تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۲۹۵
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستی استان:

ترک فعل مدیران در کهگیلویه و بویراحمد تعقیب کیفری خواهد شد

۲
۰
ترک فعل مدیران در کهگیلویه و بویراحمد تعقیب کیفری خواهد شد
کبنا ؛
به گفته معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی، تخریب، افراد سودجو، آفت‌هایی چون سوسک درختان و پروانه برگ خوار، تغییرات آب و هوایی و ترک فعل مدیران در انجام وظایف، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از درختان، در جنگل های بکر استان شده است.
 به گزارش کبنا نیوز، مصوبۀ شورای حفظ حقوق بیت المال، به دستور معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری اجرایی می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی، که بیش از ۵۵ درصد مساحت آن پوشش جنگلی است و ۲۰ درصد جنگل های زاگرس در این استان وجود دارد. این پوشش گیاهی به دلیل وجود دو اقلیم سردسیری و گرمسیری، بسیار متنوع است. در سال‌های اخیر عواملی چون آتش سوزی، تخریب افراد سودجو، آفت‌هایی چون سوسک درختان، پروانه ی برگ خوار، تغییرات آب و هوایی و ترک فعل مدیران در انجام وظایف، باعث از بین رفتن تعداد زیادی از درختان در این جنگل های بکر شده است.
 سید عیسی حسنی معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان در همین زمینه اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر کارشت درخت و بازسازی بافت جنگلی و به استناد قانون هوای پاک، مسئولیت اجتماعی دستگاه‌ها در شورای حفظ حقوق بیت المال تعیین شد.
حسنی افزود: در سال اول تعهد استان به کاشت ۷ میلیون درخت است که باید برای رسیدن به این مهم، برنامه‌ریزی و دستگاه‌های متولی را به خط کرد.
به این مقام قضایی با اشاره به لزوم احیای جنگل‌های استان عنوان کرد: باید در کاشت درختان، گونه‌های بومی را مد نظر داشت تا درختان کاشته شده سازگار با آب و هوای استان و در محیط شهر حتی الامکان درختان مثمر کاشته شود.
در پایان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر این که ترک فعل مدیران قضایی می شود، تصریح کرد: در اجرای این طرح، چنانچه نهادی پس از بازرسی میدانی در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده باشد، مصداق ترک فعل می باشد و مدیر مربوطه، تعقیب کیفری خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این مدیران، اصلا فعل ندارند که بخوان ترک فعل کنن😎😅
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب حسنی من دستان پرمهرشما رامیگیرم وباخودم به منطقه داردون وزنگویی سیسخت میبرم وببینیدکه چه برسردرختان بلوط مااومده...خون بایدگریست...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1