیداره دو‌کلام مسایل و دو واحد دروس مالی پاس میکرد...نه فقط بخاطر سیاسی به این پست ها دسترسی پیدا کنند.....
آخه معاونت یه شهرستان چه هست که از نماینده مجلس تشکر میکنی....اون وقت میگی سیاست زده نباشیم....
آخ وبخت عسکر....
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1