تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۸۲۳۷
عضو شورای شهر سی سخت در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز؛

جهت‌گیری سیاسی شدیدی بین مدیران شهرستان دنا وجود دارد / مدیران پروازی‌اند / پشت پرده‌هایی وجود دارد

۱
۰
جهت‌گیری سیاسی شدیدی بین مدیران شهرستان دنا وجود دارد / مدیران پروازی‌اند / پشت پرده‌هایی وجود دارد
کبنا ؛
عضو شورای شهر سی سخت گفت: زمانی که از توسعه سخن به میان می‌آید باید زیرساخت‌ها، زیربخش‌ها و تمام جوانب باید دیده شود تا به توسعه مورد نظر‌مان برسیم.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام حمید تقی‌زاده اظهار کرد: مبنای اصلی توسعه شهرستان دنا بحث توریسم و گردشگری است اما به این مبحث توجه نشده و زیرساخت‌های گردشگری در این شهر وجود ندارد‌.
وی با تأکید بر اینکه قابلیت اصلی این شهرستان توریسم است افزود: متأسفانه نگاه‌ها معطوف به دیگر حوزه هاست، در حالی که باید توریسم تقویت شود و سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
عضو شورای شهر سی سخت گفت: شهرستان دنا چیزی به نام شهرک صنعتی ندارد.
در بحث برنامه‌ریزی و تصمیم‌های راهبردی مدیران این موضوع دیده نمی‌شود و ظرفیت اصلی شهرستان مغفول می‌ماند.
تقی‌زاده تصریح کرد: جهت‌گیری سیاسی شدیدی بین مدیران شهرستان دنا وجود دارد و حتی آن‌هایی که جناح‌شان سر کار نیست سوگیری‌های خود را دارند. ما همیشه درگیر مشکلات سیاسی هستیم و این سیاسی بودن خیلی جدی در کار مدیران تأثیر داده می‌شود.
وی گفت: شهرستان دنا گاهی قربانی جریانات سیاسی می‌شود و در تمام ادارات به وضوح تنش‌های شدید سیاسی را شاهدیم.
تقی‌زاده افزود: عمده تغییرات مدیران و فرمانداران که اتفاق می‌افتد بخاطر مسائل سیاسی است و شایستگی مطرح نیست.
تقی‌زاده با بیان اینکه مدیران نگاه توسعه‌ای ندارند و تقابل‌ها باعث از بین رفتن ظرفیت‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: تقابل زیادی بین سی سخت و پاتاوه ایجاد کرده‌اند که متأسفانه باعث عقب ماندگی منطقه می‌شود.
وی با اشاره به کم کاری‌ها در خصوص توریسم حیاط وحش گفت: شهرستان دنا ذخیره گاه جهانی است و ظرفیت محیط زیست هم فعال نمی‌شود و مبحث توریستی پارک وحش مغفول مانده است.
تقی‌زاده با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در توسعه شهرستان دنا، افزود: مدیران باید بر اساس شایستگی انتخاب شوند، در حالی که کمتر می‌بینیم چنین اتفاقی بیفتد، این شهرستان نیاز به برنامه‌ریزی کارشناسانه و دلسوزانه دارد، اما مدیران ما پروازی هستند و این یکی از آسیب‌های جدی شهرستان دنا است و بسیاری از مدیران ما ساعت کاری در شهرستان هستند ولی ساکن شهرستان نیستند.
تقی‌زاده تأکید کرد: برخی مدیران از مدیریت جهادی و انقلابی در ادارات فاصله گرفته‌اند، مدیر انقلابی و جهادی باید به امورات مردم توجه بیشتری داشته باشد. اخیراً هم امام جمعه تذکرات جدی در خصوص نگاه‌های سیاسی و قومی قبیله‌ای‌ای داده است.
عضو شورای شهر سی سخت تصریح کرد: برخی مدیران شهرستان فرسوده شده‌اند و کسی جرات نمی‌کند آن‌ها را تغییر بدهد چون به هر حال پشت پرده‌هایی وجود دارد.
تقی‌زاده در خصوص انتخابات پیش رو در اسفندماه گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است تا آن‌ها از مدیران مطالبه کنند، تا مردم از رقابت‌های ناسالم در سیاست دست بکشند و آگاهانه رای بدهند و انتخاب کنند.
وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید مشارکت حداکثری در انتخابات مدنظر قرار گیرد، مدیران باید با عملکرد خود در میان مردم‌امیدآفرینی کنند تا مردم هم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کروبره نمازت بخون کاری به سیاست نداشته باش آخوندوکوجوسیاست وکیه بگه بشین.
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1