تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۵۹۳۰۵
در نشست مناسب‌سازی معابر استان مطرح شد؛

مناسب سازی معابر از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود / پاسخگویی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در برابر ترک فعل

۲
۰
مناسب سازی معابر از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود / پاسخگویی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در برابر ترک فعل
کبنا ؛دومین نشست پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی استان با حضور مدیرکل امور فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بهزیستی و مدیران ادارات استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان با گلایه از عدم استقبال مدیران نسبت به جلسات مناسب‌سازی در استان گفت: در موضوع مناسب‌سازی خیلی از تفکرات به این شکل است که تنها معلولین جامعه هدف بهزیستی ذینفع هستند، ولی با یک نگاه گذرا هم می‌توان فهمید علاوه بر معلولین هدف بهزیستی در هر خانواده‌ای ما افراد سالمند، زنان باردار، کودک و افراد دارای بیماری‌های خاصی داریم که ممکن است به تمامی دستگاه‌ها برای دریافت خدمات رجوع داشته باشند.
آریا افزود: مشکل اصلی ما ابتدا معابر عمومی و حوزه شهری و بعد ادارات هستند و از آنجایی که مناسب‌سازی یکی از شاخص‌های جشنواره شهید رجایی است درخواست ما رفع محدودیت‌های حداکثری در زمینه مناسب‌سازی است که این موضوع را از این به بعد از طریق مراجع قضایی به جد پیگیر خواهیم شد.
مدیرکل بهزیستی استان در ادامه افزود: استان ما معلولین و جانبازان زیادی دارد و برای ما زیبنده نیست که یک فرد دارای شرایط خاص برای دریافت خدمات نیازمند چندین همراه باشد به همین منظور ما در جلسات بعدی با انتخاب شهرداری به‌عنوان اولین دستگاهی که ملزم به پاسخگویی و پیگیری می‌باشد جلسات خود را شروع خواهیم کرد.
بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
عیسی شهامت، معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات ستاد پیگیری و هماهنگی مناسب‌سازی را به سبب کاهش مشکلات معلولین در عبور و مرور مهم برشمرد و گفت: مصوبات این ستاد بایستی به طور کامل و در زمان مقرر انجام شود و مدیرانی که در این جلسه حضور ندارند می‌بایست بصورت کتبی دلایل توجیهی عدم حضور خود را در کمترین زمان ممکن اعلام نمایند.
عیسی شهامت با بیان اینکه انجام مصوبات مناسب‌سازی هزینه چندانی برای ادارت استانی ندارد، افزود: مدیرانی که از حضور و انجام مصوبات این ستاد سرپیچی می‌کنند به دادستانی استان معرفی خواهند شد تا اینبار در برابر ترک فعل خود به قانون پاسخگو باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
والا بهزیستی سالل ساله چول وابیه وفقروفلاکت هم مددجویل هم کارمنله ول نیکنه...این مسایل که هنی حل نوابیه حتمآ کارمندل هیچ امیدی باید نداشته بون...هیچ خیری ندیم....
لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
باسلام
مسئولین محترم
مع الاسف ، شهر یاسوج فقط مثل یک روستای بزرگ میمونه.
جای تاسف دارد وضعیت این شهر اینطوری باشد.
این مشکلات فقط و فقط ضعف مسئولین می رساند و مخصوصا شهردار یاسوج یکی از ضعیف ترین مسئولین این شهر هستش.
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1