تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۶۵۳۹۸
مجتبی‌توانگر نماینده مجلس مطرح کرد:

نفوذ حلقه انحرافی احمدی‌نژاد در قدرت

۳
۰
نفوذ حلقه انحرافی احمدی‌نژاد در قدرت
کبنا ؛مجتبی توانگر نماینده اصولگرای مجلس و نزدیک به طیف محمد باقر قالیباف در گفت و گوی جنجالی اخیر خود، جریان سوپر انقلابی را هدف انتقادات خود قرار داده است. او از  نفوذ حلقه انحرافی احمدی‌نژاد در قدرت خبر می دهد، از احساس رضایت کاذب دولتی ها سخن می گوید و از اختلاف نظر برخی اعضای کابینه دولت در موضوعات اقتصادی گلایه می کند. در ادامه بخش های مهم مصاحبه  مجتبی توانگر نماینده مردم تهران با دنیای اقتصاد را می خوانید:
*در داخل دولت‌ نیز با وجود تلاش‌های خوبی که در برخی بخش‌ها در حال انجام است؛ یک احساس رضایت کاذبی از تغییر رویکرد دیده می‌شود؛ در حالی که برای مردم تغییر رویکرد و حتی سفر استانی و کنار مردم نشستن اهمیت زیادی ندارد.
*برای رسیدن به توسعه باید از درک نمایشی و خود رضایت‌مندی موجود از برخی اقدامات فاصله بگیریم و بدانیم برای جامعه‌ای که چند سال درگیر تورم سنگین و افت شدید ارزش پول ملی بوده است، اقدامات گفتمانی و تغییر رویکرد و سفر استانی و همنشینی با مردم اگرچه خوب است، اما به هیچ‌وجه کافی نیست.
*دولت فعلی حداقل در شعار به توانمندی داخلی برای عبور از تحریم‌ها اشاره می‌کند، اما متاسفانه در عمل شبیه دولت سابق، هنوز حتی در مرحله شناخت، درک دقیقی از توانمندی‌های بالای داخلی ندارد.
* در بسیاری از موضوعات اقتصادی بین اجزای کابینه اختلاف نظر می‌بینیم که بخشی از آن ظهور و بروز بیرونی و رسانه‌ای هم داشته است.
*انتظار این بود که دولت در تدوین برنامه هفتم نظر طیف‌ نخبگان را دریافت کند.
*محیط کسب و کار ما بیش از هر چیز از نااطمینانی راجع به تصمیمات آینده رنج می‌برد. این نااطمینانی فقط در حوزه اقتصاد نیست. نحوه غلط مواجهه با موضوع حجاب را نیز به عنوان یک نمونه از موارد غیراقتصادی که موجب فرار سرمایه شده است، باید مدنظر قرار دهیم. قطعا بخش بسیار اندکی از جامعه با پدیده گشت ارشاد به‌طور مستقیم مواجه شده است، اما اثر این موضوع  بر بخش مهمی از جامعه و امکان موج سواری دشمن روی اشتباهات تصمیم‌گیران حوزه امنیتی و فرهنگی موجب ناامن شدن فضای داخلی
 می شود و طبیعتا تاثیر منفی بر وضعیت سرمایه خواهد داشت.
* جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر این که هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم از صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. بنابراین اظهاراتی از قبیل تقویت فیلترینگ گسترده، پیگیری برپایی گشت ارشاد به شیوه سابق، پافشاری بر اقتصاد رانتی و دستوری، ارائه دیدگاه‌های بگیر و ببند و... در همین زمینه ارزیابی می‌شود... نباید بگذاریم این جماعت خوارجی‌مسلک و سوپرانقلابی که البته اقلیت هستند، اما پرسروصدا، خود را وجه غالب جریان‌های سیاسی- اجتماعی نشان دهند که نتیجه اقدامات آنان حذف افراد کارامد از مجلس و دولت خواهد بود.
*بر اساس تحلیل شخصی خود-بدون ارتباط با عضویتم در یکی از گروه‌های سیاسی-باید تاکید کنم این سوپرانقلابی‌ها نفوذی حلقه انحراف آقای احمدی‌نژاد هستند. دلایل بسیاری برای این ادعای خود دارم، اما دلیل اصلی‌ام این است که چه در دولت و چه در مجلس، همواره موضوعاتی را طرح کرده‌اند که از کارامدی دولت یا مجلس در اختیار نیروهای انقلاب بکاهند؛ چرا که می‌خواهند جامعه و مردم را به این نتیجه برسانند و این نکته را القا کنند که ناجی مردم در برابر مشکلات، آقای احمدی‌نژاد است. با صراحت و شفافیت خدمت شما عرض کنم که اگر ناکارامدی در بخشی از مجلس یازدهم مشاهده می‌شود یا قوانین راهگشای مشکلات کشور به کُندی در این مجلس مصوب می‌شود؛ به‌دلیل طرح‌های نامعقول، کذایی و وقت‌گیری است که توسط همین جماعت در مجلس دنبال می‌شد و می‌شود. صریح‌تر بگویم من این جماعت را نفوذی‌های آقای احمدی‌نژاد می‌دانم که اگر اجازه داشتم برخی اقدامات پشت صحنه‌شان در مجلس و دولت را می‌گفتم تا متوجه می‌شدید چگونه دنبال ضربه به رهبری و کارامدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
موقعی که مهندس ميرحسين موسوی می گفت احمدی نژاد تو چشم نگاه میکنه و دروغ میگه اصولگرایان عروسیشون بود الان میگن انحرافی
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
برخلاف صحبت شما دولت ومجلس یک دست:::: تا الان فقط دشمنان بهره برده اند::: تجربه وعلم کافی می خواهد:::: شما روی صندل هستید:::: دوران ماقبل تاریخ مقصر کنید دور از ذهن نیست!؟!! ملت از شما ها دانا وعاقل ترند
Iran, Islamic Republic of
چرا از نفوذ حلقه ریا و نفاق و انحراف و در صدا و سیما به میان نمی آید
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1