تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۶۸۳۶۸
مدیرکل امور اجتماعی استانداری؛

اختصاص سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کنترل آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

۱
اختصاص سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای کنترل آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از سه میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافت.
به گزارش کبنا نیوز، مسعود نوری روز شنبه با اشاره به اینکه در راستای سیاست‌گذاری دفتر امور اجتماعی در سطح استان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است، گفت در همین خصوص سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ ملی و استانی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده شد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری با تاکید بر نشاط اجتماعی در جامعه افزود: معتقدیم باید زمینه نشاط اجتماعی در سطح استان فراهم شود که یکی از جامعه هدف در ارتقاء سطح نشاط اجتماعی بانوان هستند که کانون اصلی خانواده را تشکیل می‌دهند.
وی بیان کرد از محل اعتبارات اختصاص یافته در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۶۰ میلیون تومان به مرکز نگهداری متکدیان یاسوج اختصاص داده شد.
نوری اظهار داشت: تجهیز پارک‌ها و سکونت‌های غیررسمی و حاشیه شهرها از دیگر اقدامات در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان برای شهرهای یاسوج، سی‌سخت و پاتاوه تجهیزات خریداری و به زودی مستقر می‌شود.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری افزود در شورای اداری برخی شهرستان ها اعلام کردیم چنانچه زمین پارک بانوان مشخص و محصور شود در راستای نشاط اجتماعی این پارک‌ها را تجهیز خواهیم کرد.
وی ابراز داشت در همین خصوص یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان شامل کانکس تا دیگر تجهیزات برای پارک بانوان یاسوج خریداری شد.
نوری عنوان کرد: برای پارک بانوان شهر لیکک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و پارک بانوان گچساران ۲۶۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شده و چنانچه مابقی شهرستان‌ها پارک‌های بانوان را محصور کنند از اعتبارات تملک دارایی به آنها اختصاص داده می‌شود.
وی گفت: همه شهرداری‌های استان در تمام پارک‌های محله‌ای و پارک بانوان ۲۰۰ متر زمین برای احداث موسسه فرهنگی و هنری جهت ایجاد پیوست فرهنگی اختصاص دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1