تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۴۵۹۳۷۰
در سومین کمیته تخصصی شورای اشتغال استان مطرح شد

دریافت تسهیلات اشتغال زایی توسط 432 نفر از مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

۰
دریافت تسهیلات اشتغال زایی توسط 432 نفر از مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛432 نفر از مددجویان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند.
به گزارش کبنا نیوز، سید محسن مظلومی معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی  و اشتغال اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو محور اشتغال و مسکن جزء مسائل اساسی کشور و خصوصا جامعه هدف بهزیستی می باشد که باید به درستی و  توجه بیشتری به این دو مقوله ورود کرد .
مظلومی اعتبار این حوزه را 84 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: به جز 12 میلیاردی که در بانک ملی ایران تاکنون به جامعه هدف اختصاص نیافته،خوشبختانه حدود 56 میلیارد تومان از اعتبارات مرتبط با حوزه اشتغال با همکاری و اطلاع رسانی به موقع پرسنل ادارات بهزیستی شهرستان ها توزیع شده است.
وی افزود: این میزان اعتبار بصورت تسهیلات توسط 93 نفر شامل زنان سرپرست خانوار، 16 نفر از آسیب دیدگان اورژانس اجتماعی، 109 نفر از بهبودیافتگان، 214 نفر جامعه هدف حوزه توانبخشی جذب شده است.
معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال ایجاد تفاهم نامه کشوری با آموزشگاه های فنی و حرفه ای و تفاهم نامه با بسیج مهندسی کشاوری برای آموزش جامعه هدف را جزء اولویت ها و برنامه های اثرگزار سال جدید به منظور هدایت و انتخاب مسیر درست جامعه هدف متقاضی تسهیلات اشتغالزایی دانست.
محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مرتبط با تسهیلات اشتغالزایی را مهم توصیف کرد و گفت: تعامل و هماهنگی مابین معاونت های تخصصی قبل از اعلام تخصیص به شهرستان ها می تواند هم افزایی خوبی در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف داشته باشد تا از مشکلات اساسی در حوزه اشتغال جامعه هدف کاسته شود و بهترین روش، برگزاری جلسات توجیهی توزیع اعتبارات با حضور تمامی معاونت های تخصصی قبل از هر گونه اقدامی است.
وی در ادامه افزود: در اعطای تسهیلات اشتغالزایی حتما نگاه ویژه ای به حوزه آسیب های اجتماعی از جمله دختران، زنان سرپرست خانواره، زنان بدسرپرست، افراد بهبودیافته و یا همسرانشان شود.
مدیرکل بهزیستی استان از تمامی معاونت ها خواست موضوعات مرتبط با اشتغال کارفرمایی و جبران عدم کارایی جامعه هدف بهزیستی را به اشکال مختلف و با استفاده از ظرفیت شرکای کاری و نهادهای مختلف به گونه ای که جامعه هدف متضرر نشوند پیگیری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1